AndroidHealthClinic

grotere biceps

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog zwaarder?, ja vorige week deed ik het met 40 kg, nu met 50 kg... maar vorige week voelde ik niet meer hetzelfde als de weken voorheen, daarom heb ik nu ook schrik dat ik het morege niet zal voelen... Als ik er nog meer gewicht moet op hangen, breekt de dumbbell en m'n rug denk ik. Het is niet één grote bar, maar 1 kleine, en dat doe ik dan afwisselend per hand. mijn training is nog niet afgelopen en ik denk dat ik de 150 niet haal, ik zit nu aan de 100, maar krijg het gewicht niet meer op...:( dus hou ik er mee op voor vandaag, hoop dat ik het morgen voel

je zit duidelijk op een plateau, ik zal er over na denken creatine te gebruiken om tog aan die 150 te komen :D

dit is heel appart:p

naast het feit dat ik niet geloof dat je 50kg per arm pakt zul je is misschien naar je voeding moeten kijken en is minder kilo's pakken, de oefening perfect uitvoeren en de excentrische beweging zeer traag doen.. kan misschien is een keer een variant zijn om je biceps te laten groeien/verassen.

en wat doe je benchpress 500 kg zeker;)

mannen, ik train al sinds mijn twaalfde dus: niet genoeg tijd ofwa? langer dan een uur? ik train minstens twee uur per dag . ik ben ook maar 1.80m en weeg 98kg ondertussen, dit is ook niet normaal voor iemand van mijn leeftijd...

Hoezo zou dat niet normaal zijn??? 50 kg is wel erg veel. laat eens wat pics zien.

Negatieve karma on the way.

je zou deze kunnen doen:
[Link niet meer beschikbaar]
niet erg belastend voor de rug, want op dit moment krijg ik het idee dat je zwaar "cheat", oftewel de oefening niet helemaal correct uitvoert.

Als je rug al breekt bij 60kg moet je dringend stoppen met curlen en je rug trainen.

trainen van je twaalfde (hier is er geen enkele club in de buurt die leden onder de 14binnenlaat) ze hebbe jou wel raar angekekn zeker toen je daar in de club als 12jarige snotter binnekwam :D en op je zestiende al 25kg per arm tillen? ja watte, nu train je zes jaar, hier is zeker 1/4de van de leden die 6jaar of langer traint en ik denk niet dat er hier iemand kan zegge dat hij 100kg kan curlen met twee armen.. dit kunnen sommige mensen na lang oefenen amper presse, en jij gaat hier even zeggen dat je dat 150keer kan en dat je ze dan nog niet voelt..
En schrik dat je ijzer breekt? dan geef je ook nog de uitleg dat het een korte baar is en geen lange en dat je daarom schrik hebt dat ze breekt, bij mijn weten = hoe langer de baar is tussen de twee gewichten in, des te meer kans dat ze breekt
En schrik dat je rug breekt? Hoe doe jij je oefening??
Ik geloof er eerlijk gezegd geen barst van:mad:

Sorry man, klinkt onwaarschijnlijk. Ik bedoel ik denk dat bodybuilders zoals dan Ronnie coleman en Jay Cutler enzovoort ze nog niet eens met 50 doen. Ik denk ook dat je 50 lbs bedoelt wat ik ook heel netjes vind:D voor 150 reps opgedeeld in 10 sets, Hoeveel deed je toen je 12 was dan, 16 kilo ofzo ? :p

Als je het wel kan dan sorry en laat eens even een filmpje zien. Foto heb ik niks aan want aan een foto kun je niet zien hoeveel je curlt.;)

Greetz, Europe

Ps: Dream on baby:cool: <--- dit geld alleen als je het niet kan. wahaha :D :D

Snellere manier? Site injections met VanDeMoortele natuurlijk! ;)
Of toch maar 50 kg dumbbells, elke week wel 9 kg erbij pleuren hé! :wl:
Eens aan 100 kg dumbbells toegekomen zou je normaal gesproken enig resultaat moeten waarnemen.
Indien dit tegenvalt, post nog eens.

:bukkake:

• Topic Starter Topic Starter
Niks te 50lbs of apparaten, en dat van mijn rug en die dumbbell breken was maar bij wijze van spreke natuurlijk. En ik train helemaal niet in een club: ik train thuis, waar ik door niemand gestoord wordt! Dus daarom kan ik al van mijn 12de traine. Als je me toch niet gelooft ik heb het gisteren toch maar 120 keer gedaan, en ik voel het nu branden in mijn armen. En als er bij jou in de gym bijna niemand 100kg kan pressen of curlen, naar wat voor een gym ga jij dan: 1 voor kleuters? Oké misschien voor ik de oefening niet perfect uit, maar probeer dit maar eens te doen met een dumbbell van 50 kg in je hand. ik weet alleen dat ik het nu voel en dat ik dit ook elke week ga doen, totdat er weer een cm of hopelijk meer bijkomt!

Maakt mij verders niet uit, maar als je van het gezeik af wilt zijn zou ik zeggen plaats wat foto's

ik heb geprobeerd foto's te poste, maar er klopt blijkbaar iets niet mee???
Toen ik twaalf was deed ik het met zo'n 10 kg geloof ik en zo door de jaren heen opgebouwd... En met een lange baar met 100 kg is dit veel gemakkelijker dan met een dumbbell van 50 kg hoor!

Ik verplicht ook niemand om mij te geloven ik zocht alleen een antwoord op mijn vraag: ik wou weten of dit geen negatief effect ging hebben op m'n armen

De top van de mister Olympia curlt nog eens niet makkelijk met 50 kilo dumbbells !!

Lee priest curlt met 50 kg dumbbells een setje of 3-4 met een rep of 10-12.

En dan zou jij: 150 herhalingen doen met 50 kilo??? ??? :D

Zelfs al curl je met de helft van je dumbbells ( 25 kilo) en maken van die kg voor de gein eens: lbs's ( wordt dan dus 10 kilo of zo ?) x 150 herhalingen is al zeer knap !!

Het feit dat je al 150 reps doet, zegt mij al voldoende! :D

Maar succes verder!!

maar als je echt grotere biceps wil kun je misschien vragen of mass_builder je zijn geheim verkoopt :D

mike kijk even bij mijn foto van mijn arm in mijn gallerij daar heb ik uitgelegd hoe je biceps kan kweken.

succes.

Maar we moete der voor de gein niets anders van make... 10 kg, komaan hoe kan je daar nu nog spieren mee opbouwen? probeer het dan zelf eens met 50 kg hé, als je dit 6 herhalingen kunt doen, dan doe je dit 20 keer hé: dan zit je aan 120 hoor, zul je de dag erna wel voelen

je hebt het alleen maar over: "dat zul je de dag erna wel voelen"..

Ik heb nog nooit spierpijn in mijn biceps gehad, en ze zijn wel degelijk gegroeid!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven