Net uitgeprobeerd en hier is mijn ervaring t.o.v. Jack3D (2 servings), Crack (2 serving) en Unleash 3 (1 serving).
Zak geopened, en in een 250ml water gegooid.
Heb PW-Power op een lege maag gedronken (2 uur sinds mijn laatste maaltijd).
De smaak is fruitpunch, het is een milde smaak van een fruiten-mix.
Niet te zoet en je proeft een beetje een bittere smaak maar niet te overdreven.
Het is zeker te drinken!
Knap werk om de smaak van alle ingredienten zo goed te tunen
Jack3D komt voor mij in de eerste plaatst voor de smaak (misschien omdat Jack3D weinig ingredienten bevat dan PW-Power). De smaak wint zeker van Crack (kruiden smaak) en van Unleash 3 (benzine smaak).
10 Minuten later, begint je lichaam te tintelen (door de Beta Alanine), jeuk op de handen en voorhoofd. Zelfde effect als Jack3D (bij 2 servings) en dan beginnen de tintelingen over je hele lichaam.
Wanneer ik klaar ben met een set voel je zo'n tinteling shock door je hele lichaam komen, zeker een effect die ik alleen bij Jack3D heb ervaren.
Voor mij komt PW-Power en Jack3D beide evengoed, dan komt Unleash 3 en dan Crack als laatste.
Over een kwartiertje na het drinken, begin je focus te verbeteren. Zelf vond ik de focus van Jack3D beter dan PW-Power. De focus is er nog steeds (na 1,5 u), terwijl bij Unleash 3 en Crack, na een half uurtje al wegging.
Zelf vond ik de Focus en Energie bij Jack3D ietsje meer, misschien komt het omdat ik de dosis van Jack3D 2 keer neem. (2 servings).
Training ging veel beter dan zonder een Pre-workout supplement, ik had nooit het gevoel te willen stoppen. Bij Jack3D had ik ook zo'n gevoel (bij 2 servings), bij Crack en Unleash ook. Het is wel zo dat bij Crack en Unleash een vermoeide gevoel gaf na de training. Bij Jack3D en PW-Power niet.
Jack3D en PW-Power gaven me bijna een vergelijkbaar goed effect.
Geen toename in sterkte gemerkt bij PW-Power, wel is het zo dat de sets heel vloeiend gingen.
Al met al zeker het geld waard,
Goed gedaan B&F, voor mij is het vergelijkbaar met Jack3D met meer ingredienten en minder geld.