XXL Nutrition

Breaking News Gratis Pre-Workout Power sample bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vrijdag gebruikt.
Smaak was normaal, kijk ik ook niet echt naar ook!
Kreeg wel wat energie, mijn moeheid ging wat weg!
Tijdens training ging het ook goed. Merkte er toch wat van ;) ook zweten en erna veel moeten pissen ...

Leuke actie, ik hoop dat ik niet te laat ben!

Ik ben benieuwd, het enigie nadeel is die caffeine gehaltes van die pre-work out boosters....ik doe die nacht geen oog dicht meer.

Ik heb er helaas niks van gemerkt. Ook geen placebo-effect, zo van 'ik neem iets nieuws in, dan zal ik er zeker wat van merken, zelfs als er niets van te merken valt'. Maar zelfs dat niet. Toch wel wat teleurstellend. Ik ga dit dus niet nemen.

Sample donderdag ontvangen (amai wat is die post in België traag :D)
Nuja, had eerst niet gezien dat er geranamine in zat maar nu gelukkig wel.
Kga de sample aan een maat geven die wel voor zo een supplementen is, als die hem goed vindt zal je wel een nieuwe klant erbij hebben :p

Ben benieuwd, heb het hopelijk morgen of overmorgen binnen als de actie nog geldt:p

Heb hem aangevraagd vlak voor het weekend, op vrijdagavond. Hopelijk komt hij vandaag of morgen binnen zodat ik hem woensdag eens uit kan proberen ! :)

• Topic Starter Topic Starter
Leuke actie, ik hoop dat ik niet te laat ben!

Ik ben benieuwd, het enigie nadeel is die caffeine gehaltes van die pre-work out boosters....ik doe die nacht geen oog dicht meer.

Bij ons staat elk ingredient tot op de mg duidelijk aangegeven op internet:)

---------- Toegevoegd om 10:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:52 ----------

Ben benieuwd, heb het hopelijk morgen of overmorgen binnen als de actie nog geldt:p

Ja:)

Gebruik hem nu een weekje en moet zeggen de werking is voor mij nog altijd hetzelfde als de eerste dag.
Smaak valt zeer goed mee, goede pomp, veel energie!!, 10 % meer kracht,...
Heb meteen al 2 potten besteld van 900 gr. :D
Goed bezig b&f !!!!( btw, straks ook ng es d whey perfection bestellen)

9/10!!

Ik heb de pot nu ook ruim een week in huis. Vorige week begonnen en die week gelijk 6x wezen trainen.
Normaliter reageer ik nergens op(crack, tms, creatine), maar hier merk ik toch wel iets van.
Ik kan niet zeggen dat ik er meer energie van krijg of sterker ben tijdens de training. Wat ik wel merk is dat is m'n spieren strakker staan, en dat ze ook langer strak blijven staan. Verder gaan naar mijn gevoel de trainingen lekkerder.

Ik heb wel een 2-tal vragen; hoelang kun je dit blijven gebruiken? Moet je een rustperiode na een bepaalde tijd inlassen?

Gebruik hem nu een weekje en moet zeggen de werking is voor mij nog altijd hetzelfde als de eerste dag.

9/10!!

Dank je:) !!

---------- Toegevoegd om 17:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:07 ----------

Ik heb de pot nu ook ruim een week in huis. Vorige week begonnen en die week gelijk 6x wezen trainen.
Normaliter reageer ik nergens op(crack, tms, creatine), maar hier merk ik toch wel iets van.
Ik kan niet zeggen dat ik er meer energie van krijg of sterker ben tijdens de training. Wat ik wel merk is dat is m'n spieren strakker staan, en dat ze ook langer strak blijven staan. Verder gaan naar mijn gevoel de trainingen lekkerder.

Ik heb wel een 2-tal vragen; hoelang kun je dit blijven gebruiken? Moet je een rustperiode na een bepaalde tijd inlassen?

Daar je het niet dagelijks neemt mag je het best 12 weken gebruiken.:)

9/10!!

