MuscleMeat

Breaking News Gratis NoxiPro samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb hem vandaag aangekregen :)

heb mijn bestelling gekregen maar zat geen sample bij :(

heb mijn bestelling gekregen maar zat geen sample bij :(

De Noxi samples komen per brief post, niet per pakket post.
De in dit topic aangevraagde sample zit dus niet bij je normale bestelling.

Het kan voorkomen dat het wat langer duurt voordat je de envelop met de sample binnen hebt.

Helaas, was erg enthousiast over dit product met al die goeie ervaringen.
Half uurtje voor me training ingenomen(half zakje incl 200ml water) heb er helaas niks van gemerkt, geen betere pomp,energie of iets.

Zitten er calorieën in eigenlijk ? Moet mijn sample nog ontvangen. Ben bezig met LeanGains, vandaar interesse...

Mijn bevindingen van Noxipr0:

Half uur voor me training het hele zakje als dosering genomen. Na een half uur voelde ik me moe, geen idee hoe dat kwam. Tijdens de training faalde ik zelf een x met een warmingup setje met squatte. Focus was duidelijk nergens te vinden. Tintelingen en onrustig gevoel. Na zon 15mins trainen voelde ik me beter, betere pomp en zelfs een PR gezet met squat. Na de training kapot een geen energie voor cardio meer.

Al om al, redelijke training neergezet en daarna gesloopt.

De Noxi samples komen per brief post, niet per pakket post.
De in dit topic aangevraagde sample zit dus niet bij je normale bestelling.

Het kan voorkomen dat het wat langer duurt voordat je de envelop met de sample binnen hebt.

oh ok dan blijf ik wachten/hopen :)
thx voor reactie

Oke, ik had em vandaag ook geprobeerd. Was heel erg benieuwd naar de werking gezien het behoorlijke aantal positieve reacties. Hierbij die van mij:

Ik merkte er vrij weinig van. Ik had wel het gevoel dat ik meer wakker was als normaal (dat effect krijg ik echter ook wel van een red bull). Training ging niet veel anders dan normaal, incline dumbbell press ging zelfs bagger. Pomp was niet meer als anders. Viel me erg tegen, beetje jammer.

Edit: Kon er ook niet van slapen ><

Laatst bewerkt:
Ik gebruik de NoxiPro nu al een paar weken, en tot op heden knal ik er nog iedere dag op.
Ook heb ik na mijn training totaal geen last van een crash o.i.d.

Wel is het zorg, om je training met Noxi niet te laat in de avond te doen, want dan loop je het risico dat je midden in de nacht nog in je bed ligt te stuiteren. :D

1 schepje: knal training
2 schepjes: super knal training

• Topic Starter Topic Starter
Er blijkt in BE 2 dagen staking te zijn of zijn geweest bij de post.
Dat geeft de nodige vertraging. Wij versturen alles direct en kunnen hier dus weinig/niets aan doen.

heb men sampletje gistere binnengekregen :)

super jongens!!:klink:
heel hard bedankt! kga hem binnenkort uittesten.;)

groetjes

Baal wel dat tnt mijne heeft gejat ..
al die positieve reacties hier..:(

hierbij mijn review

eerst licht ontbijt genomen en daarna de noxipro half zakje genomen toen ik in de sportschool was.

de smaak: deze is echt top 10x beter dan die unleash smaakt beetje naar die kauwgomballen.

werking: heb eerst warming up gedaan ongeveer 15 min.

toen begonnen met me rug training merkten niet erg veel van wel dat ik het erg warm kreeg en beetje tintelingen in me gezicht

toen ik met de rug training klaar was toen de biceps.
pff wat een pomp kreeg ik daar!!
wou maar door blijven gaan

voelde me wel beetje apevaag maar wel plezierig

kwa kracht merkte ik niet veel extra's

dus voor de volgende keer wat eerder in nemen voor betere werking

en dan nog een vraag is het verstandig om dit in tenemen in de cut ivm de creatine wat vocht vast houd?

Laatst bewerkt:
gvd ben deze actie vergeten, is er ergens ver in het depot van B&F toch nog een sample over?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven