Robin D80
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet zeikerig bedoeld maar zie net op jullie site dat 1 scoop net zoveel is als heel dat zakje, dan kan ik toch gewoon beter dat hele zakje nemen lijkt me?
Niet zeikerig bedoeld maar zie net op jullie site dat 1 scoop net zoveel is als heel dat zakje, dan kan ik toch gewoon beter dat hele zakje nemen lijkt me?

in dat zakje zitten 2 scoops = 2 x 6,550 gram is nagewogen door iemand

Wel als je hebt gelezen wat sommige daardoor hebben ondervonden. Dan kan ik je het sterk afraden!

heb ook het hele zakje genomen, moet kunnen dacht ik met mijn gewicht (145 kg) heb een megamonster-training gehad met veel PR's.
had het om 16.00 ingenomen en om 22.00 voelde ik het gevoel wegtrekken, gewoon geslapen dus.
De werking houdt dus wel een uurtje of 5-6 aan.Exclusieve introductie-aanbieding voor de Benelux alleen bij Bodyenfitshop.nl:
1x 45 doseringen NoxiPro voor 24,50!
Tot wanneer loopt die aanbieding?
(geen grap)
Vandaag ontvangen in België,ga het samen met vriendin eens gebruiken dit weekend...eens zien of het ook bij vrouwen werkt :-)

De werking vond ik idd ook best lang , ik zat vandaag op school ook nog te stuiteren
Morgen avond de andere helft, kan niet wachten !

heb ook het hele zakje genomen, moet kunnen dacht ik met mijn gewicht (145 kg) heb een megamonster-training gehad met veel PR's.
had het om 16.00 ingenomen en om 22.00 voelde ik het gevoel wegtrekken, gewoon geslapen dus.
)? Hopelijk reageer ik er ook wat op!
Jo, ik had dus een heel zakje gedaan zoals jullie hierboven kunnen lezen. Ik zou echter beginnen met een half zakje. Ik had een gigantisch goede training alleen het was iets te veel voor mij. Thuis aangekomen last van duizeligheid en klein beetje misselijk en erg onrustig. Het is wel degelijk heavy spul![]()

Voor sommige mensen zal een half zakje (1 schepje uit het potje) zeker al voldoende kunnen zijn.
Zeker mensen die bv. nog nooit gebruik hebben gemaakt van een pwo, doen er verstandig aan om niet meteen de volle dosering te nemen, tenzij ze de afgelopen tijd al genoeg geslapen hebben, en ze een avondje stuiteren wel plezierig vinden.![]()