apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Na een hoop dreigementen is de economische oorlog van Trump tegen de EU en de rest van de wereld nu echt een werkelijkheid geworden.
Welke stappen onderneem jij om producten uit de VS te vermijden en hoe?
Het is lastig omdat zoveel verwoven is en zoveel bedrijven weer eigendom zijn van andere bedrijven.
Stap 1 voor mij:
![]()
Ben juist blij met china.Jeetje wat kansloos. We moeten die chinese meuk juist boycotten. Amerika is niet onze vijand. Dat is China. Met staatssteun dumpen ze alles onder de marktprijs totdat onze industrieen helemaal kapot zijn. En je mag 2x raden wat er gebeurt zodra we alles kwijt zijn en we 100% afhankelijk zijn van een ander land.
China koopt onze havens op en wat doen wij? Wij zijn druk bezig met het aanleggen van regenboog-zebrapaden, Greta's, papieren tijgers en heel veel mensen "die we moeten helpen" omdat ze de streep zijn overgelopen en onrealistische klimaatdoelen.
Trump heeft helemaal gelijk.
ja met welke olie moet je anders wokken.
Google, Netflix, Microsoft en nog wat van dat soort diensten gebruik ik nog voorlopig. Facebook en X heb ik gecancelled. Verder probeer ik zo min mogelijk Amerikaanse producten te kopen. Ik ben helemaal klaar met dat achterlijke land.
Doevoe straatduif.
Jammer van die walgelijke fascistenvlag bij je bericht, toch een beetje kiezen of je door de hond of de kat gebeten wordt.
Zijn er echt mensen die zich hier mee bezighouden? Als het een goed product is maakt het mij niets uit door wie het ontwikkelt is.
Liefst door een kat of zeer kleine hond.Jammer van die walgelijke fascistenvlag bij je bericht, toch een beetje kiezen of je door de hond of de kat gebeten wordt.
Forumsoftware komt uit UK, dat scheelt al. Als ze er nu weer eens gezellig bij komen 😄Zijn er echt mensen die zich hier mee bezighouden? Als het een goed product is maakt het mij niets uit door wie het ontwikkelt is.
Jammer, deze opmerking is een slechte poging.
Klopt, nou hopelijk binnenkort wel. Gezellig toch.Jammer, deze opmerking is een slechte poging.
Zwitserland heeft er nooit bijgehoord, vandaar dat er bij diensten uit Zwitserland en VK vlaggetjes staan.