MuscleMeat

Breaking News Gratis NO 370 The Record Breaker! samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net terug van m'n training met NO 370. Jammer genoeg deed deze pre-workout ook niks voor mij. Maar idd wel een top actie! :)

Vandaag me sample ontvangen morgen zal ik hem testen.

Dankuwel!

Helaas niet erg veel van gemerkt behalve een stevige vrij lang aanhoudende pomp
Toch alweer een top actie B&F!

Toch alweer een top actie B&F!

Allereerst, B&F is een prima winkel, maar iedereen valt ongeveer van zn stoeltje dat ze dit sampeltje gratis weg geven.

Die krijgen ze gewoon van de fabrikant hoor, dus als je het een topactie vind, prima, maar geef dan de credits aan het desbetreffende merk!

edit: als ik tot nu toe de reacties lees, is het toch niet zo een enorme record breaker, de meesten merken er niet veel van tov andere pwo shit...

Laatst bewerkt:
Allereerst, B&F is een prima winkel, maar iedereen valt ongeveer van zn stoeltje dat ze dit sampeltje gratis weg geven.

Die krijgen ze gewoon van de fabrikant hoor, dus als je het een topactie vind, prima, maar geef dan de credits aan het desbetreffende merk!

Ze hadden de samples ook kunnen verkopen, maar nee, gratis weggeven en gratis bezorgen vind ik toch wel een pluimpje waard

edit: als ik tot nu toe de reacties lees, is het toch niet zo een enorme record breaker, de meesten merken er niet veel van tov andere pwo shit...

Reken eens 1000 verzendingen, Nederland en België ?
Zie de andere shops dit niet doen...?
Ze konden ook gewoon zeggen dat vanaf nu een NO370 sample te kiezen is als goodie, maar nee :)

Geen nachtrust gehad vandaag, ik ga trainen rond 18:00 vanavond. (Reden tot wakker blijven zijn irrelevant!)
Dan ben ik zo'n pakweg 36 uur wakker, eens zien wat dit preworkout kan doen voor me ;).

Sampletje vandaag binnen gekregen. Thx B&F! Ga 'm morgen uitproberen!

Yes, sample binnen! Binnekort ff gebruiken en meteen ff posten wat ik ervan vond.

1 love to body en fit shop. Is en blijft mn nummer 1 shop. Heb zelfs als me startpagina.

Peace

net gebruikt tijdens de beentraining voelde er vrij weinig van maar heb volgens mij ook de helft uitgekotst (squat) :o ga binnenkort toch maar die van jullie huismerk kopen. overigens vond ik deze no 370 goed weg te drinken

Ze hadden de samples ook kunnen verkopen, maar nee, gratis weggeven en gratis bezorgen vind ik toch wel een pluimpje waard

Staat op verpakking "Not for resale" maar verder vind ik het natuurlijk top dat ze de samples naar iedereen gratis toesturen. Dat is voor hun ook niet gratis neem ik aan.

Ik ga hem zometeen testen. Ik laat het vanavond wel weten wat ik er van vind.

vandaag sample binnen gekregen :D
zal het volgende week uitproberen
thanks B&F

B&F ik heb vandaag mijn bestelling binnen gehad echter de sample NO370 zat er niet bij, is mijn verzoekje wel doorgekomen?

Gister besteld, vandaag niet binnen gekregen, hopen op morgen.

In ieder geval een top actie!

Staat op verpakking "Not for resale" maar verder vind ik het natuurlijk top dat ze de samples naar iedereen gratis toesturen. Dat is voor hun ook niet gratis neem ik aan.

Ik ga hem zometeen testen. Ik laat het vanavond wel weten wat ik er van vind.

OK ik dacht dat je die gewoon als sample bij een bestelling kreeg...
Als ze hem als losse sample opsturen, zonder aankoopverplichting of zo, is inderdaad met recht een topactie dan!

Vandaag getest. Smaak was redelijk goed te doen, echter na een half uurtje werd ik licht misselijk. Dit heeft de gehele training aangehouden. Focus, energie, etc was niet meer dan bij een training zonder dit product.

Zal het niet kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven