Fitness Seller

Handelsoorlog 2025. Hoe ontwijk jij producten uit de VS?

Dat is bij Apple allemaal niet nodig, die werken meer dan prima direct na aanschaf.
Mijn samsung werkte ook gewoon prima :dunno: Oudere toestellen van LG was wel meer werk aan.

Niet elke android telefoon is dus hetzelfde. Samsung heeft vrij goede skin, LG vroeger niet zo en andere merken verschilt.

Mijn samsung werkte ook gewoon prima :dunno: Oudere toestellen van LG was wel meer werk aan.
Kan een vriend van mij is IT’er en heeft tig Microsoft engineer certificaten en verafschuwd mijn Apple aanbidding, maar als telefoon heeft hij toch een IPhone omdat die volgens hem gewoon superieur zijn in hun werking.

Kan een vriend van mij is IT’er en heeft tig Microsoft engineer certificaten en verafschuwd mijn Apple aanbidding, maar als telefoon heeft hij toch een IPhone omdat die volgens hem gewoon superieur zijn in hun werking.
Wat is er dan superieur? Integratie van de eigen apps in het ecosysteem wss, dat klopt.

Maar ik kan meer met android en met beetje werk sneller en beter.

Gewoon dat elke lompe lul jaren met zo’n ding kan doen en dat het altijd moeiteloos werkt.
Is idd bedoeld voor lompe lullen. Windows ook, maakt het nog niet beter 😁

Ik heb nog een lg g6 liggen van 2017 en werkt ook prima.

Een iPhone voelt ook gewoon kwalitatief beter in de hand dan elke andere willekeurige telefoon. Weet niet wat dat is.

Het aroma van Steve Jobs is erin verwerkt, dat is wat je voelt, nee ervaart.

Trump vraagt Nederland 20% omdat - volgens zijn creatieve berekening - de EU 39% vraagt.

Ik weet niet hoor.... Maar dit is toch een knap staaltje Girl Math?

Trump vraagt Nederland 20% omdat - volgens zijn creatieve berekening - de EU 39% vraagt.

Ik weet niet hoor.... Maar dit is toch een knap staaltje Girl Math?
De "berekeningen" kloppen van geen kant, met als extreme voorbeeld Lesoto.

Ik heb nog een lg g6 liggen van 2017 en werkt ook prima.
Welke Android versie kan je daar maximaal op draaien? Op een iPhone X ook uit 2017 kan je iOS 16 ui5 2022 draaien die nog steeds geüpdate wordt.

Zelf heb ik een MacBook uit 2018 en twee iPad’s eentje uit 2018 en eentje uit 2021 en dat werkt allemaal nog vlekkeloos. Een derde reserve iPad uit 2017 is zo erg misbruikt door de kinderen dan de homebutton niet meer werkt, maar buiten dat doet doe het ook gewoon nog prima.

Welke Android versie kan je daar maximaal op draaien? Op een iPhone X ook uit 2017 kan je iOS 16 ui5 2022 draaien die nog steeds geüpdate wordt.

Zelf heb ik een MacBook uit 2018 en twee iPad’s eentje uit 2018 en eentje uit 2021 en dat werkt allemaal nog vlekkeloos. Een derde reserve iPad uit 2017 is zo erg misbruikt door de kinderen dan de homebutton niet meer werkt, maar buiten dat doet doe het ook gewoon nog prima.
Android 9 😁 is semi-veilig

Ik heb nog paar laptops van 2007 tot 2014 liggen met windows 10, werken ook allemaal perfect. Superieur zou ik ze niet noemen.

Terug
Naar boven