MuscleMeat

grotere biceps

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik heb voel het wel elke dag in een bepaalde spiergroep: dat is de bedoeling van mijn training, de spier "beschadigen" zodat ie derna terug kan herstellen zo bouw je toch spieren op! (ik toch) en ik ben tevreden over het resultaat, dus...
ik heb nu een armomtrek van ongeveer 46cm... dus ik weet wel hoe je biceps moet kweken, maar ik moet weten hoe je hem nog groter krijgt!!!

Anabolengebruik is heel onverstandig op jouw leeftijd.

En zo te horen weet je ook niet echt waar je mee bezig bent.

Hope this helps.

de boodschap die ik krijg bij de foto is: De foto die je upload heeft een bestandcoïtustensie die niet is toegestaan.: mitchke2.bmp ????? daarom kan ik geen foto's posten

ik weet dat anabolen misschien niet de veiligste oplossing is, maar na twee weken merk ik toch nog geen neveneffecten en ik heb hier maanden over nagedacht en info over opgezocht, dus ik weet waar ik mee bezig ben

en nu ga ik traine, binne een uur en half ben ik terug, dus kom maar op met antwoorden en kritieken

Ik stel voor dat we voortaan een iq test verbinden aan het registreren op dbb :(

wat een beer !!!

ben je wel zeker dat je je armen wel juist gemeten hebt en dat ze geen 60 cm zijn, moet wel met die monstercurls, respect :thumb:

nu zeg je dat je gaat trainen en over een half uurke terug bent???
eerst zeg je dat je elke dag 2uur traint, je spreekt jezelf tege kerel!!
en 150keer voor een kleine spiergroep, is dit niet veel te veel?
je kan proberen 80 kg per arm 60keer te doen, bij mij lukt dit net, ik heb biceps van 55 cm maar kan helaas geen fotos posten, het geeft telkens foutmelding, raar he ;) :p

Beste

Ten eerste: de foto's mogen niet groter zijn dan 80 kb (dit zijn kilobytes, voor je ermee je biceps gaat trainen:p ) Foto's kan je verkleinen in het programma Paint door Afbeelding-->Uitrekken-->Hellen te kiezen en dan waar er 2 x 100 staat bvb 2 x 50 te zetten.

Ten tweede: het lijkt mij sterk onwaarschijnlijk dat jij op een verantwoorde, correcte wijze je curls doet. Ik veronderstel dat als je ongeveer met 100 kg curlt dat je toch met iets van een 180 à 200 kg kan smal bankdrukken (laat ons zeggen de handen op een 15-tal cm van elkaar) en met een slordige 100 kg skull crushers kan doen aangezien de triceps de tegenhanger van de biceps is en normaal gesproken, volgens de anatomie en gezond verstand sterker is dan een biceps (hij is ook stukken groter). Dus dan moet je toch wel iets van een 300 à 350 kg kunnen bankdrukken, dit is als we de logica een beetje respecteren natuurlijk. (Onze logica welteverstaan die van jouw lijkt mij niet aan te raden) Volgens jouw logica moet je al volop aan het trainen zijn voor Mr. Universe, Mr. Olympia en de Arnold Classic, hoewel je die waarschijnlijk op 1 biceps, eeeh been, wint.

Ten derde: als we de logica dan een beetje verder volgen heb je een kleine biceps in vergelijking met het gewicht dat je curlt. Aangezien pro BB'rs ook zo'n gewichten gebruiken en toch iets groter armen dan 46 cm omtrek hebben.

Ten vierde: als je van ons gezeik wil vanaf zijn, waarom begin je dan nu niet als de bliksem een foto geschikt te maken en hem posten, laat ons zeggen een full body picture, geposeerd volgens een front double biceps? Als je dit niet wil doen, gelieve dan je hoofd op de grond in je eigen dik gezeik te leggen om er vervolgens in te verdrinken.

Dank bij voorbaat

Met vriendelijke groet

SpprSi (die hoogstwaarschijnlijk in naam van vele andere hier spreekt)

P.S.: Mss is curling (de sport op het ijs) iets voor jou?

Ik curl met brandweertrucks....

Als je mij nu wil excuseren ik ga even een full body training van 2 uur gaan doen. Ik ben binnen een half uurtje terug.

Je klinkt verbitterd, SpprSi. :D

Njaaaa, ik heb even al mijn examenstress vol in die reactie gepompt, maar verbitterd of niet, geef toe er zit iets in hé.:p

w8 denk dat ik hem al eens eerder gezien heb ->
hulk.jpg

:D
waarom in godsnaam 200 reps van 1zelfde oefening:eek: nog nooit gehoord ofwel ligt het aan mij??? en zit vol spanning te w8e op die foto:D

ten eerste kan hier blijkbaar niemand lezen: ik schreef dus " binnen een uur en half ben ik terug": dit is dus 90min. Of hebbe jullie de klok nooit leren lezen. en dat was dan nog de lichtste training van de week: de buikspieren. en ik zal zien of dit lukt met de foto; ik ben namelijk geen computernerd die heel de dag achter de pc zit.

Misschien cheat hij wel heel erg tijdens het curle????

tuurlyk je kan dit niet helemaal goed uitvoeren, dat heb ik al enkele berichten geleden gezegd, met die 40 kg lukt het nog aardig. Maar als je er ineens 10kg bijhangt, dat is geen lachertje hoor, maar ik ben tevreden hoe ik me vandaag voel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven