MuscleMeat

Breaking News Gratis NoxiPro samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Half zakje was voor mij in elk geval voldoende

Niet zeikerig bedoeld maar zie net op jullie site dat 1 scoop net zoveel is als heel dat zakje, dan kan ik toch gewoon beter dat hele zakje nemen lijkt me?

Niet zeikerig bedoeld maar zie net op jullie site dat 1 scoop net zoveel is als heel dat zakje, dan kan ik toch gewoon beter dat hele zakje nemen lijkt me?

in dat zakje zitten 2 scoops = 2 x 6,550 gram is nagewogen door iemand

Dan zeik je minder en lees je beter.

Is al meerdere keren aangegeven dat er 2 scoops in de sample zitten ;)

Laatst bewerkt:
heb ook het hele zakje genomen, moet kunnen dacht ik met mijn gewicht (145 kg) heb een megamonster-training gehad met veel PR's.
had het om 16.00 ingenomen en om 22.00 voelde ik het gevoel wegtrekken, gewoon geslapen dus.

• Topic Starter Topic Starter
heb ook het hele zakje genomen, moet kunnen dacht ik met mijn gewicht (145 kg) heb een megamonster-training gehad met veel PR's.
had het om 16.00 ingenomen en om 22.00 voelde ik het gevoel wegtrekken, gewoon geslapen dus.

Klinkt goed.:) De werking houdt dus wel een uurtje of 5-6 aan.

Vandaag ontvangen in België,ga het samen met vriendin eens gebruiken dit weekend...eens zien of het ook bij vrouwen werkt :-)

De werking vond ik idd ook best lang , ik zat vandaag op school ook nog te stuiteren :D
Morgen avond de andere helft, kan niet wachten !

Exclusieve introductie-aanbieding voor de Benelux alleen bij Bodyenfitshop.nl:
1x 45 doseringen NoxiPro voor 24,50!

Tot wanneer loopt die aanbieding?

• Topic Starter Topic Starter
Exclusieve introductie-aanbieding voor de Benelux alleen bij Bodyenfitshop.nl:
1x 45 doseringen NoxiPro voor 24,50!

Tot wanneer loopt die aanbieding?

We gaan door met de aanbieding. Het loopt zo goed dat we er niet meer mee durven stoppen:D (geen grap):cool:

---------- Toegevoegd om 16:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:51 ----------

Vandaag ontvangen in België,ga het samen met vriendin eens gebruiken dit weekend...eens zien of het ook bij vrouwen werkt :-)

ben benieuwd, laat maar weten:)

---------- Toegevoegd om 16:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:53 ----------

De werking vond ik idd ook best lang , ik zat vandaag op school ook nog te stuiteren :D
Morgen avond de andere helft, kan niet wachten !

Ja, de tijd waarin het werkt kan overigens wel van persoon tot persoon verschillen. In z'n algemeenheid aan de reacties te merken werkt het redelijk lang door.:)

Wow, 2 scoops genoeg voor jou (niet slecht bedoeld he :p)? Hopelijk reageer ik er ook wat op!

Sample vandaag ontvangen. Bedankt Body&fitshop:brew:

Jo, ik had dus een heel zakje gedaan zoals jullie hierboven kunnen lezen. Ik zou echter beginnen met een half zakje. Ik had een gigantisch goede training alleen het was iets te veel voor mij. Thuis aangekomen last van duizeligheid en klein beetje misselijk en erg onrustig. Het is wel degelijk heavy spul:P

Jo, ik had dus een heel zakje gedaan zoals jullie hierboven kunnen lezen. Ik zou echter beginnen met een half zakje. Ik had een gigantisch goede training alleen het was iets te veel voor mij. Thuis aangekomen last van duizeligheid en klein beetje misselijk en erg onrustig. Het is wel degelijk heavy spul:P

Voor sommige mensen zal een half zakje (1 schepje uit het potje) zeker al voldoende kunnen zijn.

Zeker mensen die bv. nog nooit gebruik hebben gemaakt van een pwo, doen er verstandig aan om niet meteen de volle dosering te nemen, tenzij ze de afgelopen tijd al genoeg geslapen hebben, en ze een avondje stuiteren wel plezierig vinden. :D

Voor sommige mensen zal een half zakje (1 schepje uit het potje) zeker al voldoende kunnen zijn.

Zeker mensen die bv. nog nooit gebruik hebben gemaakt van een pwo, doen er verstandig aan om niet meteen de volle dosering te nemen, tenzij ze de afgelopen tijd al genoeg geslapen hebben, en ze een avondje stuiteren wel plezierig vinden. :D

een half zakje was voor mij perfect , ik had nog nooit een pwo gebruikt en ging hier lkkr op! :thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven