Breakmore
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 59
- Lengte
- 1m87
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik neem normaal 2-3 schepjes jack3d zul ik dan een heel zakje doen?
Ik wil het namelijk wel voelen, maar ik wil niet de hele tijd dat ongemakkelijke k*t gevoel.![]()

Thanks, heb de sample ontvangen. Maandag staat er een zware benentraining op het programma. Zal het vooraf innemen.
Laat maar weten wat Noxipro voor je doet
Vandaag sample binnen gekregen en half gebruikt. Tijdens het fietsen voelde het al anders en kreeg het warm enzo. Eenmaal gym binnen en aan de full squat was het echt SPARTA! Die 100kg voelde alsof het maar 60 ofzo was, zweette wel als een gek. Na de training vet veel gegeten, helaas kreeg ik 2-3 uur later wel een Sparta Crash, lekker in de trein geslapen though.
Tot nu toe 10/10, maar moet kijken hoe snel het ''went''.
Laat maar weten hoe het verder gaat met Noxipro

net terug uit de hel , wat een duivelse training , spul doet ene beetje hetzelfde als nox pump bij mij.. dikke voldoende.

Sample ontvangen, binnen 24 uur.![]()
Gisteren genomen, half uur voor de training.
Stond in de kleedkamer al te stuiteren, heb vervolgens borst en biceps getraint.
Ging erg goed, ene set na de andere, mentale drive was er zeker. Maar bij de biceps had ik toch een betere pomp verwacht. Had wel een zware crash en wel heerlijk geslapen. Dus:
Mentale boost: 10/10
Pomp: 5/10
Prima product, doet zeker wat het zegt.
Verder een hele goeie actie van BnF! Ga zo door!
Doen we!pm verstuurd, ben benieuwd. Zoek namelijk een nieuwe prew0rkout ben niet meer tevreden over mijn huidige![]()
Morgen is er staking bij de post, ik zal het ten vroegste maandag krijgen, een week nadat ik de pm verzonden heb.

KRijgen meer mensen hier een kleine vriend van ? van dat spul ?
had hele zakje gebruikt, maar is weer goed gekomen hoor!!!!!! geen paniek
hahahaaaaa ik dacht dat ik de enigste washad hele zakje gebruikt, maar is weer goed gekomen hoor!!!!!! geen paniek
![]()

Geen NoxiPro dus als ik daarna naar mijn vriendin ga?![]()