MuscleMeat

grotere biceps

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitchke69

Cool Novice
Waardering
0
Ik ben zeer tevreden over hoe mijn armen eruitzien. Ik train ze al jaren en heb zo de armomtrek van 45cm bereikt. Maar ik heb het gevoel dat ik hier op blijf steken. de afgelopen weken trainde ik mijn biceps met 41 kg dumbbells, dit deed ik 200 keer, 10 herhalingen van 15x en dan nog 5 herhalingen van 10x. Deze avond doe ik het zelfs met 50 kg per hand (wel zeer belastend voor de rug), dit doe ik 150x . Nu is mijn vraag of dit mij vooruit zal helpen of is er een snellere manier?

niet echt geloofwaardig 50 kg en 150 herhalingen!

Ik ben zeer tevreden over hoe mijn armen eruitzien. Ik train ze al jaren en heb zo de armomtrek van 45cm bereikt. Maar ik heb het gevoel dat ik hier op blijf steken. de afgelopen weken trainde ik mijn biceps met 41 kg dumbbells, dit deed ik 200 keer, 10 herhalingen van 15x en dan nog 5 herhalingen van 10x. Deze avond doe ik het zelfs met 50 kg per hand (wel zeer belastend voor de rug), dit doe ik 150x . Nu is mijn vraag of dit mij vooruit zal helpen of is er een snellere manier?

Welke oefeningen mogen dit dan wel wezen met zo'n gewicht ?

Ik denk dat hij 4 en 5 kilo bedoelt ipv 40 en 50;)

• Topic Starter Topic Starter
natuurlijk train ik ook de rest, ik wil er niet uitzien als een freak.... weet ik hoe deze oefening heet.? gewoon een curl met 1 dumbbell en derna met de andere hand, ik doe deze reps wel niet allemaal achter elkaar hé, ik spreidt ze per 10 herhalingen en dit doe ik dan tot ik niet meer kan en dan proberen aan de 150 te geraken. Ik weet het dit klinkt heel ongeloofwaardig, het gewicht is ook bijna even groot als mijn midden: er hangen twee schijven van 20kg aan en dan nog twee van 5kg.... zo kom je aan 50kg. En zo kom je aan 150 reps per hand. het was de eerste keer dat ik dit met dit gewicht deed, moregen zal ik het hopelyk wel voelen zeker?

een 18jarige die 50kg 150x doet...

Ik denk dat er hier iets niet klopt.