10% meer kracht ? Holy crap :D. ik ben al blij met 1-2%

Heb hem binnengekregen vandaag, ga hem woensdag uitproberen en mijn "verslag" ervan zal ik ook posten! :)

met andere suppl voel ik niet of heel weinig verschil...
Maar bij dit product kun je echt KNALLEN!!
een aanrader!!! :D

Hoi BodyenFitshop!,

Ik heb reeds een dag nadat ik een PM aan jullie had gezonden een sample van jullie ontvangen. Dat was op een vrijdag en aangezien ik op vrijdag altijd een bodypumples doe was dit een goed moment om eze preworkoutbooster een te proberen!

Ten eerste de smaak is goed te doen! ik heb wel eens erger geproefd en dit is bijna lekker te noemen. Ik heb het product tussen drie kwartier en een half uur voor de training opgedronken. Tevens heb ik een bidon met water en een schep eiwitpoeder meegenomen voor tijdens de training.

Wel wat ik er van merkte was reeds in de auto een soort van lichte gespannenheid. Een heel lichtelijk nerveus gevoel van er gaat zo wat gebeuren en we gaan ervoor!. En inderdaad tijdens de training had ik echt het gevoel dat ik alles wel een kilotje zwaarder had kunnen pakken en dat ik weinig last had van verzuring. Bij Bodypump pak je natuurlijk minder zware gewichten dan bij bodybuilding maar het aantal reps is natuurlijk veel meer en het tempo is ook zeer hoog. Die verzuring voel je dus altijd maar ik merkte duidelijk dat ik er minder last van had. Ook een antal oefeningen waar ik altijd wat meer moeite mee heb die deed ik nu fluitend!

Wat ik wel merkte was dat ik na de training echt op was en dat ik erg moe was. Ik was de volgende ochtend ook erg moe, veel meer vermoeid dus dan normaal. Dat geeft bij mij toch aan dat de oppeppende werking wel zijn weerslag heeft. Het is geen crash alsof je instort maar je merkt wel dat je je lijf een boost geeft en dat de energie daarna wel even tijd nodig heeft om bijgetankt te raken.

Daar komt bij dat dit product geranamine bevat dat toch een soort van amfetamine is zij het uit natuurlijke bron. Dit middel staat op de lijst van stoffen die in het betaalde sportwereldje niet is toegestaan (dopingcontrole).

Voor mij is dat laatste geen probleem maar je moet wel beseffen vind ik dat dit geen limonade is........:)

Oh en ik had de volgende dag duidelijk mooi opgezwollen spieren!

Dus voor een incidentele energieboost op zwakke dagen vind ik dit echt een heel goed porduct maar ik zou het zeker niet elke training willen gebruiken want ik houd er niet van om afhankelijk te geraken van een dergelijke booster. Ik denk wel dat ik een keer twintig van die zakjes koop om af en toe eens te gebruiken als ik een zware werkdag heb gehad en als ik dan laat train op de avond wil je eigenlijk op de bank indutten. Voor zo'n moment is het zeker een oppepper.

Kortom zeker een goed product!

Groeten GdV42

De aktie loopt alweer 2 weken, en vanaf het begin gebruik ik Pre workout Power, zie eerdere post.
Gisteren weer een hele goede training gehad, ja met Pre workout Power, het gaat al bijna 2 weken lekker, ene keer ietje minder als de andere keer maar dat ligt ook het feit hoe je je voelt.
De energierush die ik er van krijg blijft mij verbazen, kan meer setjes doen met zwaardere gewichten met kortere rustpauzes tussen de sets, pomp of strak gespannen spieren heb ik ook nog steeds na trainen met Pre workout Power en houdt best wel lang aan.
Na de training van gisteren had ik wel verwacht dit vanochtend te merken, maar nee, niks,nada,0,0 spierpijn. Komt (ook) door goed eten en goed rusten!
Vanochtend cardio gedaan, ging ook lekker, zonder Pre workout Power overigens.:D

Ik heb Pre workout Power gekregen op woensdag 29 september, en heb het nu in totaal een keer of 10 gebruikt, ik heb het niet gemixt met andere
Pre workouts of dergelijke.
De tijdstippen dat ik het gebruikt heb, zo tussen 10.30 - 15.00 uur.
Voor alle duidelijkheid zeg ik ook maar even dat ik daarnaast whey perfection heb en vitaminepillen, welke? Nature's Best: Super multi power pack. Tot nu toe werkt Pre workout Power voor mij zoals vermeld word door B&F.

