Fitness Seller

Gymbunny on a mission!

• Topic Starter Topic Starter
Pull-up, hammergrip
20 totaal
(5, 4, 4, 3, 2, 2)

BOR
1 * 12 * 20
1 * 08 * 30
3 * 06 * 35

Bench press
1 * 12 * 25
1 * 10 * 30
1 * 08 * 35 :cool:
1 * 06 * 35
1 * 08 * 30
Met spotter weer s 40 proberen.

DB shoulder press
7 * 08 * 8
Rechts setje meer en laatste rep met hulp. Gaat dus langzaamaan toch vooruit.

Overhead press
1 * 10 * 15
3 * 08 * 20
Miste deze zo. En las dat t echt belachelijk was om meer te upright rowen dan te pressen :p

BB curl
1 * 10 * 15
2 * 08 * 17.5

Facepulls SS cable pushdown, lang touw
4 * 8+12 * 5
Lekkah!

Hardlopen
7k, in onbekende tijd. Echt niet te doen met honger en betonblokken als quads...

---------- Post toegevoegd 14 August 2013 om 19:46 ----------

Nog twee dagen knallen, dan Decibel en voor maandag een massage geboekt. Genieten!

Anders doe je ff freaky met je 20 pullups. :D

Lekkere training hoor :heart:

Thnx!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

M'n gewicht gaat gvd niet meer naar beneden. Nu is dat niet het belangrijkst, maar had ik wel verwacht als je zo ver onder onderhoud eet. Maar niets van aantrekken en stug doorgaan, volgende week weer ff wat huidplooien meten.

En heb mezelf een ultimate cheat day beloofd 1 september. Nu al hele dagen lekkere dingen aan het verzinnen :p Maar dan moet ik het wel eerst volhouden...

hoe lang zit je al hoeveel onder je onderhoud?

Lekker die benchpress!
Kan je anders niet eens in de week/2weken refeeden met meer schone koolhydraten?
Zodat je ff je kcal weer een dag omhoog haalt en dan weer onder onderhoud gaat eten?

Bacon is ALLES.

Gaat nog prima met je kracht, vooral nu je zover onder onderhoud eet..
1 sept is bijna! Nog ff doorbikkelen, het gaat je lukken!

Mwah, eenmalig refeed lijkt me niet zo nuttig. Bovendien kan m'n onderhoud nooit zo drastisch gedaald zijn (al past m'n lichaam zich altijd wel snel aan) en zou het ook langer kosten om dat dan weer op te krikken.
En eet dagelijks genoeg carbs he, dit is geen low carb diet.

Nu 2nhalve week bezig. In de eerste week wel gelijk 1 kg kwijt, dus het gaat niet zo netjes lineair als ik zou willen.

eetje 140 gram carbs op traninsdagen?
hoeveel op rustdagen dan?

Op rustdagen iets van 90 a 100 g. Why?

je lichaam past zich razendsnel aan de omstandigheden aan.

Ik ken jou lichaam niet.

(alleen van me dromen dan:eyebrow:)

Nu weer serieus

Ik zou gaan cyclen.

hoog.midden.laag

en kijken wat goed werkt.

2 laag, 1 hoog of 2 laag, 1 midden, 3 laag, 1 hoog etc.

Waarom?

Alleen omdat ik even een weekje niet stipt een halve kg afval? En wat is er zoveel beter aan carbcyclen ivm wat ik nu toe pas?

Zonder alles door gelezen te hebben, ik ben zelf ook fan van carb cyclen. niet zozeer om het wel of niet afvallen, maar het houd je lichaam en metabolisme lekker bezig! Het raakt niet gewend aan steeds hetzelfde.

Waaraan merk jij dan dat het je metabolisme bezig houdt, als het niet om afvallen gaat?

Waarom?

Alleen omdat ik even een weekje niet stipt een halve kg afval? En wat is er zoveel beter aan carbcyclen ivm wat ik nu toe pas?

Nee niet om gewicht.

Kilo's zeggen niks.

Je moet je lichaam blijven laten raden.

Met voeding en training.

Lichaam mag niet wennen.
Gewenning=stagnatie

:roflol: Totaal in de war moet je lichaam zijn. Point taken.

Blijft de vraag, waarom is carb cycling dan beter dan wat ik nu doe? Dit is toch ook al afwisselend? Eens in de zoveel tijd carbcycling roepen in mn log is nog niet echt overtuigend...

Je zit toch in de cut?
VP verlagen is toch je doel?

En nee ik heb geen wetenschappelijke studie's die je kan inzien.

Ik heb alleen praktijkervaring.

Ik vraag niet om studies, ik vraag gewoon waarom je me carbcycling aanraadt ipv mijn huidige schema.

:roflol: Totaal in de war moet je lichaam zijn. Point taken.

Blijft de vraag, waarom is carb cycling dan beter dan wat ik nu doe? Dit is toch ook al afwisselend? Eens in de zoveel tijd carbcycling roepen in mn log is nog niet echt overtuigend...

Je doet gewoon net alsof je bacon gaat eten, maar dan eet je snel een mango. Woosah..confusion!

Terug
Naar boven