Fitness Seller

Breaking News Gratis NoxiPro samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch binnen gekregen! thanks bodyenfitshop

Laatst bewerkt:
hm.. krijg nu net de sample binnen
zonder inhoud, envelop opengescheurd met een briefje van tnt erbij
de inhoud is helaas verloren gegaan en we kunnen de geadreseerde niet informeren omdat deze onbekend is. hierbij bieden we onze verontschuldigingen aan.

Is het mogelijk dat ik een nieuwe opgestuurd krijg?

heb ik de sample binnen :D breek ik me pols... nog even wachten dan maar o.O

hm.. krijg nu net de sample binnen
zonder inhoud, envelop opengescheurd met een briefje van tnt erbij
de inhoud is helaas verloren gegaan en we kunnen de geadreseerde niet informeren omdat deze onbekend is. hierbij bieden we onze verontschuldigingen aan.

Is het mogelijk dat ik een nieuwe opgestuurd krijg?

Haha :p Heeft TNT je sample gestolen. :D Hadden ze beter maar zelf samples gevraagd!
Ben hier ook maar bang voor eigenlijk .. Want ik wacht ook al lang. Was derde die een sample aanvroeg :(

Haha :p Heeft TNT je sample gestolen. :D Hadden ze beter maar zelf samples gevraagd!
Ben hier ook maar bang voor eigenlijk .. Want ik wacht ook al lang. Was derde die een sample aanvroeg :(

k*t voor je dat je in belgie woont. ik had hem in 22 uur binnen:D

De briefpost duurt inderdaad dan lang. De vorige actie met de pre-workout power heb ik ook meer als een week op gewacht. Maar daar wacht ik graag op. :D
De gewone bestellingen komen wel ontzettend snel aan. :D

De briefpost duurt inderdaad dan lang. De vorige actie met de pre-workout power heb ik ook meer als een week op gewacht. Maar daar wacht ik graag op. :D
De gewone bestellingen komen wel ontzettend snel aan. :D

Ja die komen dan wel binnen 24uur aan :p

Ik heb hem binnen, dankjewel...van de week ff uit testen

tel dit dit nog of ben ik te laat ?

top sample binnen, zou maandag gebruiken voor me bene training ;d!

Heb om half 1 op een nuchtere maag de andere helft van de sample opgedronken en heb nog steeds dat gevoel alsof je alles aankan, beetje raar om te omschrijven.

Super.

ik dronk het hele pakje in 1 x op voor me armen training, ik ging keihard erop, maar op een gegeven moment werden me benen enorm vermoeid en werdk duizelig, me hoofd begon te gloeien, en ktrilde als een gek.
na de training was ik zeker 3 tot 4 uur lang in een dip, kwou alleen maar slapen :S
niet echt mijn ding..

ik dronk het hele pakje in 1 x op voor me armen training, ik ging keihard erop, maar op een gegeven moment werden me benen enorm vermoeid en werdk duizelig, me hoofd begon te gloeien, en ktrilde als een gek.
na de training was ik zeker 3 tot 4 uur lang in een dip, kwou alleen maar slapen :S
niet echt mijn ding..

ik was bijna flauw gevallen, duizelig en misselijk.
Was jij ook zo?

Is het de bedoeling om het hele zakje in 1x in te nemen voor je training? of is het de bedoeling dat je 50/50 doet, zodat je er 2 trainingen mee kan doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven