chrisje123
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 570
- Lengte
- 1m53
Ik geef geen fck om m'n stats, maar als jij er wel om geeft check m'n logs. (SQ A2G 140, DL 170, BE 105 alles zonder straps poespas weet ik wat voor geleuter)
Ik vind het nogal koort door de bocht van hem om volume weg te zetten als broscience. Het kereltje heeft net gehoord wat broscience is en moet daarom gymbunny van het padje brengen.
Met volume bedoel ik het totale aantal reps binnen een tijdsbestek. Dus de totale klap die je aan je spieren geeft. Volume kan zijn gewoon 100 setjes van 1 rep, of 10x10, of 1x100.. whatever.
Google: 5x5 en vind alleen maar resultaten voor krachtschema's (http://www.bodybuilding.com/fun/sclark70.htm bijv).
Als je wil bulken neem ik aan dat je massa aan wil zetten. 5x5 is leuk voor als je sterker wil worden. En ja, kracht en massa gaan DEELS samen. Maar ik heb zoveel filmpjes gezien van ecto's die 200+ deadliften... leuk voor ze. Niet mijn doel. Ik wil er gewoon goed uit zien![]()
Did not read, maar jij bent wel zo'n mannetje die denkt dat hij het al helemaal gemaakt heeft he ?