Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou eerder een weight gainer nemen gemaakt uit gewone voeding, maar dat is een eigen keuze.
Zal je zeker helpen als je normale voeding op orde is.

ff u log bekek
haha ferm kwist ni da gem al had 
)
sebiet rug en biceps knalle
en dan weer werken FUUUCK haha xD nog goe trainen he
!yiooowff u log bekek
haha ferm kwist ni da gem al had
kdenk aan die van mij beginnen na da ik van congé kom en dan eveneens met voedingsschemaerbij (eiwitdieet)
ge moe is zien er is ergens iets over dumbbell pull over dat da voor u rug zou zijn da ene zegt rug andere borst en eigenlijk sinds ik da gelezen had denk k ook wel dat het meer rug dan borst is ge moet maar is goe oplettensebiet rug en biceps knalle
en dan weer werken FUUUCK haha xD nog goe trainen he
!

100kg bij jou lengte is nog steeds alles behalve huge. Zelf weeg ik 110kg en ben het nog niet. Veel suc6 met de bulk.
100 kilo ga ni slecht zijn voor u maar dan gaat het pas beginnen héThanks, hoewel ik moet toegeven dat 100kg niet huge zal zijn,
het is een doel dat ik voor ogen heb, eerst de 100kg bereiken en dan zien we hoe het verder gaat

, dacht dat ik trainen wel op m'n buik kon schrijven maar toch nog op tijd in gym geraakt (20u30) en was klaar op een 45-tal minuutjes, heb snel en intensief te werk gegaan. Weet wel niet of het nu goed of slecht is datje zo snel traint maar bon, hier m'n stats van vandaag;Dag 5: Schouders
Ziezo, had zeker & vast een dikke zelfvoldoening over m'n schouders, enkel bij de overhead press op de machine voel ik niet alles op m'n schouders vallen, denk eraan om deze te vervangen naar een gewone Barbell Press of Military Press?
Peace & love!
In mijn oude gym stond ook een overhead press. Dacht dat het vooral borst en rug pakte. Als je je schouders wilt trainen is MP inderdaad beter!
Weet ongeveer zeker dat in mijn oude gym een machine stond waar je een soort draaiende beweging over het hoofd maakte en ook overhead press heette.
)