MuscleMeat

grotere biceps

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitchke69

Cool Novice
Waardering
0
Ik ben zeer tevreden over hoe mijn armen eruitzien. Ik train ze al jaren en heb zo de armomtrek van 45cm bereikt. Maar ik heb het gevoel dat ik hier op blijf steken. de afgelopen weken trainde ik mijn biceps met 41 kg dumbbells, dit deed ik 200 keer, 10 herhalingen van 15x en dan nog 5 herhalingen van 10x. Deze avond doe ik het zelfs met 50 kg per hand (wel zeer belastend voor de rug), dit doe ik 150x . Nu is mijn vraag of dit mij vooruit zal helpen of is er een snellere manier?

niet echt geloofwaardig 50 kg en 150 herhalingen!

Ik ben zeer tevreden over hoe mijn armen eruitzien. Ik train ze al jaren en heb zo de armomtrek van 45cm bereikt. Maar ik heb het gevoel dat ik hier op blijf steken. de afgelopen weken trainde ik mijn biceps met 41 kg dumbbells, dit deed ik 200 keer, 10 herhalingen van 15x en dan nog 5 herhalingen van 10x. Deze avond doe ik het zelfs met 50 kg per hand (wel zeer belastend voor de rug), dit doe ik 150x . Nu is mijn vraag of dit mij vooruit zal helpen of is er een snellere manier?

Welke oefeningen mogen dit dan wel wezen met zo'n gewicht ?

Ik denk dat hij 4 en 5 kilo bedoelt ipv 40 en 50;)

• Topic Starter Topic Starter
natuurlijk train ik ook de rest, ik wil er niet uitzien als een freak.... weet ik hoe deze oefening heet.? gewoon een curl met 1 dumbbell en derna met de andere hand, ik doe deze reps wel niet allemaal achter elkaar hé, ik spreidt ze per 10 herhalingen en dit doe ik dan tot ik niet meer kan en dan proberen aan de 150 te geraken. Ik weet het dit klinkt heel ongeloofwaardig, het gewicht is ook bijna even groot als mijn midden: er hangen twee schijven van 20kg aan en dan nog twee van 5kg.... zo kom je aan 50kg. En zo kom je aan 150 reps per hand. het was de eerste keer dat ik dit met dit gewicht deed, moregen zal ik het hopelyk wel voelen zeker?

een 18jarige die 50kg 150x doet...

Ik denk dat er hier iets niet klopt.

waarom zou ik anders vragen of dit mijn armen niet overbelast ofzo? het is zeer moeilijk om deze herhalingen te doen, maar niet onmogelijk... je moet dit niet doen als beginneling natuurlijk... ik heb dit door de jaren heen opgebouwd uiteraard!

50kg curlen op je 18e! top! maare eerst eenn filmpje :p

50kg per hand, dus gaat ie 100kg curlen ?

Ik volg IJSer, Filmpje !!!

Moest het waar zijn heb ik men nieuw idool gevonden :D

mannen, ik train al sinds mijn twaalfde dus: niet genoeg tijd ofwa? langer dan een uur? ik train minstens twee uur per dag . ik ben ook maar 1.80m en weeg 98kg ondertussen, dit is ook niet normaal voor iemand van mijn leeftijd... Is er nu niemand die mij een antwoord wil geven op mijn vraag??? misschien is de oefening wel geen zicht, maar ik doe het toch maar! Als er nu iemand dit ook kan , die mag mij een zinnig antwoord geven in plaats van mij zwart te maken!!!

Als je dan toch 150 reps moet doen voor wanneer je het voeld kun je misschien beter zwaardere gewichten pakken en minder reps doen ?

Maar ik denk toch dat je normaal gezien 150x100kg wel moet voelen.
Als je dan nog niet overtraind bent...

Nog zwaarder?, ja vorige week deed ik het met 40 kg, nu met 50 kg... maar vorige week voelde ik niet meer hetzelfde als de weken voorheen, daarom heb ik nu ook schrik dat ik het morege niet zal voelen... Als ik er nog meer gewicht moet op hangen, breekt de dumbbell en m'n rug denk ik. Het is niet één grote bar, maar 1 kleine, en dat doe ik dan afwisselend per hand. mijn training is nog niet afgelopen en ik denk dat ik de 150 niet haal, ik zit nu aan de 100, maar krijg het gewicht niet meer op...:( dus hou ik er mee op voor vandaag, hoop dat ik het morgen voel

Haha wat een grap! Go challenge Ronnie :D

:roflol:

Dit onder invloed gepost ofzo?

grap? daar hou ik mij echt ni mee bezig hoor. jij wilt dus zeggen dat ik dit niet kan. wat is dan volgens jou wel mogelijk? 25 kg? dat deed ik twee jaar geleden al...Het wil niet zeggen dat jij dit niet kan, dat ik dit ook niet kan hé. Ik vroeg alleen een antwoord op mijn vraag en de rest kan me niet schelen...

zal wel n apparaat zijn met meerdere katrollen :P
50 kg per arm, dat til jij nooit

Doe em dan met je handpalm naar benden ipv omhoog :+

50lbs zker;)
grapjas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven