JackRipper
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 195
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Reken eens 1000 verzendingen, Nederland en België ?
Zie de andere shops dit niet doen...?
Ze konden ook gewoon zeggen dat vanaf nu een NO370 sample te kiezen is als goodie, maar nee![]()

Sampletje vandaag binnen gekregen. Thx B&F! Ga 'm morgen uitproberen!

Yes, sample binnen! Binnekort ff gebruiken en meteen ff posten wat ik ervan vond.
1 love to body en fit shop. Is en blijft mn nummer 1 shop. Heb zelfs als me startpagina.
Peace

B&F ik heb vandaag mijn bestelling binnen gehad echter de sample NO370 zat er niet bij, is mijn verzoekje wel doorgekomen?

Ik heb NO370 op nuchtere maag ingenomen.
Trainen doe je pas circa 45 minuten later bij PWS middelen.
Na een half uur voelde ik nog helemaal niets. Normaal gebruik ik NOX PUMP en daar krijg ik vaak een tunnel visie of gewoon een dikke oppepper.
Dit blijkt dus bij NO370 niet het geval te zijn.
Bij NOX PUMP ga ik tijdens het drinken ervan bijna over mijn nek, dat is met NO370 toch echt anders. Het is niet lekker maar drinkt tenminste makkelijk weg zonder stuiptrekkingen . Beetje zoettig.
Tijdens de training dacht ik "eens en nooit meer wat een meuk dat 370 spul."
Maar ik bleek het toch mis te hebben. Ik heb een heerlijke training gehad. Lekkere pomp, en kon gewoon geen genoeg krijgen van mijn training. Eerlijk gezegt snap ik niet waarom ik dit nu aan het typen ben. Ik heb nog steeds de drang om te trainen...
Hoe zag mijn PWS eruit? ;
GL3 L-Glutamine, Beta-alanine pure, Creatine en NO370.
Zou ik NO370 kopen?
Ja, omdat het voor mij hetzelfde opleverd als NOX PUMP maar dan zonder de energie boost. En NO370 is tenminste normaal te drinken.
Ga binnenkort dus zeker een verpakking aanschaffen.
Damn, goed spul.. goede pomp en ik ging hard! Ik was >36 uur aan een stuk wakker ten tijde van mijn workout maar heb toch PR's weten te zetten op elke oefening!

Done, ben benieuwd. Mn huide pwo is op ik zoek een nieuwe! Zo promote je producten top!

Gister geprobeerd, merkte er eerlijk gezegt niks van. Desalniettemin geweldige aktie van jullie.
NOXIpro heeft de nieuwe standaard gezet, daar kan niets tegenop!
Merkte zelf niet veel van deze PWO, had hem zelfs icm met preworkout power genomenKon niet helemaal op een lege maag dus waarschijnlijk is dat het probleem , moet wel zeggen dat het goedje bere goed smaakte!
toch is noxi nog wel de heftigste , tenminste 2 scoops![]()
Damn, goed spul.. goede pomp en ik ging hard! Ik was >36 uur aan een stuk wakker ten tijde van mijn workout maar heb toch PR's weten te zetten op elke oefening![/QUOTE]
NO 370 gaat bekend staan op de POMPS
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
We merken inderdaad dat NoxiPro en Pre-Workout Power de nieuwe standaards zijn in de pre-workout categorie.

Klopt, ook een favoriet voor velen.Vanmorgen getraint en het sampletje ingenomen en ik kan nu niet echt zeggen dat ik zoveel kracht, uithoudingsvermogen en pomp meer had als normaal. In het begin iets meer gefocused maar dat zakte al aardig snel weg. Natuurlijk is het moeilijk een oordeel over iets te geven als je het maar 1x gebruikt hebt maar of ik dit supplement ga aanschaffen, i'm not sure!

Bedankt voor het sample mannen, het viel net 10min. geleden op mijn deurmat.
Vanavond een core+chest training op het programma, dus mijn review volgt nog![]()