Rah Rah Man
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stifflegged is een rugverneuker, omdat je je bijna verplicht ben je rug te bollen om een goede rom/stretch te hebben.
Keer iemand vinden die me kan bijstaan bij men techniek
)CGBP
-----
20x20kg
15x40kg
12x50kg
8x55kg
Vindt dit persoonlijk maar een polsverneuk oefening, ga deze wss droppen
.Wat je ter vervanging kunt doen is 2 dumbbells pakken en DBCGBP doen! stuk prettiger aan de polsen. je pakt ze verticaal vast (in de lengte van je lichaam), niet horizontaal alsof je gaat dumbbell bankdrukken, strekt het gewicht boven je uit en laat de dumbbells naar de onderkant van je borst zakken met rechte polsen, spreekt tricep iets meer en binnekant borst IETS minder aan maar gets the job done, en geen last van polsen.
Misschien dat 't een idee is als je deze oefening erin wil houden

Jammer van de Incl DB! Qua gewicht zitten we erg dicht bij elkaar moet ik zeggen, benen enzo vooral, wel leuk om te volgen dan. Schouders heb je me veruit helaas door blessure al half jaar niet fatsoenlijk kunnen trainen op die dingen, me neef vroeg me laatst of ik minder breed was geworden....toen moest ik bijna huilen haha! maar herstel is in zicht en ik ga weer vlammen met MP dus pas op haha
*volgt gyption*