Fitness Seller

Grosje werkt cutten als je 54 bent

Bezoekers in dit topic

Dat is persoonlijk. Ik zie het trainen toch wel als een vorm van werken aan mezelf, niet alleen maar "lekker bezig zijn", dan kan ik wel leukere dingen verzinnen trouwens. :D
Ik ben in competitie met mezelf, ik probeer niet naar een ander te kijken en ik wil ook niet perse wat bewijzen maar ik wil wel verbeteren. Dat is volgens mij ook het doel van de sport, bodyBUILDING.

Als je de vorige maand 145kg deadlift en 95kg bench kon dan maakt het voor mij wel uit. :cool: Voor de rest zegt het idd niets. er zijn mensen die veel meer liften maar daarmee ben ik ook niet in competitie. Anyhow, dit is allemaal per persoon verschillend. Ik zou mijn trainingen niet meer kunnen volhouden als mijn enige motivatie is vasthouden wat ik heb en "lekker bezig zijn".
+1
De drive is weg idd ..dan kan je beter gaan wandelen en kaarten...gewoon lekker los gaan op het ijzer dat is je gezonde verslaving
het is zeker een streef om je te verbeteren..ik wordt al gelukkig met 1 repje meer..die kick..die voldoening...
het moet wel goed zitten in je hoofd en in je body..das zeker het belangrijkste..en ja obstakels overwinnen en weer verder
Dat is mijn gedachte......
 
Dat is persoonlijk. Ik zie het trainen toch wel als een vorm van werken aan mezelf, niet alleen maar "lekker bezig zijn", dan kan ik wel leukere dingen verzinnen trouwens. :D
Ik ben in competitie met mezelf, ik probeer niet naar een ander te kijken en ik wil ook niet perse wat bewijzen maar ik wil wel verbeteren. Dat is volgens mij ook het doel van de sport, bodyBUILDING.

Als je de vorige maand 145kg deadlift en 95kg bench kon dan maakt het voor mij wel uit. :cool: Voor de rest zegt het idd niets. er zijn mensen die veel meer liften maar daarmee ben ik ook niet in competitie. Anyhow, dit is allemaal per persoon verschillend. Ik zou mijn trainingen niet meer kunnen volhouden als mijn enige motivatie is vasthouden wat ik heb en "lekker bezig zijn".
Ja zo doe ik het ook wel
Ik bedoel meer dat je trainingen op dit forum niet kan vergelijken.
Een deadlift van 150 kg bij een eigen gewicht van 75 of 100 kg scheelt al. En met of zonder AAS. Enz enz je kan je zelf niet vergelijken met een ander bedoel ik.
Competitie met je zelf dat doe ik ook. Vergelijken of je sterker bent geworden of zwakker of meer reps kan maken dat hou ik ook bij. Maar verder trek ik me niet veel aan van anderen
 
+1
De drive is weg idd ..dan kan je beter gaan wandelen en kaarten...gewoon lekker los gaan op het ijzer dat is je gezonde verslaving
het is zeker een streef om je te verbeteren..ik wordt al gelukkig met 1 repje meer..die kick..die voldoening...
het moet wel goed zitten in je hoofd en in je body..das zeker het belangrijkste..en ja obstakels overwinnen en weer verder
Dat is mijn gedachte......
Helemasl mee eens
 
Als je de vorige maand 145kg deadlift en 95kg bench kon dan maakt het voor mij wel uit.
Ja, maar maakt dat getalletje iets uit, of is het alleen een instrument om te zien of je nog op een stijgende lijn zit of niet?
En als je op een vlakke lijn zit, maakt dat uit, of moet je allang blij zijn dat het niet achteruit gaat?
 
maakt dat getalletje iets uit, of is het alleen een instrument om te zien of je nog op een stijgende lijn zit of niet?
Dat laatste wat mij betreft.
En als je op een vlakke lijn zit, maakt dat uit, of moet je allang blij zijn dat het niet achteruit gaat?
Als je de 80 bent gepasseerd dan dat laatste. :D
 
Ja, maar maakt dat getalletje iets uit, of is het alleen een instrument om te zien of je nog op een stijgende lijn zit of niet?
En als je op een vlakke lijn zit, maakt dat uit, of moet je allang blij zijn dat het niet achteruit gaat?
Ik schommel steeds langs de zelfde krachtijn. In de goede periode zonder pijn zit ik op oude krachtniveau en soms iets meer. In een mindere periode knal ik weer naar beneden en moet ik weer langzaam opbouwen. Qua fysiek veranderd er ook niet heel veel.
Ach wat is belangrijk?
 
Hey Gros,

Hoe is het ermee?
Nog lekker aan 't loggen zie ik?

Pff ik ben al een eeuw niet meer op t forum geweest. Tijdje niet kunnen trainen ivm verhuizing enzo maar nog steeds lekker bezig.

Je avatar ziet er netjes uit btw
 
Hey Gros,

Hoe is het ermee?
Nog lekker aan 't loggen zie ik?

Pff ik ben al een eeuw niet meer op t forum geweest. Tijdje niet kunnen trainen ivm verhuizing enzo maar nog steeds lekker bezig.

Je avatar ziet er netjes uit btw
Jeetje dat is lang geleden.
Zit niet zo vaak meer hier
Heb niet zo veel te melden meer, altijd de zelfde pieken en dalen :)
Ben nog steeds aan het hobbybuilden...nou ja ik hou het bij.
Soms wat droger zoals op de avatar maar nu weer stuk meer vet..maar zit er niet mee. Als je 56 ben dan zijn dat soort dingen minder belangrijk ;)
Hoe is het verder met jou
 
Ha ha, dat zijn 2 ouwe namen. Wel goed om te horen dat het trainen bij allebei gewoon doorgaat, ondanks dat je hier niet meer zoveel aanwezig bent.
 
Ha ha, dat zijn 2 ouwe namen. Wel goed om te horen dat het trainen bij allebei gewoon doorgaat, ondanks dat je hier niet meer zoveel aanwezig bent.
Ja ben nog steeds bezig. Iets minder fanatiek maar 2x a 3x per week probeer ik naar f4f te gaan. Daarnaast train ik 1x a 2x voor de city pier city in Maart. Wil ik de 5 km lopen. Weer eens iets anders. Voorlopig gaat het met de pijntjes redelijk, heb het onder controle zolang ik niet overdrijf. Buikspieren zijn wat slap geworden maar ben voor mijn leeftijd niet slecht in vorm. Geen laag vet% op dit moment ben ik ook niet mee bezig geweest dit jaar. Meer luieren :)
IMG-20181001-WA0011.jpg
 
Mooi doel die PCP! Lekker rustig opbouwen, want hardlopen is toch redelijk zwaar voor de knoken.
En goed aan je herstel aan het werken in dit plaatje :thumb:
 
Wtf zijn al die trofeen ineens
 
Back
Naar boven