XXL Nutrition

Breaking News Gratis Pre-Workout Power sample bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
gisteren aangevraagd, nog niet binnen gekregen.

Wilde het al net bestellen, maar eerst een sample zou ideaal zijn :D

• Topic Starter Topic Starter
Kan ik 's nachts wel normaal slapen? Want doordeweeks word er 's avonds getraind.

Dat zou je even moeten proberen (is persoonlijk). Zeker beginnen met een halve scoop en niet meer.

---------- Toegevoegd om 21:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:18 ----------

Oe kannie wachten, zal m morgen wel binnen hebben!

Als je voor 17:00 uur een PM hebt gezonden wel. (erna dan overmorgen)

pm meteen verzonden, wel een klein vraagje:
1 sample is dus 1 scoop? of is het wat meer?
de prijs vind ik ook idd meevallen, als je er 30 trainingen mee haalt dan.

Samenstelling ziet er fantastisch uit!
Hopelijk is mijn maag bestand tegen deze cocktail...

Lijkt me goed spul

Goede actie!

Hoi,

kan ik dit voor de training samen met kre-alkalyne capsule innemen? aangezien er cafeine in pre-workoutsample zit, gaat dit niet botsen met de kre-alkalyne?

Het bevat ongeveer dezelfde stoffen als andere pre workout boosters, en die werken (bij mij) allemaal, maar voor die prijs zie ik ze nergens.

• Topic Starter Topic Starter
pm meteen verzonden, wel een klein vraagje:
1 sample is dus 1 scoop? of is het wat meer?
de prijs vind ik ook idd meevallen, als je er 30 trainingen mee haalt dan.

1 sample = 1 scoop inderdaad:)

We willen met de Pre-Workout Power echt de markt veroveren, vandaar echt het uiterste in prijs:cool:

---------- Toegevoegd om 08:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:59 ----------

Het bevat ongeveer dezelfde stoffen als andere pre workout boosters, en die werken (bij mij) allemaal, maar voor die prijs zie ik ze nergens.

We doen ons best:D

---------- Toegevoegd om 09:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:59 ----------

Hoi,

kan ik dit voor de training samen met kre-alkalyne capsule innemen? aangezien er cafeine in pre-workoutsample zit, gaat dit niet botsen met de kre-alkalyne?

Je kunt Pre-Workout Power voor de training nemen en de Kre-Alkalyn erna of 's ochtends.

Heb de postbode al voorbij zien rijden vandaag, dus ben benieuwd hoelaat hij mijn pakketje even in de bus gooit :D

Binnen. Zo uittesten :)

Mooi initiatief, ga het zeker proberen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven