MuscleMeat

Breaking News Gratis NoxiPro samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
hierbij mijn review

eerst licht ontbijt genomen en daarna de noxipro half zakje genomen toen ik in de sportschool was.

de smaak: deze is echt top 10x beter dan die unleash smaakt beetje naar die kauwgomballen.

werking: heb eerst warming up gedaan ongeveer 15 min.

toen begonnen met me rug training merkten niet erg veel van wel dat ik het erg warm kreeg en beetje tintelingen in me gezicht

toen ik met de rug training klaar was toen de biceps.
pff wat een pomp kreeg ik daar!!
wou maar door blijven gaan

voelde me wel beetje apevaag maar wel plezierig

kwa kracht merkte ik niet veel extra's

dus voor de volgende keer wat eerder in nemen voor betere werking

en dan nog een vraag is het verstandig om Noxipro in tenemen in de cut ivm de creatine wat vocht vast houd?

Dank je, voor de reactie!:)

Creatine;
Het is op zich niet zo heel erg veel dus ik ga er niet vanuit dat dit merkbaar is. Tenzij je er extreem gevoelig voor bent.

---------- Toegevoegd om 16:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:05 ----------

gvd ben deze actie vergeten, is er ergens ver in het depot van B&F toch nog een sample over?

niet meer maar we krijgen de Noxipro samples over 10-14 dagen weer binnen:)

Laatst bewerkt:
zeer goed maar jammer dat ik het niet voelde :( ga het nog een keer proberen..

Mijn review:
half uurtje van te voren genomen en merkte dat het al aan het inwerken was toen ik op de fiets zat.
Was volledig gericht op mijn training.
Ik heb toch wel meer kracht gemerkt (heb een jaar niet kunnen trainen en ben nu weer 2 weken bezig) Bij mijn eerste deadlift na mijn 1 jaar stop meteen 115 kilo en het voelde goed!
De hele training kon ik telkens niet wachten om de volgende set te doen.
Ik kon ook iets langer doorgaan.
Nadeel was wel dat ik telkens het gevoel had dat ik moest boeren, wat ik niet kan... :p
Ik trainde in de avond en toen ik thuis kwam was ik helemaal verslagen, even gegeten en na een half uurtje gedwongen mijn bed in en geslapen als een roosje.
Dus geen last gehad van teveel energie na afloop.

wohoo! eindelijk gekregen, ga het nu opdrinken en geef vnv snel men mening! ;) ( ga nu trainen dus :p )

• Topic Starter Topic Starter
Mijn review:
half uurtje van te voren genomen en merkte dat het al aan het inwerken was toen ik op de fiets zat.
Was volledig gericht op mijn training.
Ik heb toch wel meer kracht gemerkt (heb een jaar niet kunnen trainen en ben nu weer 2 weken bezig) Bij mijn eerste deadlift na mijn 1 jaar stop meteen 115 kilo en het voelde goed!
De hele training kon ik telkens niet wachten om de volgende set te doen.
Ik kon ook iets langer doorgaan.
Nadeel was wel dat ik telkens het gevoel had dat ik moest boeren, wat ik niet kan... :p
Ik trainde in de avond en toen ik thuis kwam was ik helemaal verslagen, even gegeten en na een half uurtje gedwongen mijn bed in en geslapen als een roosje.
Dus geen last gehad van teveel energie na afloop.

Je kunt net een stukje meer geven tijdens de training en dat is lekker. :)
precies goed!

sample 15 minute gelede ingenome, moet zeggen dat dit de lekkerste pw is die ik tot nu toe heb gehad ;D

Dus over een tijdje worden er weer samples uitgedeeld?

Btw goeie levering, kreeg de Whey Perfection vandaag binnen en zondagnacht besteld;)

Hoe lang duurt het normaal voor ze arriveren (NL)?

Dosering NoxiPro genomen en er een full body workout tegenaan geknalt. Ik voelde iets meer pomp maar verder niks van kracht/focus toename of iets dergelijks.

Ik heb het vandaag ook in m'n bus gehad.
Bedankt!

hey leon
is het mogelijk om in jullie bestandssysteem te kijken of er een sample naar mij verstuurd is, want ik heb hem nog niet binnengekregen en ik dacht wel dat ik redelijk vroeg een pm heb gestuurd...

hey leon
is het mogelijk om in jullie bestandssysteem te kijken of er een sample naar mij verstuurd is, want ik heb hem nog niet binnengekregen en ik dacht wel dat ik redelijk vroeg een pm heb gestuurd...

Ja, bij mij ook aub :(? Dacht gisteren mijn superdude training te doen met NoxiPro, maar nu nog steeds niets ontvangen :(. Natuurlijk, willen we niet zeuren, maar ik ben gewoon echt superbenieuwd naar de NoxiPro :D.

Overigens, mocht ik niets krijgen, np, dan bestel ik gewoon een potje :D.

Vanmiddag sample ge probeerd, niet echt positief ervaren. Ik kreeg het erg warm en had overal jeuk :O?? Toen ik aan het traine was werd ik misselijk en had het gevoel dat ik slapjes werd. Ik heb opzich geen verkeerde resultaten gehaald. Ik had wat meer kracht en uithouding maar voelde me niet lekker. Erg jammer marja.

toch erg bedankt voor de gratis sample!! toppie :D

ok half sampeltje gepakt, na 10min kreeg ik al tintelingen in men gezicht en zowat overal, maar at ging snel over. en uiteindelijk toch wel een knalle training gehad hoor :) kvoelde me lekker opgepompt, maar heb mezelf daardoor zwaar overschat op de incline press :D les voor ed volgende keer ;)

top product; wie weet koop ik ook wel een potje ( lekkere smaak zelfs! vergeleken me andere shit :kuch NOX PUMP kuch: )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven