Fitness Seller

Gymbunny on a mission!

• Topic Starter Topic Starter
Ja klopt. Crosstrainer aangeschaft!

Was de enige manier om het smorgens/fasted te kunnen doen en mn knieen nog een beetje te sparen.

Welke heb je als ik zo nieuwsgierig mag zijn? Tevreden? Hoeveel ruimte neemt dat ding in beslag?

Geen idee, zal vanavond eens in het boekje kijken :D Heb m van een vriendin overgenomen.
Nog best prijzig, dus hoop dat ik m lang blijf gebruiken. Maar stevige kwaliteit, dus kan m desnoods nog eens doorverkopen.

Hij staat nu in m'n studeerkamer, denk dat je er max zo'n 1x2.5 m ruimte voor nodig hebt. Past niet in je homegym zeker?

Geen idee, zal vanavond eens in het boekje kijken :D Heb m van een vriendin overgenomen.
Nog best prijzig, dus hoop dat ik m lang blijf gebruiken. Maar stevige kwaliteit, dus kan m desnoods nog eens doorverkopen.

Hij staat nu in m'n studeerkamer, denk dat je er max zo'n 1x2.5 m ruimte voor nodig hebt. Past niet in je homegym zeker?

Mmm ... ik heb in huis nog een ruimte ;) Daar staat nu mijn Kettler Powerstepper en Protheus V8 Engine
hometrainer. Dus ja, bedoeling is om die 2 te verkopen en dan 1 toestel te hebben. Zo kan de zonnebank
in die kamer en hebben we weer wat extra opbergruimte :D

Deadlift
1 * 12 * 35
1 * 10 * 50
1 * 08 * 60
1 * 05 * 65
1 * 06 * 60
Op...
Zo moe vandaag, twee dagen weinig carbs en eind vd week, scheelt echt wel.
Maar toch weer bijna op oude niveau!

Front squat
1 * 10 * 20
1 * 08 * 30
1 * 04 * 35 + 04 * 30
1 * 08 * 30
Meh

GHR
1 * 12 * bw
3 * 08 * 10

Seated calf raises
1 * 15 * 30
3 * 10 * 40

Cable side bends
2 * 20 * 20
2 * 15 * 30
4 * 10 * 40
Hoppa!

Nu koken, eten en niet meer bewegen. :chill:

It's coming!

Leuk,je nieuwe log. Ben zeer benieuwd naar je resultaten maar aan je stats te zien zijn die al erg goed. Geen moeite met het clean eten zonder te cheaten?

Nee eigenlijk niet. Alleen met visite en een borreltje op. Maar kan het toch nooit bij een handje chips ofzo houden, dus beter helemaal niet.
Voor jezelf zoveel duidelijker.

Als ik t echt goed volhoud en tevreden ben met mn progressie, plan ik eind deze maand wel een cheatmeal/dag in. Heb ik iets om naar uit te kijken. En anders een maandje later.

Inderdaad dan het jezelf makkelijker maken . Succes in elk geval! Hopelijk geen tegenslag meer met je lijf .

---------- Post toegevoegd 9 August 2013 om 22:53 ----------

Respect wel hoor !

Yep, ik houd ook niet zo van tegenslagen ;)
Druk vandaag in de sportschool, maar toch ff lekker getraind.

Pull-up, hammergrip
1 * 05
1 * 04
2 * 03
15 totaal. Volgende keer 20.

Straight arm pulldown
1 * 10 * 15
2 * 08 * 20
1 * 10 * 15

Inclined DB press
1 * 10 * 12
3 * 08 * 14
Ohja, ik wou 16 proberen :o

Upright row
1 * 12 * 15
3 * 08 * 20
25 lukte niet

Cable side raises
7 * 08 * 5
Rechts setje meer

Bench dips
1 * 12 * bw
3 * 10 * 10

Cable pushdown, touw
1 * 15 * 5
2 * 10 * 10
1 * 15 * 5

EZ-bar curl, wijd SS smal
1 * 10 + 10 * 10
3 * 08 + 06 * 15

Pumped :cool:

Laatst bewerkt:
DB press doe ik je niet na :roflol:

De rest wel hehe. En je hebt een gehandicapte schouder toch? :p

Maakt niet uit, ik zuig op presses, maar ik verwaarloos mijn pecs ook met passie. Zijflappen-manie jeweetzellef.

Just sayin' is een sterke press daar! met je gebroken bovenvleugel!

Haha, thnx!
Jij hebt niets met pecs he? Ik vind zo'n spleetje in t midden wel heel stoer.
Bovendien ook instant booblift, is nooit erg.

Ik heb inmiddels wel een klein deukje en dat vind ik wel ok hoor, maar ik hoef geen groef ofzo. Ik heb echt niets met pecs. Nooit gehad, zal nooit gebeuren. Al vind ik die van MissH echt onwijs cool. Daarbij vind ik die zijflappen butt ugly, dus ik train mijn pecs suboptimaal voor hypertrofie :D
Mijn lichaam leent zich er niet voor; teveel ronde vormen en dat clasht een beetje.

Mijn boobs zijn inmiddels 4 maten kleiner; dus daar zet ik maar het mes in. Niets meer aan te redden, of ik moet dik worden en de pil slikken ofzo.
**** pecs :roflol:

Ha, ruim 7 km hardgelopen zonder wandelpauzes. Binnen drie kwartier. En had nog wel wat over.
Lazy sunday ;)

Maar 10 km in een uur moet dus ook in september al lukken, daarna eens snelheid opbouwen met wat intervalwerk.

Laatst bewerkt:
Ome Lyle's Stubborn Fat Protocol v2 op de crosstrainer.
Warm-up, 6 intervals, 20 min steady state, 6 intervals, cool-down.

Quad explosion! Gisteren veel te weinig gedronken ook, dus dat nu eerst maar s doen.

Heb even wat gelezen over dat stuborn fat protocol. Ziet er wel intressant uit. Maar jij doet dus intervals ipv
5 a 10min balls to the wall... gaat dat een beetje?

Dat is toch ook juist wat hij aanbeveelt?
Zie alleen dat ie voor dit protocol begint met 15/45 seconden intervals op intensiteit 9 a 10, en eindigt met langere 30/30 s of zelfs 60/60 intervals op lagere intensiteit.

Gaat prima, je moet het alleen even opbouwen. Maar weet uit eigen ervaring dat intervals de enige manier zijn om op de plaatsen waar ik het vet graag weg wil enige doorbloeding te veroorzaken, dus geloof er heilig in dat dit werkt.
Twee keer per week zo'n 3 kwartier, is ook goed in te plannen.

???

An hour or two before cardio, take 200 mg caffeine with 1-3 grams of L-tyrosine (NO ephedrine).

There are two segments to the cardio:

- The first segment is for mobilization, to get those stubborn fatty acids out of the fat cell.
- The second segment is the oxidation part, to burn them off in the muscle.

For the first segment of the cardio, use a machine that you don't normally use. So if you normally do the treadmill, do the first segment on the stairmaster or bike or something. Just make it different.

First segment:
warmup: 3-5 minutes
go hard: 5-10 minutes. I mean hard, as hard as you can stand for the entire time. This will NOT be fun on lowered blood glucose. I've considered putting intervals here but haven't found the data I need to make up my mind. If you do intervals, go something like 5X1' all out with a 1' break (10' total intervals)

Rest 5', just sit on your butt, drink water, try not to puke.

Go to your normal cardio machine. Do at least 30 minutes at moderate/high moderate intensity (below lactate threshold but decent intensity). I'd say 45' maximum here but I'm still making up my mind and looking at data.

Terug
Naar boven