MuscleMeat

Breaking News Gratis NO 370 The Record Breaker! samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb 2 samples gekregen, altijd handig :)

Focus was top, ook kwa niet willen stoppen
Wbt de pomp was deze voor mij wat minder

heb hem binnen :D nu nog wachten tot zondag om hem uit te testen.

Trouwens hoe moet je hem klaarmaken? gwn met 250 ml melk of?
en zijn er iets van bijwerkingen bekend? ik las vandaag ergens van een ander iets dat het duizeligheid en dergelijke kan veroorzaken, is dat bij dit ook? ben graag op de hoogte voor ik iets gebruik :)

Net getraind, 45 min. daarvoor de sample ingenomen. Ik merkte er helemaal niets van, geen extra focus, geen extra pomp, niet meer kracht naar mijn idee. Wel een PR op cable cross gezet, weet niet of het daar door komt, maar had er meer van verwacht. Kan het zijn dat noxi-pro of crack juist wel heel erg goed werkt bij mij?

Net getraind, 45 min. daarvoor de sample ingenomen. Ik merkte er helemaal niets van, geen extra focus, geen extra pomp, niet meer kracht naar mijn idee. Wel een PR op cable cross gezet, weet niet of het daar door komt, maar had er meer van verwacht. Kan het zijn dat noxi-pro of crack juist wel heel erg goed werkt bij mij?

hmm ik denk dat ik toch eerst een sample had moeten bestellen voordat ik het hele potje had gekocht

30 eutjes weggegooid

Vandaag sample binnen gekregen.
Vrijdag testen met armen training.
Is het slim om nog extra AAKG (arginine) erbij te nemen? aangezien het de werking versterkt.
Ben namelijk een liefhebber van hoge doseringen aakg, lekkere pomp heb je dan. :D

Sample is binnen!

Thnx weer B&F.

Ga hem vrijdag bij de borst training even testen.

Niks ontvangen, ik stuur nog een pm

pm gestuurd , hoop dat ik nog optijd ben.
ben erg benieuwd :)

Ook vandaag binnen gekregen. Ben benieuwd, hoop niet dat het smaakt zoals Noxipro :P niet te zuipen...maar **** it. All about the results. Weet iemand hoe vaak je met dat zakje ken doen? 1 zakje voor 1 work out of kan je er 2x mee doen?

Ook vandaag binnen gekregen. Ben benieuwd, hoop niet dat het smaakt zoals Noxipro :P niet te zuipen...maar **** it. All about the results. Weet iemand hoe vaak je met dat zakje ken doen? 1 zakje voor 1 work out of kan je er 2x mee doen?

Noxipro vond ik anders 1 van de lekkerste pre work out's, soort ranja.

Heb nu twee privé berichten gestuurd maar staat niks in mn verzonden items-box?
Achja ik zie het wel :P

Zojuist ingenomen met 250ML water. De smaak had voor mij nog wel iets sterker mogen zijn :-) In vergelijking met Maximize V2 of Pré Workout Power was de smaak maar flauwtjes..geen problemen dus voor de mensen die daar problemen mee hebben.

Over 30 miniuutjes kijken wat 't in de praktijk gaat brengen..schou/borst/tric.

Heb m ook nog niet binnen. Ben erg benieuwd of het een goede afwisseling is voor noxipro.

Heb 'm vanmiddag genomen tijdens borst/schouders. Merkte er helemaal niets van - geen focus, geen extra energie en ook geen pomp. Hele dag door goed gegeten, goed geslapen gisternacht, dus ik ben bang dat dit product niets voor mij is.. jammer.

Heb het genomen en heb helemaal niks gemerkt maar dan helemaal niks, geen pomp beetje energie , NIKS.

Naam is raar en hun product ook imo..

Niks gemerkt, zeer teleurstellend gezien de veelbelovende marketing.

heb de sample binnen bedankt ga hem morgen tijdens de beentraining proberen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven