XXL Nutrition

Gymbunny on a mission!

• Topic Starter Topic Starter
Thanks!

Totale trainingsschema wordt, na een beetje opbouwen:
Ma Zwemmen
Di Squat
Wo Hardlopen tempo
Do Bench
Vr Ochtendcardio (crosstrainer)
Za Deadlift
Zo Hardlopen afstand

Zoals je ziet te weinig avonden met KT (2 zelfs maar meestal) om carb backloading een beetje nuttig te laten verlopen. Zal morgen nieuw voedingsschema posten. Voor de liefhebbers ;)

i'm curious

je zou zo zeggen dat je (ook?) voor triathlon traint, crosstrainer, hardlopen, zwemmen....

Misschien. Eerst s leren zwemmen (borstcrawl), begin 3 feb met les.

Daarna nog fiets kopen en trainen. Dus lange termijn plan wordt t dan wel.

Zwemles als in trainingen? of echt als in les (diplomazwemmen?)

Succes in ieder geval

(enne...een onderwatermp3 is aan te raden...pfft wat was wedstrijdzwemmen saai, hoe ik dat 25 jaar heb volgehouden :S)

Cursus, training, whatever. Lijkt me niet handig om dan mp3 op te hebben...

Alle dagen bezig, flink wat hoor. Kan je wel lekker veel eten.

Niet over gedacht om vrijdag gewoon als rustdag te houden?

leuk gevarieerd schema alleszins
ben ook wel benieuwd :)

neuh, onderwatermp3 scheelt als je kilometers gaat vreten
mijne is stuk nu :(

maar leuk dat je iets nieuws oppakt en borstcrawl gaat leren, respect.

Ben benieuwd naar le voeding.
Bij deze!

Moet nog even kijken wat ik precies met mn lunch ga doen. Iig rijst en bonen. En of ik daar geen enorme after lunch dip van krijg :o

voeding_highcarb.png

Hoe laat train je in dat schema dan?

Na m'n wheyshake, uur of 18.30/19.00 meestal. Ligt aan werk en files.

Daarna dus lekker diner. Is meestal zo laat dat ik al het fruit dat ik in mn vorige schema at, toch al niet haalde.

Als je dan toch al high carb gaat zou ik wat verschuiven dat je voor het trainen wat carbs neemt. Nu neem je eigenlijk 6+ uur voor je training geen carbs, zo train ik dan nooit lekker. Als ik low carb ga neem ik dat voor lief maar als ik dan toch carbs eet, liever 1 - 1,5 uur voor de workout :)

Hmz, goed punt. At voorheen helemala geen carbs voor mn workout en had daar niet echt last van. Maar als ik het toch doe, kan ik best wat toevoegen. Banaantje ofzo, of weet je iets beters dat ik makkelijk onderweg kan eten?

---------- Toegevoegd om 10:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:19 ----------

Moet ook makkelijk verteren, met een volle maag traint echt heel vervelend.

Ja dat ligt een beetje aan je eigen maag, ik heb er nooit zo'n last van als ik maar in ieder geval een uur wacht maakt het niet veel uit wat ik eet. Wel probeer ik altijd wel 60-70gr carbs te eten voor elke workout, tot 100 voor bijvoorbeeld benen. Dat kan je wat minderen als je elke maaltijd daarvoor al carbs eet want die heb je dan al in je systeem. Probeer eens gemalen havermout met whey 60-90min voor je training, 75g oats / 35gr whey.

Heb hier wel oat-meel inderdaad. Alleen al gemengd met whey voor pannekoekjes. Misschien dat ik er daar eens een stapel van bak en elke dag meeneem.

:thumbs: Thanks voor de tips.

• Like
Waarderingen: GPRO
57gr eiwit in een bak magere kwark?? Welke kwark heb jij dan?

Terug
Naar boven