Dit is puur gebaseerd op mijn eigen ervaring met Pre workout Power, en mijn mening hoeft niet te reflecteren aan die van een ander.:)

Laatst bewerkt:
Wat is nu eigenlijk het verschil tussen de Pre Workout Power Pill en Pre Workout Power?
(ben trouwens al tevreden met de pre workout power pill:)..)

Wat is nu eigenlijk het verschil tussen de Pre Workout Power Pill en Pre Workout Power?
(ben trouwens al tevreden met de pre workout power pill:)..)

De Pill bevat eigenlijk alleen het stimulanten gedeelte.

---------- Toegevoegd om 11:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:44 ----------

Hoi BodyenFitshop!,

Ik heb reeds een dag nadat ik een PM aan jullie had gezonden een sample van jullie ontvangen. Dat was op een vrijdag en aangezien ik op vrijdag altijd een bodypumples doe was dit een goed moment om eze preworkoutbooster een te proberen!

Ten eerste de smaak is goed te doen! ik heb wel eens erger geproefd en dit is bijna lekker te noemen. Ik heb het product tussen drie kwartier en een half uur voor de training opgedronken. Tevens heb ik een bidon met water en een schep eiwitpoeder meegenomen voor tijdens de training.

Wel wat ik er van merkte was reeds in de auto een soort van lichte gespannenheid. Een heel lichtelijk nerveus gevoel van er gaat zo wat gebeuren en we gaan ervoor!. En inderdaad tijdens de training had ik echt het gevoel dat ik alles wel een kilotje zwaarder had kunnen pakken en dat ik weinig last had van verzuring. Bij Bodypump pak je natuurlijk minder zware gewichten dan bij bodybuilding maar het aantal reps is natuurlijk veel meer en het tempo is ook zeer hoog. Die verzuring voel je dus altijd maar ik merkte duidelijk dat ik er minder last van had. Ook een antal oefeningen waar ik altijd wat meer moeite mee heb die deed ik nu fluitend!

Wat ik wel merkte was dat ik na de training echt op was en dat ik erg moe was. Ik was de volgende ochtend ook erg moe, veel meer vermoeid dus dan normaal. Dat geeft bij mij toch aan dat de oppeppende werking wel zijn weerslag heeft. Het is geen crash alsof je instort maar je merkt wel dat je je lijf een boost geeft en dat de energie daarna wel even tijd nodig heeft om bijgetankt te raken.

Daar komt bij dat dit product geranamine bevat dat toch een soort van amfetamine is zij het uit natuurlijke bron. Dit middel staat op de lijst van stoffen die in het betaalde sportwereldje niet is toegestaan (dopingcontrole).

Voor mij is dat laatste geen probleem maar je moet wel beseffen vind ik dat dit geen limonade is........:)

Oh en ik had de volgende dag duidelijk mooi opgezwollen spieren!

Dus voor een incidentele energieboost op zwakke dagen vind ik dit echt een heel goed porduct maar ik zou het zeker niet elke training willen gebruiken want ik houd er niet van om afhankelijk te geraken van een dergelijke booster. Ik denk wel dat ik een keer twintig van die zakjes koop om af en toe eens te gebruiken als ik een zware werkdag heb gehad en als ik dan laat train op de avond wil je eigenlijk op de bank indutten. Voor zo'n moment is het zeker een oppepper.

Kortom zeker een goed product!

Groeten GdV42

:thumbs: - review

Dank je, voor het compliment:)

---------- Toegevoegd om 11:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:45 ----------

De aktie loopt alweer 2 weken, en vanaf het begin gebruik ik Pre workout Power, zie eerdere post.
Gisteren weer een hele goede training gehad, ja met Pre workout Power, het gaat al bijna 2 weken lekker, ene keer ietje minder als de andere keer maar dat ligt ook het feit hoe je je voelt.
De energierush die ik er van krijg blijft mij verbazen, kan meer setjes doen met zwaardere gewichten met kortere rustpauzes tussen de sets, pomp of strak gespannen spieren heb ik ook nog steeds na trainen met Pre workout Power en houdt best wel lang aan.
Na de training van gisteren had ik wel verwacht dit vanochtend te merken, maar nee, niks,nada,0,0 spierpijn. Komt (ook) door goed eten en goed rusten!
Vanochtend cardio gedaan, ging ook lekker, zonder Pre workout Power overigens.:D

Ik heb Pre workout Power gekregen op woensdag 29 september, en heb het nu in totaal een keer of 10 gebruikt, ik heb het niet gemixt met andere
Pre workouts of dergelijke.
De tijdstippen dat ik het gebruikt heb, zo tussen 10.30 - 15.00 uur.
Voor alle duidelijkheid zeg ik ook maar even dat ik daarnaast whey perfection heb en vitaminepillen, welke? Nature's Best: Super multi power pack. Tot nu toe werkt Pre workout Power voor mij zoals vermeld word door B&F.

