Beste
Ten eerste: de foto's mogen niet groter zijn dan 80 kb (dit zijn kilobytes, voor je ermee je biceps gaat trainen

) Foto's kan je verkleinen in het programma Paint door Afbeelding-->Uitrekken-->Hellen te kiezen en dan waar er 2 x 100 staat bvb 2 x 50 te zetten.
Ten tweede: het lijkt mij sterk onwaarschijnlijk dat jij op een verantwoorde, correcte wijze je curls doet. Ik veronderstel dat als je ongeveer met 100 kg curlt dat je toch met iets van een 180 à 200 kg kan smal bankdrukken (laat ons zeggen de handen op een 15-tal cm van elkaar) en met een slordige 100 kg skull crushers kan doen aangezien de triceps de tegenhanger van de biceps is en normaal gesproken, volgens de anatomie en gezond verstand sterker is dan een biceps (hij is ook stukken groter). Dus dan moet je toch wel iets van een 300 à 350 kg kunnen bankdrukken, dit is als we de logica een beetje respecteren natuurlijk. (Onze logica welteverstaan die van jouw lijkt mij niet aan te raden) Volgens jouw logica moet je al volop aan het trainen zijn voor Mr. Universe, Mr. Olympia en de Arnold Classic, hoewel je die waarschijnlijk op 1 biceps, eeeh been, wint.
Ten derde: als we de logica dan een beetje verder volgen heb je een kleine biceps in vergelijking met het gewicht dat je curlt. Aangezien pro BB'rs ook zo'n gewichten gebruiken en toch iets groter armen dan 46 cm omtrek hebben.
Ten vierde: als je van ons gezeik wil vanaf zijn, waarom begin je dan nu niet als de bliksem een foto geschikt te maken en hem posten, laat ons zeggen een full body picture, geposeerd volgens een front double biceps? Als je dit niet wil doen, gelieve dan je hoofd op de grond in je eigen dik gezeik te leggen om er vervolgens in te verdrinken.
Dank bij voorbaat
Met vriendelijke groet
SpprSi (die hoogstwaarschijnlijk in naam van vele andere hier spreekt)
P.S.: Mss is curling (de sport op het ijs) iets voor jou?