SiRoj
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6
Dat is de trend van de laatste tijd en het wordt alsmaar erger.
Barman, ik heb geleerd me eroverheen te zetten door te zeggen: Dit is om economische motieven. That's it.
Van een hardcore gym (dus van een abootje in de maand en een potje creatine of proteine verkopen aan de balie) kan een gym niet meer leven.
Mensen die willen komen, zijn steeds veeleisender.
Willen een TV voor de hometrainer en een complete leesmap op de balie.
Een sauna met alle vormen van Turkse, Iraanse en Israelische stoombaden.
Piepeltjes van 'fitness-instructors' die ze begeleiden, niet met progressie maar met een sociaal praatje.
Ik kan nergens meer terecht met mijn vragen over full-squats, blessure op zwaar niveau of supplementen. De trainers gebruiken zelf geen supplementen en ze lezen er de bladen niet over.
En mensen die zeggen: 'Ga dan op zoek naar en hardcore gym, er moet er vast wel eentje zijn' moeten wakker worden uit hun Tubbie-droom.
Jij kent je omgeving toch wel heel goed en je weet wat er is en wat niet, of niet dan?
Ik ben blij dat ik op mijn manier hardcore kan bezig zijn, dat de vrije gewichten nog soelaas bieden en mijn geschreeuw mogen ze voor lief nemen.
F*ck it!
Laat ik nu een gym hebben waar ze WEL creatine en andere supplementen verkopen, waar de begeleiders wel trainen of zelfs gekuurd hebben.. We hebben ook een aantal tv-s hangen en wat leesmappen, alles bij elkaar kan hij toch rondkomen.. Ook mijn vragen over fullsquat en andere dingen kan ik stellen, alleen hebben ze geen begeleiding op het gebied van powerlifting.. Ze zijn er nog, zoals jij ze hier schetst!
Maargoed, of dit nu 'hardcore' is.. Ze laten je trainen met ook een apparaat af en toe, en ik groei, ik groei, maargoed ik 'train niet hardcore', gebruik niet alleen vrije gewichten, maar een leuke combinatie daarvan

, gelukkig train ik bij Kneet's Gym, de beste hardcore gym in Den Haag IMHO