AndroidHealthClinic

Breaking News Gratis NO 370 The Record Breaker! samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
De werking was bij mij helaas minimaal. Lichtelijke pomp en misschien een lichtelijke krachtstoename mr dat kan ook weer een "tussen de oren" effect zijn. Inname was in ieder geval 1,5 uur na de laatste maaltijd.

Wanneer je een euforisch gevoel wilt krijgen wanneer bijvoorbeeld de zin om te trainen ontbreekt dan vind ik Pré Workout Power en Maximize V2 beter. De pomp en focus is zoals reeds eerder hier vermeld hierbij een stuk hoger.

Mij bestelling zal morgen een pot Maximize V2 zijn. Of heeft B&F deze nog niet op voorraad?

De werking was bij mij helaas minimaal. Lichtelijke pomp en misschien een lichtelijke krachtstoename mr dat kan ook weer een "tussen de oren" effect zijn. Inname was in ieder geval 1,5 uur na de laatste maaltijd.

Wanneer je een euforisch gevoel wilt krijgen wanneer bijvoorbeeld de zin om te trainen ontbreekt dan vind ik Pré Workout Power en Maximize V2 beter. De pomp en focus is zoals reeds eerder hier vermeld hierbij een stuk hoger.

Mij bestelling zal morgen een pot Maximize V2 zijn. Of heeft B&F deze nog niet op voorraad?
het zelfde bij mij maar tog ben ik blij dat b&f ons een kans gunde om het uit te proberen ! :cool:

Gister om 21:00 genomen, kon er een half uurtje later heerlijk op trainen goede pomp. Vond vooral opvallend dat ik om 24:00 prima kon slapen, aanrader dus.

• Topic Starter Topic Starter
Gister om 21:00 genomen, kon er een half uurtje later heerlijk op trainen goede pomp. Vond vooral opvallend dat ik om 24:00 prima kon slapen, aanrader dus.

Top:) Goed en zonder bijwerkingen!

---------- Toegevoegd om 08:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:20 ----------

We zitten op de Maximize te wachten inderdaad. Zou er vorige week al moeten zijn:rolleyes: Ik hou jullie op de hoogte! Zodra het er is geef ik het aan.:) Pre-Workout Power is net weer binnen, de beste pre-workout voor kracht, groei en pomp.

Vandaag sample binnen gekregen.
Vrijdag testen met armen training.
Is het slim om nog extra AAKG (arginine) erbij te nemen? aangezien het de werking versterkt.
Ben namelijk een liefhebber van hoge doseringen aakg, lekkere pomp heb je dan. :D

Tja, dan weet je niet hoe de NO370 zelf werkt. Als je er AAKG en cafeïne bij gooit en een paar gram beta-alanine en wat creatine.... dan hoef je de sample helemaal niet meer te nemen. (alhoewel de NO370 geen cafeïne bevat ? Ik kon de kleine lettertjes gisteren niet lezen... Oh [Link niet meer beschikbaar]... da's niet echt hoog gedoseerd).

Ik heb gister heerlijk getraint, was helemaal opgefokt en toch gefocust. Geen pomp oid maar doe toch alleen maar compounds. Nou was ik al voor ik de PWO dronk bezig met mezelf focussen en op te fokken dus lastig te zeggen wat het aandeel was van de NO 370. Denk gewoon dat de PWO net dat extra zetje gaf tot de ultieme training. Wel heel raar geslaapt, kon eerst niet slapen en werd daarna hele nacht wakker... maar toch niet moe nu. Beetje vreemd allemaal dit. Iig bedankt voor de actie.

Tja, dan weet je niet hoe de NO370 zelf werkt. Als je er AAKG en cafeïne bij gooit en een paar gram beta-alanine en wat creatine.... dan hoef je de sample helemaal niet meer te nemen. (alhoewel de NO370 geen cafeïne bevat ? Ik kon de kleine lettertjes gisteren niet lezen... Oh [Link niet meer beschikbaar]... da's niet echt hoog gedoseerd).

Het is heel geconcentreerd, geen fillers ect.. Het is puur werkzame stof.:)

---------- Toegevoegd om 08:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:43 ----------

Ik heb gister heerlijk getraint, was helemaal opgefokt en toch gefocust. Geen pomp oid maar doe toch alleen maar compounds. Nou was ik al voor ik de PWO dronk bezig met mezelf focussen en op te fokken dus lastig te zeggen wat het aandeel was van de NO 370. Denk gewoon dat de PWO net dat extra zetje gaf tot de ultieme training. Wel heel raar geslaapt, kon eerst niet slapen en werd daarna hele nacht wakker... maar toch niet moe nu. Beetje vreemd allemaal dit. Iig bedankt voor de actie.

Ok, klinkt goed. Je bent er denk ik vrij gevoelig voor (slaap)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik hou het toch bij preworkout power, enigste die echt lekker werkt voor mij ;)

Ik voelde ook niks van het product helaas, jammer. Ik was overigens ook wel erg moe, dus als ik een flinke oppepper had gehad dan had ik het zeker besteld ;). BenF nog bedankt voor de sample!
Tot op heden heb ik van al m'n geteste pre-workouts het meeste gevoeld van NOKO.

Ps. Jammer dat NOKO niet meer te verkrijgen is? Vraag me af waarom..

Laatst bewerkt:
Ook ik moet helaas toegeven dat ik niets gemerkt heb van de werking van NO370. Ik vind het eerlijk gezegd nog minder werken als Noxipro.
Nee, ik hou het op mn huidige PWO. Maar bedankt voor het proberen!

mm, helaas zat hij nog steeds niet tussen de post :( .. misschien dat mijn adres niet goed word overgenomen? want als ik bestellingen doe staat er bij 'd'n' meestel 'd///'n' als voorvoegesel.. de website verwerkt dat altijd apart.

mm, even gekeken; ma 4 apr 2011, 12:36

:( fuuuu

wacht morgen even af en laat het mij anders dan maar weten. Alles is 100% verzonden:)

Denk toch dat er iets mis is gegaan met de sticker ofzo bro's bij b&f.. hoef niet persee een sample, maar anders gewoon foutje van tnt! :D

gisteren geprobeerd. geen bijzonder mentale focusboost. wel voldoende kracht.
goed gezweet. was ook warm in de trainingsruimte. persoonlijk vergelijkbaar effect als met
Pre workoutpower.

Ga de sample met 10 minuutjes proberen, daarna schouders en triceps aanpakken.
Ik houd jullie op de hoogte

edit: smaak is goed te doen al proeft het wel een beetje chemisch, deed me denken aan een medicijn dat ik vroeger in moest nemen.
benieuwd hoe de training gaat

Laatst bewerkt:
Heb hem net binnen, zal hem maandag of woensdag gaan gebruiken en dan post ik mijn bevindingen. Bij de vorige actie hadden jullie ook een pwo supp en daar merkte ik niet veel van dus hopen dat deze me beter bevalt!

gisteren geprobeerd. geen bijzonder mentale focusboost. wel voldoende kracht.
goed gezweet. was ook warm in de trainingsruimte. persoonlijk vergelijkbaar effect als met
Pre workoutpower.

Ok, dank je:)

---------- Toegevoegd om 15:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:19 ----------

Denk toch dat er iets mis is gegaan met de sticker ofzo bro's bij b&f.. hoef niet persee een sample, maar anders gewoon foutje van tnt! :D

PM mij nog maar even;) (met adres etc

PM verstuurd :)

Ik heb hem binnen, bedankt jongens!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven