AndroidHealthClinic

grotere biceps

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
zeg maakt da dan hier is wa makkelijker voor foto's te poste hé

je bent 18 en je beweert te curlen met 50 kg dumbbells. Hoe curl je? Zet je de curl aan met behulp van zwaaien met je bovenlichaam? Wat voor curl doe je? Hammer curl of een normale curl (handpalmen naar boven)?

Train je ook je rug, borst, schouders, triceps en benen? Wat bankdruk je voor gewicht? Wat voor oefeningen doe je voor triceps en hoeveel gewicht gebruik je hiervoor?

misschien bedoelt hij reverse dumbbell hang cleans?

Ja zoals die RubenSossa het zegt, natuurlijk zwaai ik met mijn bovenlichaam aan, anders kan ik dit geen 120 maal hoor. Bankdrukken doe ik maar met 90 kg, maar dit doe dit dan wel per 20 en in toptaal 250 maal, en voor de rest train ik ook alles

zeg kijk is iemand na of m'n foto er op staat, pc zegt wel foto geupload maar op de mijne verschijnt er toch niets hoor...

Ja zoals die RubenSossa het zegt, natuurlijk zwaai ik met mijn bovenlichaam aan, anders kan ik dit geen 120 maal hoor. Bankdrukken doe ik maar met 90 kg, maar dit doe dit dan wel per 20 en in toptaal 250 maal, en voor de rest train ik ook alles

50 kg dumbbell curlen en dan maar 90 kg bankdrukken is wel heel triest. Ik wed dat je van squats en deadlifts nog nooit gehoord hebt?

Wat een bullshit allemaal...

mail de foto maar ff door naar wscorpion [apestaartje] white-scorpion [punt] nl
dan zal ik m wel even posten voor je.
Zelfs al ben je aan het gooien, dan vind ik het nog een hele prestatie, 50kg per arm. :D
Voordat ik stopte met trainen een jaar of 4 terug, deed ik preacher dumbbell curls met 34kg, en dan is biceps nog een van mijn sterkste punten qua kracht.

petje af :p

ongelooflijk dat wij nog allemaal reageren op dit kereltje....
ik train nu een jaar of 4, heb zwaar moeite met dumbbell curls met 20 kg...ach, dit zal wel een genetisch wonder zijn hahaha

Na 12 jaar trainen cheat ik met dumbbells van 32kg en mijn armen zijn ook 45cm. Heb in heel mijn leven nog nooit een dumbbell curl met 50 kg mogen aanschouwen in het echt.

Mss moet je eens reverse piramides gaan doen als je je armen verder wilt ontwikkelen ongeacht welk gewicht je nu gebruikt.

4 pagina`s alweer en nog steeds geen pic, goh... :o :roflol:

lol 120 herhalingen met je lichaam slingerend, hoe heet die oefening, armcardio ofzo?

OK heren geloof of geloof niet, maar het welus/nietus verhaal duurt al veel te lang

slotje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven