Krimpie
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 79
KRijgen meer mensen hier een kleine vriend van ? van dat spul ?
Als ie al klein is, zal ie er niet groter op worden.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
KRijgen meer mensen hier een kleine vriend van ? van dat spul ?

hm.. krijg nu net de sample binnen
zonder inhoud, envelop opengescheurd met een briefje van tnt erbij
de inhoud is helaas verloren gegaan en we kunnen de geadreseerde niet informeren omdat deze onbekend is. hierbij bieden we onze verontschuldigingen aan.
Is het mogelijk dat ik een nieuwe opgestuurd krijg?
Heeft TNT je sample gestolen.
Hadden ze beter maar zelf samples gevraagd!
HahaHeeft TNT je sample gestolen.
Hadden ze beter maar zelf samples gevraagd!
Ben hier ook maar bang voor eigenlijk .. Want ik wacht ook al lang. Was derde die een sample aanvroeg![]()

De briefpost duurt inderdaad dan lang. De vorige actie met de pre-workout power heb ik ook meer als een week op gewacht. Maar daar wacht ik graag op.
De gewone bestellingen komen wel ontzettend snel aan.![]()

heb ik de sample binnenbreek ik me pols... nog even wachten dan maar o.O
. Nou ja, sample loopt niet weg gelukkig.KRijgen meer mensen hier een kleine vriend van ? van dat spul ?
Die van mij is wel uit zn envelop gelopenHier nog een. Door mn rug gegaan en kom thuis.... ligt ie op de deurmat. Nou ja, sample loopt niet weg gelukkig.

Te laat.

sterkte ermee heHier nog een. Door mn rug gegaan en kom thuis.... ligt ie op de deurmat. Nou ja, sample loopt niet weg gelukkig.

ik dronk het hele pakje in 1 x op voor me armen training, ik ging keihard erop, maar op een gegeven moment werden me benen enorm vermoeid en werdk duizelig, me hoofd begon te gloeien, en ktrilde als een gek.
na de training was ik zeker 3 tot 4 uur lang in een dip, kwou alleen maar slapen :S
niet echt mijn ding..