XXL Nutrition

Breaking News Gratis NoxiPro samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zitten 2 doseringen in de sample als ik het goed heb begrepen.

ik dronk het hele pakje in 1 x op voor me armen training, ik ging keihard erop, maar op een gegeven moment werden me benen enorm vermoeid en werdk duizelig, me hoofd begon te gloeien, en ktrilde als een gek.
na de training was ik zeker 3 tot 4 uur lang in een dip, kwou alleen maar slapen :S
niet echt mijn ding..

Tis algemeen bekend dat als je teveel pakt van een preworkout je je k*t voelt en trillerig etc en nog pakken mensen 2 keer de aanbevolen dosering terwijl ze niet weten hoe ze er op reageren..

Gister binnengekregen, thanks! Ben heel benieuwd, ga em morgen uittesten met de superdudetraining

Hoop dat ik morgen heb, dan kan ik het voor me superdudetraining gebruiken :D

---------- Toegevoegd om 18:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:44 ----------

misselijk nog niet, maar ****ing duizelig, trillen hele tijd en me hoofd was echt gloeiend!
best stom om het zakje in 1x te nemen:P

Heftig dan... Voor mij deed nog geen enkele pre wo het, behalve crack

Ik heb het maandag besteld, en nog altijd niet binnen. Hoe lang duurt het ? Hopelijk morgen in de brievebus, dan doe ik mijn superdude training :D

Even een extra vraagje, hoelang blijft de NoxiPro aan deze mooie prijs :D? Als het me bevalt, bestel ik gelijk zo eentje...

Even een extra vraagje, hoelang blijft de NoxiPro aan deze mooie prijs :D? Als het me bevalt, bestel ik gelijk zo eentje...

http://forum.dutchbodybuilding.com/...yenfitshop-nl-267466/index12.html#post5568010

We gaan door met de aanbieding. Het loopt zo goed dat we er niet meer mee durven stoppen (geen grap)

---------- Toegevoegd om 16:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:51 ----------

Zo te zien ben ik niet de enige die de sample in 1x heeft ingenomen..
Achter op staat 1-2 doseringen dus tjah..

Vanochtend ingenomen;
04:45 ontbijt --> 100 Gram Havermout, 500ml Halfvolle Melk met schepje Whey..
07:15 Inname Sample op nuchtere maag..

Foces +
Drive +++
Pomp +

Zelf was ik onrustig als de pest.. nog.. kan niet stil zitten en alles moet snel gebeuren.... gloeiend hoofd en trillende en licht duizelig..

Merk dat ultra gevoelig ben voor dit spul.. als is 1 dosering meer als genoeg voor me.. Wil eerst nog 1 dosering proberen voordat ik uitspraak doe of dit een aanrader is =)

Cheers

Zo te zien ben ik niet de enige die de sample in 1x heeft ingenomen..
Achter op staat 1-2 doseringen dus tjah..

Vanochtend ingenomen;
04:45 ontbijt --> 100 Gram Havermout, 500ml Halfvolle Melk met schepje Whey..
07:15 Inname Sample op nuchtere maag..

Foces +
Drive +++
Pomp +

Zelf was ik onrustig als de pest.. nog.. kan niet stil zitten en alles moet snel gebeuren.... gloeiend hoofd en trillende en licht duizelig..

Merk dat ultra gevoelig ben voor dit spul.. als is 1 dosering meer als genoeg voor me.. Wil eerst nog 1 dosering proberen voordat ik uitspraak doe of dit een aanrader is =)

Cheers

hehe, 1dosering was voor mij genoeg.:p

Afgelopen donderdag mijn sample binnen. Vrijdag tijdens de borst - biceps training ingenomen...Wat een spul zeg..

Barste van de energie en kon blijven trainen..Dronk alleen wel vier flesjes water leeg zo erge dorst ik had, maar het was een super training..Pr gezet en voelden me erna echt top...Ook een goede pomp!!! Voel alleen mn biceps nu nog steeds!!!

hehe, 1dosering was voor mij genoeg.:p

Heb zelf onder de training al een liter water weg gedronken en ben nu ook al bezig om een liter water weg te drinken.. Onrustig gevoel is nog steeds duidelijk aanwezig wat een vervelend gevoel geeft =P

Ondanks dat het persoonsgebonden is zou ik 1dosering wel eerst aanraden.. want het na effect is niet echt lekker... Hoop dat de inzinking mee valt.. want moet vanmiddag nog 2,5 uur rijden voordat ik thuis ben van het werk xP

• Topic Starter Topic Starter

De prijs blijft inderdaad als hierboven al aangegeven voorlopig zo. We merken dat klanten dit enorm waarderen en we zijn zelf natuurlijk ook blij met de enorme populariteit van Noxipro:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven