- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik dronk het hele pakje in 1 x op voor me armen training, ik ging keihard erop, maar op een gegeven moment werden me benen enorm vermoeid en werdk duizelig, me hoofd begon te gloeien, en ktrilde als een gek.
na de training was ik zeker 3 tot 4 uur lang in een dip, kwou alleen maar slapen :S
niet echt mijn ding..
Zitten 2 doseringen in de sample als ik het goed heb begrepen.
deel het wel door 2en 
Gister binnengekregen, thanks! Ben heel benieuwd, ga em morgen uittesten met de superdudetraining
?ik was bijna flauw gevallen, duizelig en misselijk.
Was jij ook zo?

misselijk nog niet, maar ****ing duizelig, trillen hele tijd en me hoofd was echt gloeiend!
best stom om het zakje in 1x te nemen![]()
Heftig dan... Voor mij deed nog geen enkele pre wo het, behalve crack
Thats right

Wel altijd verrassend dat er zoveel verschil zit in werking bij de diverse mensen.
Ik knal op de Noxi, maar merk totaal niets van Crack.
! Ben erg benieuwdEven een extra vraagje, hoelang blijft de NoxiPro aan deze mooie prijs? Als het me bevalt, bestel ik gelijk zo eentje...
We gaan door met de aanbieding. Het loopt zo goed dat we er niet meer mee durven stoppen (geen grap)
---------- Toegevoegd om 16:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:51 ----------
Even een extra vraagje, hoelang blijft de NoxiPro aan deze mooie prijs? Als het me bevalt, bestel ik gelijk zo eentje...

misselijk nog niet, maar ****ing duizelig, trillen hele tijd en me hoofd was echt gloeiend!
best stom om het zakje in 1x te nemen![]()

Zo te zien ben ik niet de enige die de sample in 1x heeft ingenomen..
Achter op staat 1-2 doseringen dus tjah..
Vanochtend ingenomen;
04:45 ontbijt --> 100 Gram Havermout, 500ml Halfvolle Melk met schepje Whey..
07:15 Inname Sample op nuchtere maag..
Foces +
Drive +++
Pomp +
Zelf was ik onrustig als de pest.. nog.. kan niet stil zitten en alles moet snel gebeuren.... gloeiend hoofd en trillende en licht duizelig..
Merk dat ultra gevoelig ben voor dit spul.. als is 1 dosering meer als genoeg voor me.. Wil eerst nog 1 dosering proberen voordat ik uitspraak doe of dit een aanrader is =)
Cheers

Even een extra vraagje, hoelang blijft de NoxiPro aan deze mooie prijs? Als het me bevalt, bestel ik gelijk zo eentje...