De werking was bij mij helaas minimaal. Lichtelijke pomp en misschien een lichtelijke krachtstoename mr dat kan ook weer een "tussen de oren" effect zijn. Inname was in ieder geval 1,5 uur na de laatste maaltijd.
Wanneer je een euforisch gevoel wilt krijgen wanneer bijvoorbeeld de zin om te trainen ontbreekt dan vind ik Pré Workout Power en Maximize V2 beter. De pomp en focus is zoals reeds eerder hier vermeld hierbij een stuk hoger.
Mij bestelling zal morgen een pot Maximize V2 zijn. Of heeft B&F deze nog niet op voorraad?
Wanneer je een euforisch gevoel wilt krijgen wanneer bijvoorbeeld de zin om te trainen ontbreekt dan vind ik Pré Workout Power en Maximize V2 beter. De pomp en focus is zoals reeds eerder hier vermeld hierbij een stuk hoger.
Mij bestelling zal morgen een pot Maximize V2 zijn. Of heeft B&F deze nog niet op voorraad?

Goed en zonder bijwerkingen!
Ik hou jullie op de hoogte! Zodra het er is geef ik het aan.

.. misschien dat mijn adres niet goed word overgenomen? want als ik bestellingen doe staat er bij 'd'n' meestel 'd///'n' als voorvoegesel.. de website verwerkt dat altijd apart.