Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hebben ze hier nergens.
In het weekend wel, boterham met honing bij mn shake op.
Maar dan train ik ook op een ander tijdstip.
Doordeweeks moet ik gewoon eens proberen wat handig is. Heb bij mn laatste supps-bestelling wat Waxy Maize Starch gekocht, dat kan door mn pre-WO shake heen.
---------- Toegevoegd om 17:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:13 ----------
Even wat eerder langs de sportschool gereden. Zaterdag spiertje verrekt in mn bil, voelt niet echt prettig, maar valt me mee hoeveel last ik er uiteindelijk van heb. Gewoon stug doorgaan
Smith calf raises
1 x 12 x 60
2 x 08 x 80
GHR
2 x 10 x bw
1 x 06 x 10 + 6 x bw
Beetje uitproberen. Weet niet wat er met mn quads gebeurd is dat ik dit opeens niet meer zou kunnen.
Helpt al wel om m als eerste oefening te doen.
Squat
1 x 8 x 20
1 x 5 x 30
1 x 5 x 40
1 x 5 x 45
1 x 3 x 45
Met veel geworstel omhoog, maar begint weer te komen. Volgende week 3 x 50.
Frontsquat
1 x 8 x 20
1 x 8 x 30
2 x 6 x 35
Blijft zoveel lekkerder squatten, maar ging nu ook niet heel makkelijk
SLDL
1 x 8 x 40
2 x 6+6 x 40 smalle en wijde stand SS
Seated calf raises
1 x 10 x 25
3 x 08 x 35
Nu thuis weer verder met werk. Buhuhhhh

either extremely tough training or unusually high alcohol intakes in the post-workout period. Unless you're in the habit of going bar-hopping after 50 reps of eccentric leg extensions to failure, this stuff does not apply to you.

Doet heel veel voor mn techniek en geeft vertrouwen om altijd weer omhoog te komen.

Zijn eerst heel koud en gaan dan als ze warm worden heel erg gloeien en prikken. Heb ik altijd in de winter, maar nu voor t eerst. Slechte doorbloeding komt t volgensmij door.