Fitness Seller

Breaking News Gratis Pre-Workout Power sample bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahaha vandaag al binnen. Blijft een top shop B en F.

bedankt

Vanmiddag gebruikt, heerlijk getraind.

Wel direct na een maaltijd genomen, maar gewoon wat langer gewacht voordat ik ging trainen, toen naar de sportschool, en heerlijk getraind, lekkere pomp en aan het eind had ik nog energie over.

Lekker spul hoor, als mijn Jack3d op is koop ik zeker een potje. :)

Kan je nagaan wat het met je doet op een nuchtere maag;)

hoeveel zit er precies in van wat? kunnen we dat ergens te zien krijgen?

gr

s

op het zakje staat een preciesere beschrijving...
2 gram beta alanine, 4,5 gram creatine blend, 1,5gram bcaa, vitamines, 1gram taurine, 100mg caffeine en nog vanalles meer.
9gram carbs per 30gram

hoeveel zit er precies in van wat? kunnen we dat ergens te zien krijgen?

gr

s

Samenstelling per dosering van 30 gram
Calorien 35,4 kcal
Koolhydraten 9 gram
Eiwitten 0 gram
Vetten 0 gram

Vitamine B 3 25 mg
Vitamine B 6 15 mg
Vitamine B 9 200 mcg
Vitamine B12 30 mcg

Vitamine C 180 mg
Calcium 60 mg
Citrulline Malaat 1500 mg
L-Arginine L-aspartaat 1400 mg
L-Arginine AKG 500 mg
L-Arginine HCL 600 mg
L-Ornitine 500 mg
L-Carnitine Tartrate 500 mg
BCAA's 1500 mg
Taurine 1000 mg
OPC - Grape Seed Extract 20 mg
(95% Proanthocyandis)
L-Norvaline 25 mg
Beta Alanine 2000 mg
Creapure 3000 mg
Di Creatine Malate 500 mg
Creatine Ethyl Ester 500 mg
Creatine Phosphate 500 mg
Rhodiola Rosea 200 mg
Pycnogenol 40 mg
Caffeine anhydrous 100 mg
Acetyl L-Tyrosine 500 mg
N-Geranamine 25 mg
Green Tea >50% ECGC 400 mg

http://www.bodyenfitshop.nl/energie-producten/body-fit-sportsnutrition/pre-workout-power

zou wel handig zijn als bij de vitamientjes automatisch het % van de ADH erbij gezet werd door B&F

Aight, heb het vanavond gehad hele zakje gelijk naar binnen gemikt. Daarna naar de sportschool gegaan het begon aardig te werken, eenmaal bezig voelde ik wel een drive en een focus met wegdroom moment erin als je stil zat, dit had ik ook met unleash v2 nu na de training gewoon relaxed geen gehaast gevoel. Ik ging alleen wel een stuk harder op no-xplode en dark rage

smaak 8/10 prima al vind ik no-xplode lemon wel net zo lekker
werking 7/10 niet spectaculair maar doet zijn werk ik zal wel ander halve scoop moeten nemen.

Ik ga het zeker een keer bestellen :D, als ik weer whey nodig heb

Laatst bewerkt:
Redelijke ervaringen zoals ik het zo lees.

Hmm, nog niks ontvangen terwijl het gisteren zou zijn verstuurd. TNT is ook niet meer wat het geweest is.

Zojuist terug gekomen van mijn Workout met Pre-Workout Power:

Het eerste half uur weinig tintelingen gehad (1e keer Pre-Workout Supplement en meteen 30 gram). Wel merkte ik dat ik voor het sporten wat extra energie had en erg veel zin had om gas te gaan geven!

Tijdens het sporten een flinke pomp (zeer goed gevoel) en de aders over zowel mijn onder- als bovenarmen hadden er zin in. Oefeningen gingen zeer goed en ik merkte dat ik flink wat vooruit ben gegaan t.o.v. vorige week. Volgende week ga ik dezelfde oefeningen doen zonder Supplement om eens te kijken of hetzelfde aantal kg's weer gaat lukken.

Dit was wel de 1e keer dat ik een Pre-workout Supplement gebruikte dus weinig vergelijkingsmateriaal maar toch ben ik zeer tevreden. Wel wil ik eerst ergens wat andere Pre-workout supps samples vandaan halen voor ik besluit een pot te bestellen.

Ik heb eigenlijk maar 1 negatief puntje over dit Supplement: Wat een verschrikkelijke smaak! Ik heb natuurlijk niet zitten zeuren en het gewoon opdronken maar lekker is anders. Een maat van mij vond het overigens wel lekker dus dat is gewoon een kwestie van smaak. :)

ben erg benieuwd

Ook vandaag ontvangen en 30 min voor training het gehele zakie naar binnen gemikt (30mg).
Ik heb het op nuchtere maag genomen, 30 min na fruit en eiwit.

Wat puntjes:
Focus/Concentratie: beter maar niet zo heftig als Crack. Lekkere tinteling en drive maar op zich heb ik dat altijd wel.
Duur kracht: beter, merk dat ik sneller herstel en iets langere herhalingen kan/wil doen.
Piek kracht: geen verschil, had ik wel gehoopt.
Pomp: geen verschil, had ik ook gehoopt.
Energie: beter, ook na de training ben je sneller "hersteld", had ik meer energie, dat op zich wel lekker voelt

Ga ik het kopen? Ja, maar dan puur uit nieuwsgierigheid omdat ik het nu slechts 1 keer heb mogen gebruiken.

Opmerkingen:
- Mijn lichaam reageer niet zo op creatine en Pomp supllementen (heb er heel wat geprobeerd, ook van Dorian merk ik weinig :( ), dus op zich niet zo raar dat ik geen extra pomp of piekkracht merkte wat ik wel hoopte.
- Ik heb eergisteren nog behoorlijk lopen knallen.
- Ik ervaar het iets beter als unleash v3. Van unleash wordt ik een beetje shakie/duizelig/zweeverig, en bij deze gelukkig niet.
- Voelt prima, ook op nuchtere maag..
- Smaak: gaat wel, is te doen, kan beter, ik had de fruit punch, lost goed op, roeren is voldoende, shaken/blenden niet nodig.

Note: Bovenstaande is slechts gebaseerd op slechts 1 keer gebruikt....
Ik hoop dat je er wat aan heb...
Trainzzze,
Ed

Laatst bewerkt:
Vandaag de sample ontvangen en meteen geprobeerd. Heerlijk getraind, precies goed. Goede focus, lekkere pomp en veel kracht maar niet dat opgejaagde gevoeld dat je vaak bij preworkout supps hebt. Dus B&F mijn complimenten voor dit supplement. Ga het zeker bestellen.

werkt wel lekker heb ik het idee.

ik heb niet echt een krachttoename gemerkt (wel pr's gezet)
de lifts waren heavy, maar ik had wel heel veel drive meer als normaal.

Nou, .. mijn interesse is zodanig gewekt dat ik voor de gelegenheid toch maar ff een account heb aangemaakt. wil toch wel graag deze pre-workout eens proberen. gebruik momenteel no-explode nt. heb daarnaast nog een dichte pot unleash v3 staan. dus kan binnenkort deze 3 eens mooi met elkaar vergelijken.
ben zeer benieuwd of het de mooie beloftes waar kan maken.
mooie actie van bodyenfitshop trouwens !

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag de sample ontvangen en meteen geprobeerd. Heerlijk getraind, precies goed. Goede focus, lekkere pomp en veel kracht maar niet dat opgejaagde gevoeld dat je vaak bij preworkout supps hebt. Dus B&F mijn complimenten voor dit supplement. Ga het zeker bestellen.

ook, maar es pm gestuurd... ben wel benieuwd :)
hopelijk is deze actie ook geldig voor leden uit België?
anders gooi je die maar bij men bestelling die ik zondagnamiddag bij jullie gedaan heb (als die nog niet onderweg is tenminste :p)

• Topic Starter Topic Starter
ook, maar es pm gestuurd... ben wel benieuwd :)
hopelijk is deze actie ook geldig voor leden uit België?
anders gooi je die maar bij men bestelling die ik zondagnamiddag bij jullie gedaan heb (als die nog niet onderweg is tenminste :p)

Zeker ook voor alle Belgen op dit forum (en dat zijn er veel gezien het aantal aanvragen..) De bestelling zal al wel weg zijn:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven