MuscleMeat

Breaking News Gratis NoxiPro samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
ok ik was dus ook van plan om het hele zakje te nemen maar na de reacties gelezen te hebben ga ik het ook maar bij één portie houden :D ( heb ik er ook meer plezier van e! )
khoop dat ik het vandaag mag ontvangen, nu met die staking van de post in belgie hebben ze me lang laten wachten :( ( no fault @ B&F! )

Moet hem ook nog steeds aankrijgen Guts :( Belgische post ftl

• Like
Waarderingen: Guts
Vandaag de NoxiPro gebruikt voor mijn beentraining. Super. Kreeg een half uur na inname een tintelend gevoel over mijn hele lijf. Werd heel erg eager. Tijdens de training kon ik er meer uitpersen dan normaal. Merkte wel na 45 minuten dat de koek echt op was. Werd ik leeg en kreeg ik een beginnende hongerklop. Blijkbaar veel gegeven in de training.
Ga toch nadenken over een bestellinkje.

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag de NoxiPro gebruikt voor mijn beentraining. Super. Kreeg een half uur na inname een tintelend gevoel over mijn hele lijf. Werd heel erg eager. Tijdens de training kon ik er meer uitpersen dan normaal. Merkte wel na 45 minuten dat de koek echt op was. Werd ik leeg en kreeg ik een beginnende hongerklop. Blijkbaar veel gegeven in de training.
Ga toch nadenken over een bestellinkje.

Noxipro blijft maar knallen!:D

Balen dat die samples op zijn :( Nog nooit eerder zo'n supp gebruikt

telkens als ik noxipro neem en na trainen met me vriendin de liefde bevrijd duurt het egt heel lang voordat ik klaar spuit, zit er een bepaalde stof die ervoor zorgt dat je meer uithouding krijgt?

wel lekker

Oke hier mijn mini review over noxipro.

Heb 2 traningen met het zakje gedaan,elke training de helft van het zakje genomen, normale dosering dus.
Kreeg beide keren na inname een beetje spanning gevoel, dit kan ook zijn; oeh ik heb iets speciaals genomen dus er gaat wat gebeuren.
De smaak is trouwens echt lekker, lost goed op en is een soort ranja, heerlijk.(terwijl de meeste pre-workout sups echt smerig zijn)
Tijdens training merkte ik niet veel eerlijk gezegt, misschien klein beetje meer uithoudingsvermogen en kracht.
Had een flinke pomp, maar dat kan ook komen door de arginine die ik altijd neem voor me training.
Beide keren had ik na de training een zweverig(high) gevoel, wat niet onplezierig is. :D
+ smaak
+ prijs
+ high gevoel na training :D

- te weinig gemerkt van kracht toename

Veel positieve reacties gelezen, maar bij mij heeft deze sup helaas te weinig werking.
Zo zie je maar weer pre workouts zijn erg persoonsgebonden, daarom zijn samples ideaal om de pre workout te vinden die bij jou het beste werkt. ;)
Goede actie bedankt B&F!!

• Topic Starter Topic Starter
Dank je, voor het compliment en de nette review!

---------- Toegevoegd om 16:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:35 ----------

telkens als ik noxipro neem en na trainen met me vriendin de liefde bevrijd duurt het egt heel lang voordat ik klaar spuit, zit er een bepaalde stof die ervoor zorgt dat je meer uithouding krijgt?

wel lekker

Wel waardoor de erectie harder en beter is. Het uitstellen van ejaculatie heeft meer te maken met gevoeligheid en kan ik niet direct verklaren.:)

Met hoeveel ml water moet ik dit mengen? (helft van het zakje,1 dosering)

Vanavond proberen. Half zakje neem ik aan?

Nog steeds niet ontvangen. :)

merk vrijwel niks van een heel zakje :)

vandaag de noxipro samen met een maat geprobeerd allebij 1 dosering na 30 min begon de energy goed te werken en kreeg ok zwaar zin om te traine we begonne met bankdrukken maar helaas was er geen pomp aanwezig.
ik moes er wel heel erg van zweten en voel nu nog de energy na het traine.

Net getraind, ben best ongevoelig voor pre-workout supps, dus ben meteen maar met het hele zakje begonnen. Pas na een uurtje begon het in te trekken. Lekkere training neergezet, voelde me sterk, alleen jammer van dat deprimerende gevoel dat ik erna van krijg. Ook bij Unleash.. Iemand enig idee hoe dit komt?

*Edit, voel me nu zwaar stoned van dit spul, gekke shizzle

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven