AndroidHealthClinic

heavy duty

Ik vind trouwens ook een verschil tussen een bodybuilder en powerlifter. Dus ook qua gewichten in de sportschool bij een bodybuilder draait het puur om hypertrofie te creëren en een powerlifter moet gewoon het gewicht verplaatsen. Thats it.
Goh!!!

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind trouwens ook een verschil tussen een bodybuilder en powerlifter. Dus ook qua gewichten in de sportschool bij een bodybuilder draait het puur om hypertrofie te creëren en een powerlifter moet gewoon het gewicht verplaatsen. Thats it.
Ik heb ook aan powerliften gedaan, dat deden veel bodybuilders rond 1980. Had 155/240/255 bij 93kg.

Als je een beetje flink bent en niet met je laat sollen, maak je af en toe dit soort toestanden mee. Maar dat zal jou natuurlijk niet zo snel overkomen.
Ik heb in mijn volwassen leven nog nooit ruzie met iemand gehad, maar kom ook nooit in situaties die jij hierboven beschrijft.

Ik kom niet in de kroeg. Als je een beetje flink bent en niet met je laat sollen, maak je af en toe dit soort toestanden mee. Maar dat zal jou natuurlijk niet zo snel overkomen. Ik hoorde later dat die vervelende man ook al een keer een strongman enorm had geïrriteerd door voortdurend sexueel getinte opmerkingen te maken over diens dochter. Die heeft hem toen in de Leidse vaart gegooid.
Ik heb zelf op het speciaal onderwijs vroeger een aantal keren moeten vechten. Eén keer iemand op zijn slaap knock-out geslagen sindsdien ziekte die gast nooit meer ruzzie met mij hij was 1.90 m lang. Ik zat in een klas vol met autisten/ ADHD / mensen met agressie problemen.

Ik heb zelf op het speciaal onderwijs vroeger een aantal keren moeten vechten. Eén keer iemand op zijn slaap knock-out geslagen sindsdien ziekte die gast nooit meer ruzzie met mij hij was 1.90 m lang. Ik zat in een klas vol met autisten/ ADHD / mensen met agressie problemen.
Het is niet leuk om iemand te slaan, maar soms zit er niets anders op.

Laatst bewerkt:
Vanochtend biceps getraind, had vandaag geen zin in andere PULL oefeningen. Uiteindelijk wil ik wel naar iets als:

Yates rows
upright rows
Bb curls
Db curls
Dn lateral raises

Ondertussen:
Bb curls rechte stand, wijde greep
8x20kg
8x30kg
6x40kg
13,11x45kg

Db concentration curls
14,12x22,5kg

Volgende keer PUSH

Vanochtend biceps getraind, had vandaag geen zin in andere PULL oefeningen. Uiteindelijk wil ik wel naar iets als:

Yates rows
upright rows
Bb curls
Db curls
Dn lateral raises

Ondertussen:
Bb curls rechte stand, wijde greep
8x20kg
8x30kg
6x40kg
13,11x45kg

Db concentration curls
14,12x22,5kg

Volgende keer PUSH
Foto? Pomp? Hahah

yates rows?

Goed bezig !!!!

Mtb:
IMG20250112182639.jpg

Laatst bewerkt:
Netjes man! Ik ga ergens deze week mijn nieuwe Bodybuilding uit proberen! Super old-skool apparatuur ik kan niet wachten.

Yes !! Basic-fit is shit! 💩 veel te druk altijd en 70% doet maar wat weten niet waar ze mee bezig zijn. Gym waar ik nu naar toe ga mag ik gratis koffie / pre workout pakken het is 9/10 x rustig ze hebben echt zeldzame apparatuur die ze in de 90S ook hadden.

Zijn ook aantal gasten die echt op hoog niveau wedstrijden draaien dus wel sick!

Terug
Naar boven