Fitness Seller

Breaking News Gratis NoxiPro samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
De actie is afgelopen, de samples zijn op:D

Al mensen gespot met slaapproblemen bij inname voor een avondtraining? Als dat zo is ga ik geen pot aanschaffen...

• Topic Starter Topic Starter
Nou, net ingenomen en dan ga met een half uurtje trainen.

In ieder geval, zeker niet vies! Lekker fruitsmaakje en goed binnen te houden.

Ben erg benieuwd, ik heb nog nooit een pre workout booster gebruikt.

Zal mijn bevindingen hier neerzetten na de training. :)

EDIT:

Na de training.

Ik merkte voor het training wel een vreemde tinteling in m'n lichaam, was wel actief.

Deadlift ging lekker en hier ook een pr gehaald. Maar ik werd tijdens m'n training wel misselijk, want niet zo bevoordelijk was. Misschien dat ik te snel ging trainen na inname? Zat iets minder dan een half uurtje tussen.

Ik merkte wel meer pomp in m'n spieren, maar was alsnog wel duf. Ik moet hierbij wel zeggen dat ik al een paar dagen kamp met flinke verkoudheid, dit kan dus ook invloed hebben op m'n gestel!

In ieder geval, ik vond de misselijkheid een tegenvaller, ik ga morgen de tweede helft van het zakje proberen.

Ik hoop dat ik dan niet meer zo misselijk ben tijdens de training, iemand hier nog een tip over? Laatste maaltijd was meer dan 2uur voor de training, het was echt de NoxiPro die ik naar boven voelde komen :P.

Morgen meer hierover dus.

Laatst bewerkt:
Ik heb het net ook geprobeerd, ong 45 minuten na de inname begonnen...

Ik had geen last van misselijkheid, alleen een rare tinteling in me lichaam, maar dat voelde zeker niet slecht.

de mijne is nog steeds niet toegekomen. :( Zijn er nog mensen? En zou de sample zeker verstuurd zijn naar mij? :)

Vandaag kwam men sample binnen.

Heb ongeveer 45 min voor de training ingenomen, daarna meteen avondeten, daarna naar de gym gefietst. Ik merkte het spul binnen 15 minuten al.

Manman wat een spul zeg! Ik snap nu waarom iedereen er zo lyrisch over is, en waarom het zo populair is. Ik heb vandaag echt mijn beste training ooit gehad. Normaal bij het squatten sta ik tussen elke rep een paar seconden uit te rusten. Vandaag kon ik gewoon keihard doorknallen elke rep. Je focus op de training wordt echt enorm, je herstel is super snel, je kunt echt keihard doorknallen.

Het enige nadeel is misschien dat ik redelijk tunnelvisie kreeg. Niet zo handig als je in het verkeer moet rondfietsen. Gelukkig is het redelijk rustig qua verkeer hier in de buurt.

:fuu: zie ik dit topic nu pas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven