Frank17
Cool Novice
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag ook bij de post gekregen!
kan niet wachten om het morgen te gaan proberen bij mijn training
super bedankt B&F !!

Ja haha, t kan echt verschillen, een maat van mij had op mijn aanraden twee potjes gekocht dus gaat tie testen met twee scoops terwijl ik 1 zei bij de eerste keer. die gast heb helemaal lopen trippen en zweten en niet slapen haha, maar op 1 traint hij top!
Ik zit hem hier nou ook te trippen niet normaal. Half stoned gevoel hierzo. Alleen ik val zo in slaap op de een of andere manier, heel apart. Verder had ik wel goede concentratie bij de training, maar ook een beetje een hypo gevoel. Denk dat ik dan ook iets teveel heb ingenomen 
eergisteren ge pmedHopelijk morgen in de bus.
Want vrijdag staakt de post![]()

. Op de fiets kreeg ik al een lekker goed gevoel, toen ik eenmaal aankwam bij de gym was ik super geconcentreerd. Zelfs alle lekkere chicks op de trap brachten mij niet uit mijn concentratie.
Heb vervolgens mijn PR op BOR en DL verbetert
. 
HOLY SHIT ik heb me nog nooit zo opgefokt gevoeld. Mijn kracht ging gigantisch vooruit, ik heb zonder grappen op 6 oefeningen een PR! Ik vond het echt moeilijk om rust te nemen en wou gelijk doorknallen. Ik zit nu nog na te trillen, hoop dat ik kan slapen straks.
Zoiezo dat ik in de toekomst een pot Noxipro ga kopen
Topspul! Beste pre-workout tot nog toe, en heb er al veel geprobeerd.

Wat een heerlijk, maar apart/vaag gevoel geeft het zeg!
-Ik kreeg een soort innerlijk warm gevoel met lichte tinteling op mijn huid.
-Het was alsof ik meer zuurstof binnenkreeg.
-Ik pompte wel gewoon, maar had er minder last van en kon meer herhalingen eruit persen.
-Het voelde alsof ik moeiteloos maximaal kon trainen.
-Voelde me gewoon erg goed eigenlijk, alsof je een topdag hebt :-)
Dit is trouwens de eerste pre workout die ik gebruik. Ik gebruik verder creatine monohydraat, heb een eiwitrijk dieet met af en toe een shake als aanvulling.
Ook net een potje besteld :-)

Mijn sample was vandaag binnen gekomen dus voor de training halve sample gedronken. Smaakte trouwens echt goed, deed me denken aan kaugomballen. Op de fiets kreeg ik al een lekker goed gevoel, toen ik eenmaal aankwam bij de gym was ik super geconcentreerd. Zelfs alle lekkere chicks op de trap brachten mij niet uit mijn concentratie.
De training ging super lekker, ik had veel meer energie en na elk setje moest ik mezelf bijna verplichten om rust te houden. Ik wou meteen weer doorHeb vervolgens mijn PR op BOR en DL verbetert
.
Echter nu kwam het probleem, ik had zo lekker geconcentreet getraint dat ik mijn kluisnummer totaal vergeten was. Na 10 minuten had ik eindelijk het juiste kluisje gevonden.
Super product, vrijdag nog andere helft testen en als het weer goed voelt maar is een doos bestellen.
Alleen het kluisnummer...
het hele zakje gebruikt, 10 kg erbij op de latpulldown en nog meer PR's
volgende bestelling zit hij erbij
Dank je!