eatsleepsquat
Cool Novice
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand van België bij wie het al is binnengekomen? Bij mij is het nog steeds niet aangekomen.

Van de duivel gesproken, de postbode heeft het juist gebracht![]()
Van de duivel gesproken, de postbode heeft het juist gebracht![]()
Hij is net geweest maar zat geen sample bij 

SUPER Noxipro, ga ik zeker meer van bestellen. Het belangrijkste, de werking, is echt goed.
1. Géén zenuwachtig gevoel (ja misschien om zo snel mogelijk naar de gym te gaan en deze af te breken)
2. Goede Focus, vooral deze is heel fijn. Beetje tegen het aggresieve aan
3. Pomp redelijk tot goed
4. hele sample in 1 keer gebruikt en toch is dit minder qua hoeveelheid als bv Noxplode (2 scoops).
5. Smaak is lekker ook niet helemaal onbelangrijk
6. En sample niet ver na ontbijt genomen, dus niet helemaal nuchter. Misschien nog betere werking bij langere tijd tussen maaltijd & noxipro.
7. Fijne tintelingen
conclusie goed spul!
Ik heb 'm binnen hoor.
Eens kijken binnenkort voor een zware training.![]()
Over het algemeen genomen, zijn de reacties tot op heden nog altijd zeer positief te noemen, dus ik denk dat NoxiPro een blijvertje is.![]()

Erg goede actie voor zowel jullie bedrijf als ons consumenten.
Half sample zakje gebruikt en was volgens mij precies de juiste dosering voor mij terwijl ik bij andere spullen veelal een dikke schep 'moet' gebruiken. Ik kan iedereen aanraden om eerst eens een half zakje te nemen meer kan altijd nog.
Training was goed, zekers mede te danken aan NOXIPRO. Het liften voelt lichter, je krijgt meer zuurstof en je hebt gewoon een goede traindag. Morgen nogmaals een half gebruiken....
Ben de laatste tijd niet meer zo'n fan van het 'in trance' gevoel daarom prefereer ik toch Pre Workout Power want daar krijg ik gewoon veel energie van zonder het gevoel te hebben of ik nou op aarde bent of op de maan hehe.
Toch een dikke voldoende qua werking.
En daar het ons huismerk is zijn we daar best een beetje trots op.

bij mij is hij er ook nog niet al weet ik niet zeker of ik wel op tijd een PM had verzonden
Als ik normaal goed ging op 1 sample zakje van noxplode/superpump hoeveel moet ik hier dan van nemen, een heel zakje of een halve?