Lorenzzzz
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 200
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij zijn deze dingen echt zo van dat het bij de een wel super werkt en bij de ander voor geen k*tDaarom wel handig die samples!
Ik kreeg een open gescheurde envelop van BF shop.

Volgens mij zijn deze dingen echt zo van dat het bij de een wel super werkt en bij de ander voor geen k*tDaarom wel handig die samples!

geen tintelingen gehad maar wel dat het zwart voor mijn ogen werd ;P, vraag me nog steeds af of het komt dat ik misschien te weinig heb gedronken of gegeten. naja het is niet de 1e die niet werkt voor mij xD
---------- Toegevoegd om 20:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:27 ----------
ja ik ga voor een pre altijd eerst een sample proberen. van alles wat ik heb gehad is alleen no explode een beetje goed bevallen ;P rest aleen maar k*t traininge etc ;( ben er alergisch voor volgus mij![]()
Vanmiddag sample ge probeerd, niet echt positief ervaren. Ik kreeg het erg warm en had overal jeuk :O?? Toen ik aan het traine was werd ik misselijk en had het gevoel dat ik slapjes werd. Ik heb opzich geen verkeerde resultaten gehaald. Ik had wat meer kracht en uithouding maar voelde me niet lekker. Erg jammer marja.
toch erg bedankt voor de gratis sample!! toppie![]()
Tintelingen = Beta-alanine
---------- Toegevoegd om 20:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:29 ----------
Volgende keer iets minder gebruiken.
! Meestal, als je teveel gebruikt, ben je misselijk etc en kan het wel eens voor een omgekeerd effect zorgen! Had daarnet ook net iets teveel stimulanten binnen en was ook kotsmisselijk, toch lekker doorgetraind
. Maar is zéker niet aangenaam!gvd wat zonde, ik heb dat zakje noxi met 2 servings erop helemaal opgedronke :/ en is nu bijna uitgewerkt offzo. heb na de training al hele tijd last van super slappe benen word er helemaal gek van.Zeer zeker! Meestal, als je teveel gebruikt, ben je misselijk etc en kan het wel eens voor een omgekeerd effect zorgen! Had daarnet ook net iets teveel stimulanten binnen en was ook kotsmisselijk, toch lekker doorgetraind
. Maar is zéker niet aangenaam!
gvd wat zonde, ik heb dat zakje noxi met 2 servings erop helemaal opgedronke :/ en is nu bijna uitgewerkt offzo. heb na de training al hele tijd last van super slappe benen word er helemaal gek van.
Als je nog kan lopen, dan klopt er iets niet 
heb een goede training gehad, had energie in overvloed, weinig rust nodig tussen sets en een zeer goede focus. Vriend had last van vermoeid gevoel, benen die vermoeid aanvoelden en dat het zwart werd voor z'n ogen. Hij heeft dan ook slecht getraind. We hadden allebei 1 serving genomen (helft van sample)

Ik denk dat ik de sample niet meer zal ontvangen, heb vorige week maandag de PM verzonden één uur nadat het topic geopend werd. Het zal wel aan de Post liggen zeker?
Hopelijk komt het nog aan.Inderdaad, vandaag is het eindelijk toegekomen. Grtz
. Maarja 
goed dat ik dit lees wou hem al helemaal opdrinken zo maar je moet hem dus in 2 x gebruiken? de helft van de sample voor 1 training?