XXL Nutrition

Handelsoorlog 2025. Hoe ontwijk jij producten uit de VS?

Het doel is om de enorme (en steeds verder oplopende) staatsschuld van 9,2 biljoen dollar terug te dringen.
Daarvoor zijn drastische maatregelen nodig en neemt hij bepaalde gokken.

Dit staat duidelijk uitgelegd in het draadje. Ik ben geen econoom maar het klinkt plausibel. Plausibeler dan "Trump is gek" of "Trump is een nazi."

Het doel is om de enorme (en steeds verder oplopende) staatsschuld van 9,2 biljoen dollar terug te dringen.
Daarvoor zijn drastische maatregelen nodig en neemt hij bepaalde gokken.

Dit staat duidelijk uitgelegd in het draadje. Ik ben geen econoom maar het klinkt plausibel. Plausibeler dan "Trump is gek" of "Trump is een nazi."
Mijn doel is om morgen de zon op te laten komen, vandaar dat ik nu boodschappen ga doen klinkt in mijn oren net zo plausibel.

Ik vind het al heel lang een heel vreemd idee dat het zo gaat als dat het gaat, import belasting lijkt mij een prima ruil tegen inkomsten belasting. Wrs spelen we gelijk qua kosten van leven maar word het interessanter om dingen binnenlands te ontwikkelen ipv het in china te doen

Succes. Ik geloof in je Tina, jij kan dit!
Als morgen de zon weer opkomt heb ik gelijk gehad. Als de zon niet meer opkomt niet, maar dan is alles naar de klote en boeit mijn voorspelling ook niet.

Dat is een beetje het spelletje dat iedereen speelt die nu de fratsen van Trump een positieve draai geven.

Als morgen de zon weer opkomt heb ik gelijk gehad. Als de zon niet meer opkomt niet, maar dan is alles naar de klote en boeit mijn voorspelling ook niet.

Dat is een beetje het spelletje dat iedereen speelt die nu de fratsen van Trump een positieve draai geven.
Jij weet wel veel van import en export, meer dan bijv. een econoom.

Dat zeg ik nergens, maar als je het zo wilt spelen kan je zeer waarschijnlijk meer gerenommeerde economen opsommen die die gedragingen onverstandig vinden dan verstandig.

Maar ja, dat is van cbs en cnn dus zal het wel niet kloppen.

Dat zeg ik nergens, maar als je het zo wilt spelen kan je zeer waarschijnlijk meer gerenommeerde economen opsommen die die gedragingen onverstandig vinden dan verstandig.

Ja CBS is wel beetje jammer.
Heb je geen NOS artikel? Of Nieuwsuur.

Jouw CBS artikel staat los van het twitterdraadje dat ik postte. Het gaat bij jouw CBS artikel alleen om tariff revenue.

Ik daag je uit, kom maar met een artikel waarin staat dat de meerderheid van de gerenommeerde economen het met Trump eens zijn.
Dezelfde 97% van de wetenschappers die zegt dat global warming man made is? Of dezelfde groep experts die zegt dat mondkapjes en covidvaccinaties werken?

Waarom zou ik dat doen? Dat zegt helemaal niks aangezien alles tegenwoordig gepolitiseerd is.

Ja, jij wil niet uitleggen wat er zo interessant is aan dat twitterdraadje of er een samenvatting van geven.
Je bent niet gehandicapped toch? Je kan toch zelf lezen?

Je bent te lui om het zelf te lezen maar verwacht wel van mij dat ik op zoek ga naar artikels met eenduidigheid van de meerderheid van gerenommeerde economen.

Wat een gedoe allemaal.
Dan lees je het toch niet. Doe eens niet zo moeilijk Tina.

Dezelfde 97% van de wetenschappers die zegt dat global warming man made is? Of dezelfde groep experts die zegt dat mondkapjes en covidvaccinaties werken?

Waarom zou ik dat doen? Dat zegt helemaal niks aangezien alles tegenwoordig gepolitiseerd is.
Dan is deze post

dus prima te bevestigen. Dus ja ik weet wel veel van import en export, meer dan bijv. een econoom en je hebt maat van mij aan te nemen dat dat twitterdraadje van jou overloopt van compete onzin.

Dan is deze post

dus prima te bevestigen. Dus ja ik weet wel veel van import en export, meer dan bijv. een econoom en je hebt maat van mij aan te nemen dat dat twitterdraadje van jou overloopt van compete onzin.
Doe eens niet zo gepikeerd. Dat was gewoon een grappige verwijzing naar de vlora en vauna quote. Zit je buttplug niet lekker?

Althans, ik vond het grappig. Jij blijkbaar niet.

Terug
Naar boven