- Waardering
- 6.970
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 18%
Klopt. Android wordt hier meer gebruikt en daardoor ook whatsapp.Heeft dat niet (ook) te maken met het veelvuldige gebruik van Appel tov Android?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt. Android wordt hier meer gebruikt en daardoor ook whatsapp.Heeft dat niet (ook) te maken met het veelvuldige gebruik van Appel tov Android?
Snap dat niet. iOS is wel degelijk superieur.Klopt. Android wordt hier meer gebruikt en daardoor ook whatsapp.
Waarom zou dat superieur zijn?
Heeft toch niks met elkaar te maken?Waarom zou dat superieur zijn?
Windows is ook niet superier aan linux.
Hangt van telefoon ook af, meeste merken plaatsen skin erover met bloatware. Stock android of met minimale aanpassen werkt prima.Heeft toch niks met elkaar te maken?
Die hele Android meuk is gewoon ruk en traag. Verscheidene telefoons gehad met beide en het is echt een wereld van verschil.
Met al die standaard troep apps die je niet kan verwijderen.Hangt van telefoon ook af, meeste merken plaatsen skin erover met bloatware. Stock android of met minimale aanpassen werkt prima.
Meeste kan je gewoon verwijderen. Ik doe mijn IT werk op een samsung tablet meestal zonder problemen.Met al die standaard troep apps die je niet kan verwijderen.
Zoals facebook.
Geroot kun je alles verwijderen.Met al die standaard troep apps die je niet kan verwijderen.
Zoals facebook.
Vers van de persChipproductie bij intel is in elkaar gestort door de opmars van AMD.
Belangrijkste producenten zijn nu Samsung (Zuid-Korea) en TSMC (Taiwain..), dus niets met VS te maken.
Ze kunnen beiden wel dwingen om bepaalde chips niet te verkopen aan VS.. maar dat komt niet goed.
Ja het werkt prima, dat ontken ik ook niet. Alleen werkt iOS beter.Hangt van telefoon ook af, meeste merken plaatsen skin erover met bloatware. Stock android of met minimale aanpassen werkt prima.
Heel vers.
Ik zou niet weten wat beter werkt.Ja het werkt prima, dat ontken ik ook niet. Alleen werkt iOS beter.
Klopt, maar niet standaard.Geroot kun je alles verwijderen.
Beide gehad en ios vind ik echt ruk.
Op mijn samsung telefoon meeste zonder rooten, geen klachten.
Geen idee hoeveel vertraging er inzit, maar wat je nu bij ASML besteld wordt niet morgen gebruikt voor je apparatuur van overmorgen.Ik snap niet dat NL ASML niet als antwoord gebruikt om die handelstarieven te temperen.
Nu zullen er allerlei contracten met allerlei clausules lopen dus je kan niet zomaar met alles schermen, wil je zelf wel als betrouwbaar te boek blijven staan.
Dat is bij Apple allemaal niet nodig, die werken meer dan prima direct na aanschaf.Hangt van telefoon ook af, meeste merken plaatsen skin erover met bloatware. Stock android of met minimale aanpassen werkt prima.