Fitness Seller

hardcore is dood :( en neej ik bedoel niet de muziek maar de sportscholen.

Xtreme_BODY

Freaky Bodybuilder
Foto Contest
R.I.P.
Waardering
134
de sportschool waar ik trainde was vroeger echt eenklein maar echt hadcore sportschooltje met zwaare rommel. nu heeft die een nieuwe sportschool gebouwt maar nix geen hardcore meer te vinden. had je eerst aperaten waar je met 50 kilo kapot was gooi je op die niuwe aparaten het max gewicht bevoorbeeld 150kg en voel je nog nix dit is weeini k*t k*t k*t. maarja bb er
zijn comercieel niet interesant die ****ing eikels ik wil hardcore zware dumbbells zware machines. was vandaag bij een opening van een sportschool hier in de buurt een goeie bekende van mij is daar de baas. ziet er allemaal geweldig uit het nieuwste van het nieuwste maar verder.... het zou alllemaal zulke zwaare aperatuur zijn... deed overal het hoogste gewicht erop en nog had ik zo van is ditnou alles. ZIJN ER NU HELEMAAL GEEN HARDCORE SPORTSCHOLEN MEER IN DIT k*t LAND. voornamlelijk bij mij in de buurt echt ****ing nix.

de enigste sportschool die nog een beetje hardcore was gaat binnenkort ook alles eruit gooien en stapt over op een fitnis lijn. wat zijn dat allemaal voor klootzakken. is de sportschool nu allleen nog maar voor die mietjes die 10kg kunnen drukken???

even reageren bij mij op de sportschool is het proff panatta weg en techo in de plaats .. en dumbbells tot 30 kg
ik vind dat hardcore jongens in het foute licht worden geplaatst
Ze willen je ook niet meer horen.

STRAKS MAG JE NIET MEER ZWETEN ..waar gaan we naar toe

Zoek een goede sportschool! Er zijn heus nog wel hardcore Gyms! En anders start je een commité op. Safe Hardcore! :p

Mee eens, het zijn allemaal van die sportscholen die zich richten op het grote publiek.
Ik zit gotver te trainen met Nelly Fertado (muziek dan ;) )

even reageren bij mij op de sportschool is het proff panatta weg en techo in de plaats .. en dumbbells tot 30 kg
ik vind dat hardcore jongens in het foute licht worden geplaatst
Ze willen je ook niet meer horen.

STRAKS MAG JE NIET MEER ZWETEN ..waar gaan we naar toe

Dat is de trend van de laatste tijd en het wordt alsmaar erger.

Barman, ik heb geleerd me eroverheen te zetten door te zeggen: Dit is om economische motieven. That's it.
Van een hardcore gym (dus van een abootje in de maand en een potje creatine of proteine verkopen aan de balie) kan een gym niet meer leven.
Mensen die willen komen, zijn steeds veeleisender.
Willen een TV voor de hometrainer en een complete leesmap op de balie.
Een sauna met alle vormen van Turkse, Iraanse en Israelische stoombaden.
Piepeltjes van 'fitness-instructors' die ze begeleiden, niet met progressie maar met een sociaal praatje.

Ik kan nergens meer terecht met mijn vragen over full-squats, blessure op zwaar niveau of supps. De trainers gebruiken zelf geen supplementen en ze lezen er de bladen niet over.

En mensen die zeggen: 'Ga dan op zoek naar en hardcore gym, er moet er vast wel eentje zijn' moeten wakker worden uit hun Tubbie-droom.
Jij kent je omgeving toch wel heel goed en je weet wat er is en wat niet, of niet dan?

Ik ben blij dat ik op mijn manier hardcore kan bezig zijn, dat de vrije gewichten nog soelaas bieden en mijn geschreeuw mogen ze voor lief nemen.

F*ck it!

Kijk naar mijn stats: als ik mijn gym al een bejaardenclubje vind :eyebrow: :help:

ik train ook in een "fitness-centrum" zoals ze dat noemen...maar we hebben wel een soort apart "hokje" waar de dumbbells enzo liggen en waar je kunt squatten enzo maar echt heel klein allemaal. Je zit zowat bij elkaar op schoot dubell curls ofzo te doen :rolleyes: En overal is airco behalve daar en het raam mag er niet open omdat de oudjes die erachter horen ons "geschreeuw" niet willen horen, de dumbbells gaan maar tot 40kg, kortom best k*t eigelijk :fire:

maja het is dan wel vrij goedkoop. En voor mij ook nog eens de enige in de buurt die betaalbaar is. Het enige wat er nog in de buurt ligt waar ik binnen een kwartiertje ben met de fiets is "fitness first" en "special sports" allemaal van die commerciele en peperduren "fitness-centra"...dus idd hardcore gyms zijn dood...

Misschien is het wat om eens uit te zoeken of er sportscholen bij jou in de buurt sportscholen zitten die aangesloten zijn bij het KNKF ([Link niet meer beschikbaar])

Gelukkig woon ik weer in Den Haag :)
Bij kneet niks te klagen :)

Maar weet precies wat je bedoeld, zat hier eerst in Den Haag bij een sportschool en dat was echt knudde.
1 bankje en dumbbells idd tot 30 kilo....
En ze hadden echt weinig apparaten.
Maar ergste was nog wel dat de spinning les langs het bankje met dumbbells gegeven werd en die "entertrainer"dus door de KNALharde vervormde muziek aan het schreeuwen was terwijl jij dus met je dumbbells bezig was. ( ok ze gingen maar tot 30 maar toch :))
Was daar in eerste instantie lid geworden omdat ik daar binenn 5 minuten ben en kneet toch wat verder weg is.
Maar toch maar besloten een stukje te rijden voor kwaliteit en geen schreewende entertrainers :)
En daar betaalde ik ruim 60 euro en bij kneet 40 :)

Laatst bewerkt:
pascalletjuhh zei:
maja het is dan wel vrij goedkoop. En voor mij ook nog eens de enige in de buurt die betaalbaar is. Het enige wat er nog in de buurt ligt waar ik binnen een kwartiertje ben met de fiets is "fitness first" en "special sports" allemaal van die commerciele en peperduren "fitness-centra"...dus idd hardcore gyms zijn dood...

Ik was best tevreden over special sports in Zoetermeer ( zelfde eigenaar )
Trainers daar waren ook serieus bezig en juiste info.
( niet van die magere latten met vage tips waarvan je zeker weet dat het niet waar is )
Stonden ook bakken kwark te eten achter de balie:)

ja dat hebben wij ook nog dat er van allerlei dansles en spinnig enzo gegeven wordt terwijl wij daar aant trainen zijn best wel irritant soms...maar soms wel leuk met al die meiden daar hehe :D

sportscholen gaan dood het worden "healtclub's" dude!! bij ons ook technoshit tv voor de loop banden etc....maar ik blij dat ik ook nog een garage heb met een eigen schooltje

wat een bekende verhalen allemaal..............
dumbbells tot 32 kg, apparaten waarmee je met het maximum nog 50 reps kan maken. En dan heb je mensen die zeuren dat je de gewichten van het squatrek af moet halen voor de hernia patienten................ pffffff echt f*cking moe wordt ik er van!!!!!!!!!

Michien is het wel zo dat er (te) weinig hardcore gyms zijn....maar zoals al eerder aangegeven is, is de doelgroep die bereikt wordt met een hardcoreschooltje gewoon te klein voor sportschoolhouders om goed van rond te komen, alle fitness centra spelen in op de behoeften van de grote massa high tech hometrainers en loopbanden etc etc...en geef ze eens ongelijk....
Maar goed, als je een serieuse bb'er bent en geen goede sportschool kan vinden heb ik een tip voor je:

Maak je eigen gym..klinkt moeilijk maar is het cker niet, je moet alleen wel een garage oid hebben om alles neer te kunnen zetten.
En uiteraard moet je wel cash hebben, maar met 5000 euro kom je wel ver denk ik...
Als je deze twee dingen hebt moet je nog iemand vinden die je het ijzerwerk voor een laag prijsje wil verkopen...je kunt natuurlijk een beetje rond vragen bij sportscholen die hun hardcore spulletjes wegdoen of je wat kunt overnemen, maar wat veel handiger en goedkoper is, is spullen opkopen uit een faillisement.
Als je bijvoorbeeld een sportschool weet waar het slecht mee gaat, kun je via kamer v. koophandel website (weet ik niet cker) regelmatig kijken of hij al failliet is of niet, en als ie failliet is gewoon vragen of je spul kunt overnemen.

waarom moeilijk doen als het makkelijk kan :)

ik heb dumbbell laten lassen gewoon het gewicht zeggen en ze maken het Sq rek iddem en chin/dip rek ook gewoon laten lassen lekker hardcore en zelf de kwast erover ouwe sokken laten liggen voor de geur en knallen maar.

gelukkig train ik nog in een redelijk hardcore gym. één zaal met enkel apparaten en machines incl powerplates. en achterin een grote zaal met zwaardere dumbbells (t/m 71kg) en barbells en squatrek, en veel meer.

perfect dus. (voor 20 euro in de maand :) )

Bij ons in Leuven alleszinds hardcore gyms genoeg. (nouja, twee, maar da's al heel wat voor zo'n klein stadje)

Wat ze hier doen. Mooi apparaten en steps enzo voor de fitnessers maar tevens ook een deel losse gewichten, powerracks,... Ideale combinatie.

Ik heb een paar keer getraind in een gym van een ex-pro in Engeland...dát was pas hardcore lol :D

-> Oud 'warehouse' bovenop een loods, WC's en dak lekten, kleedkamer was een soort rommelhok en de apparaten leken op middeleeuwse martelwerktuigen!!
Oud roestig ijzer met banden en kettingen eromheen! Alles donker en overal losse matten op de vloer, hier en daar een druppel.

Maar genoeg supps achter de bar, -tig soorten proteine, en échte sporters die kwamen trainen. :cool:

Terug
Naar boven