- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij is rijp om een Tesla site te gaan bekladden, hopelijk vind hij Jesus
Waarom zou ik dat willen?Welke stappen onderneem jij om producten uit de VS te vermijden en hoe?
Daar ben ik het deels mee eens, maar als individuele Nederlandse consument heb je daar nog minder invloed op dan op het klimaat.Canada heeft een stuk meer vrienden en bondgenoten dan de VS op het moment. Voor de EU en Nederland is dit ook een goed moment om de banden met Canada te versterken en te kijken of zij onze energiebehoeftes deels kunnen voorzien.
De gemiddelde Canadees is ook niet heel blij met de massa emigratie van Trudeau, of uberhaupt de laatste jaren Trudeau.
Ik heb er verder geen verstand van maar las laatst dat ook de oveheid op Amerikaanse servers draait. Evenals een groot deel van de rest van Nederland. Maar nogmaals ik weet en ken te weinig van Tech om daar echt een beeld van te hebben. Maar dat is wat ik begreep .ja nee ho es ff, hoe zit 't nou met die GTM.js en de ingebouwde Google search? Dat kan niet hoor, das Amerikaanse troep (hoor ik in dit topic)!
Er staan over de hele wereld servers. Je kan kiezen waar je je website host of data plaatst.Ik heb er verder geen verstand van maar las laatst dat ook de oveheid op Amerikaanse servers draait. Evenals een groot deel van de rest van Nederland. Maar nogmaals ik weet en ken te weinig van Tech om daar echt een beeld van te hebben. Maar dat is wat ik begreep .
En als het om tech gaat is ASML in Nederland wel net belangrijkste bedrijf in de wereld. De VS, elk land, is hier afhankelijk van.
Je hosting en welke diensten je gebruikt kan je aanpassen.
kijk: https://youtu.be/iSVHp6CAyQ8?si=5lkFd2ru6vukQEXd
Chipproductie bij intel is in elkaar gestort door de opmars van AMD.Ik snap niet dat NL ASML niet als antwoord gebruikt om die handelstarieven te temperen.
Nu zullen er allerlei contracten met allerlei clausules lopen dus je kan niet zomaar met alles schermen, wil je zelf wel als betrouwbaar te boek blijven staan.
of whatsapp/meta

Vraag is of iedereen binnenkort gedwongen naar windows 11 overstapt.
op mn werk is t alvast bonusVraag is of iedereen binnenkort gedwongen naar windows 11 overstapt.

Zijn voldoende alternatieven. In VS wordt whatsapp vreemd genoeg minder gebruikt dan in EU.
Die zitten misschien nog op windows 98 of xp? 😁
Heeft dat niet (ook) te maken met het veelvuldige gebruik van Appel tov Android?Zijn voldoende alternatieven. In VS wordt whatsapp vreemd genoeg minder gebruikt dan in EU.