Dit is puur gebaseerd op mijn eigen ervaring met Pre workout Power, en mijn mening hoeft niet te reflecteren aan die van een ander.:)

:) en daar doen we het voor! Dank je, voor de review :thumb:

Vandaag een leuke verrassing gehad van Body En Fitshop.

Na een tijdje gewacht te hebben op mijn pre workout power sample vandaag een tweede in de bus gekregen :D

Nu nog een uurtje wachten om het in te nemen en dan kan ik knallen :D

Verwacht je straks maar aan een uitgebreide review.

Hier volgt dan mijn review :D

Ik nam het product op een nuchtere maag. (2uur na mijn middagmaal).

Ik volgde de instructies nauwkeurig op.

250 ml water in shake beker en dan maar mengen.
Vervolgens nog eens 100ml voor het zeer kleine restje weg te werken.

Maar goed dat ik niet geschud heb want er zat direct leven in mijn beker :D
direct een goede bruis.

Product loste goed op en de smaak was zeker niet slecht. (Niet direct iets om dagelijks liters van te drinken maar was aardig te drinken.)

In het begin lag het iets of wat op mijn maag maar dit was gewoon door het snel drinken van het water.
Na enkele fruit punch boeren te laten was dit helemaal weg. XD

Na 20 min begon ik te merken dat het product in mijn systeem begon te werken.

Ik kreeg een warm tintelend gevoel in mijn tenen en vervolgens begon ik het ook al lekker warm te krijgen. :D

Ik had vandaag een Rug/Biceps training op het programme.

Zeker in het begin van de training heb ik een goede verhoging in mijn kracht gemerkt.

(Ik ben namelijk nog maar een ecto die begint met trainen dus de gewichten liggen nog laag.)

Begonnen met 4 setjes wide grip chin ups en ja hoor normaal blijft het bij 4x4 (meer lukt me nog niet)
Maar vandaag ging ik er direct over.
Eerste set 8 reps, 2de 6, en 3de en 4de beiden 5 reps.

Dus een verhoging van 16 reps naar 24 reps

Vervolgens ging ik naar de one arm dumbbell row en hier ook een serieuse verhoging in gewicht geprobeerd waarmee het vorige training niet lukte. Ook deze ging goed.

Ook bij mijn BOR (zowel over als underhand) ging het super ik nam meer gewicht en voelde per rep mijn rug feller opgepompt worden.

Als laatste oef van mijn rug sessie ging deadliften. En ook hierbij gingen de gewichten merkelijk vlotter omhoog :thumbs:

Verder naar de biceps om het kort te houden ook hier bij de eerste 2 oefeningen extra gewicht kunnen nemen maar toen kwam de man met de hamer samen met die van de pomp XD

Jeezus mijn armen zo een pomp had ik nog nooit gehad. Armen stonden lekker stijf en ik voelde me oppermachtig :D

De laatste set van mijn laatste oefening waren moordend. Ik kreeg letterlijk mijn armen niet meer omhoog. XD

Maar door deze zware training zijn mijn armen en rug nu wel lichamelijk uitgeput maar zelf ben ik nog zo fris als iets :D

Mentaal sta ik nog zeer scherp. :D

Dus wel degelijk een zeer goed product :D
Een toppertje :D

Het is de 2de keer dat ik een pre workout booster neem. (Vorige was de STACKER 2 - HELL N.O. van NVE Pharmaceuticals).
Door deze had ik ook een lekkere pomp maar niet zoals bij deze pre workout power.

Achteraf had ik ook een zeer mottig gevoel waardoor ik de rest van de dag in de zetel heb moeten doorbrengen door misselijkheid en duizeligheid.

Nu heb ik er totaal geen last van :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven