MuscleMeat

Gregel's Log: Not Big But Huge ! 78kg --> 100 kg !

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik zou eerder een weight gainer nemen gemaakt uit gewone voeding, maar dat is een eigen keuze. ;)

Zal je zeker helpen als je normale voeding op orde is.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou eerder een weight gainer nemen gemaakt uit gewone voeding, maar dat is een eigen keuze. ;)

Zal je zeker helpen als je normale voeding op orde is.

Heb dit eerst getracht, maar was niet te vreten
voeding is op orde gesteld en zal vanaf maandag echt kunnen knallen :D

yiooow :D ff u log bekek :D haha ferm kwist ni da gem al had :D
kdenk aan die van mij beginnen na da ik van congé kom en dan eveneens met voedingsschemaerbij (eiwitdieet :p )
ge moe is zien er is ergens iets over dumbbell pull over dat da voor u rug zou zijn da ene zegt rug andere borst en eigenlijk sinds ik da gelezen had denk k ook wel dat het meer rug dan borst is ge moet maar is goe opletten :p sebiet rug en biceps knalle :D en dan weer werken FUUUCK haha xD nog goe trainen he :) !

yiooow :D ff u log bekek :D haha ferm kwist ni da gem al had :D
kdenk aan die van mij beginnen na da ik van congé kom en dan eveneens met voedingsschemaerbij (eiwitdieet :p )
ge moe is zien er is ergens iets over dumbbell pull over dat da voor u rug zou zijn da ene zegt rug andere borst en eigenlijk sinds ik da gelezen had denk k ook wel dat het meer rug dan borst is ge moet maar is goe opletten :p sebiet rug en biceps knalle :D en dan weer werken FUUUCK haha xD nog goe trainen he :) !

Haha 'k had u toch gezegd dat'k hem ging maken vanaf 1 juli :D
Ja maar bij DB Pull over gewoon rustig blijven en u rug op bank houden en dan geen probleem, desnoods bench een beetje omhoog zetten hé :D

100kg bij jou lengte is nog steeds alles behalve huge. Zelf weeg ik 110kg en ben het nog niet. Veel suc6 met de bulk.

100kg bij jou lengte is nog steeds alles behalve huge. Zelf weeg ik 110kg en ben het nog niet. Veel suc6 met de bulk.

Thanks, hoewel ik moet toegeven dat 100kg niet huge zal zijn,
het is een doel dat ik voor ogen heb, eerst de 100kg bereiken en dan zien we hoe het verder gaat

100 kilo zal niet huge zijn, maar met 100 kilo op 7 % ben je geen kleine jongen meer iig. Succes met je doelen. ;)

Dag 4: Rug

Chinning: (15kg = tegengewicht)
10 x 15
10 x 15
10 x 15

Cable rows:
8 x 30
8 x 35
10 x 40
10 x 45 (laatste 4 reps zeer trage uitvoering, negatieven)

Latt pulldowns:
8 x 40
8 x 45
8 x 50
8 x 55

T-bar rows:
8 x 30
8 x 35
8 x 45
8 x 50 (iemand kwam me zeggen dat ik hem verkeerd uitvoerde, rechte rug houden en rug mag niet bewogen worden, en deze oefening is voor achterkant schouders ?)

Lower Back: (op toestel)
10 x 40
12 x 45
10 x 50
8 x 55

Nadat die kerel het was komen zeggen van die T-bar rows had ik echt geen zin meer in mijn training, ik voerde de oefening dan zogezegd altijd fout uit, en dacht echt dat dit een rug-oefening was en ik voelde hem ook enkel in m'n rug en niet op m'n schouderbladen ? achja, lame

Peace & love!

Dag 5: Schouders

Vandaag een dagje weggeweest naar de cinema met m'n vriendin, hoewel het natuurlijk veel te warm hiervoor was :D, dacht dat ik trainen wel op m'n buik kon schrijven maar toch nog op tijd in gym geraakt (20u30) en was klaar op een 45-tal minuutjes, heb snel en intensief te werk gegaan. Weet wel niet of het nu goed of slecht is datje zo snel traint maar bon, hier m'n stats van vandaag;

Side lateral raise:
8 x 7
8 x 8
8 x 8
6 x 9 (laatste was echt alles eruit persen)

Bent-over rear laterals:
8 x 5
8 x 5
8 x 6
12 x 6 (had een lekkere pump vanachter in m'n schouders)

Overhead press: (machine)
8 x 27,5
8 x 32,3
8 x 38,3 (de gewicht-afrondingen zijn lame, maar dat is omdat ze teruggebracht worden van lbs naar kg
10 x 43

Upright row:
8 x 25
8 x 27,5
8 x 30
8 x 32,5 (2 laatste waren echt moeilijk, maar toch gegaan)

DB Shrugs:
8 x 18
8 x 20
8 x 22
8 x 24 (voelde amper m'n schouders, kreeg ze bij de laatste 3 bijna niet omhoog)

Ziezo, had zeker & vast een dikke zelfvoldoening over m'n schouders, enkel bij de overhead press op de machine voel ik niet alles op m'n schouders vallen, denk eraan om deze te vervangen naar een gewone Barbell Press of Military Press?

Peace & love!

Dag 5: Schouders

Ziezo, had zeker & vast een dikke zelfvoldoening over m'n schouders, enkel bij de overhead press op de machine voel ik niet alles op m'n schouders vallen, denk eraan om deze te vervangen naar een gewone Barbell Press of Military Press?

Peace & love!

In mijn oude gym stond ook een overhead press. Dacht dat het vooral borst en rug pakte. Als je je schouders wilt trainen is MP inderdaad beter!

EDIT:
Bij zoeken op overhead press lijkt het toch een schouder machine. Sorry. Weet ongeveer zeker dat in mijn oude gym een machine stond waar je een soort draaiende beweging over het hoofd maakte en ook overhead press heette.

Laatst bewerkt:
Dag 7: Armen

Gisteren had ik een rustdagje daarom dat ik hem niet had bijgewerkt btw!
Had bij deze training wel voldoening buiten in mijn biceps voelde dat ik nog meer kon, achja volgende keer beter en harder !

Close grip bench press:
8 x 40
8 x 45
8 x 47,5
10 x 50 (lekkere opwarming :p)

Cable pushdowns:
12 x 35
10 x 40
10 x 45
8 x 50

DB Overhead press:
8 x 16
8 x 18
8 x 20
8 x 22

Concentration Curls:
8 x 10
8 x 10
8 x 11
8 x 11

Ez-Barbell curls:
6-6-6 x 20
6-6-6 x 20
6-6-6 x 20

Cable biceps: (weet niet echt hoe hem noemt)
8 x 15
8 x 15
8 x 15
8 x 17

Wrist curls:
15 x 5
12 x 5
10 x 5

Reverse wrist curls:
15 x 5
12 x 5
10 x 5

Had een lekkere pump in m'n voorarmen en triceps, biceps was deze keer wat minder maar volgende week eens zo hard knallen

Peace & love!

Dag 8: Benen

Doordat ik er gisteren niet meer op kon geraken vanwege internetproblemen pas ik m'n logje vandaag even aan, heb niet echt opgewarmd voor deze training juist gefietst naar de gym but that's it ???

Leg extensions:
10 x 30
10 x 35
10 x 40

Squat:
8 x 40
8 x 50
8 x 65
8 x 75

Leg curls:
8 x 30
8 x 35
8 x 40
8 x 45 (laatste 2 waren moeilijk!)

Leg press:
10 x 100
8 x 120
8 x 140
9 x 165 (Jippie 5kg meer)

Standing calf raises:
10 x 80
10 x 90
10 x 100

Lekkere training gehad, m'n benen staan zo stijf als iets, maar heb ik altijd bij benen, altijd lekkere trainingen gekend :D

Peace & love, straks volgt mn borst :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven