MuscleMeat

heavy duty

• Topic Starter Topic Starter
Bb bankdrukken

20x50
10x70
6x90
3x110
3x6x115kg, derde set RIR 1

Wijde greep, de vorige keer werd ik nog overweldigd door dit gewicht, nu dus niet, voelde goed hoewel de derde set goed zwaar ging.

Laatst bewerkt:
armen

liggende triceps bb extensions SS staande biceps db curls

3 sets opwarmen

10x60kg SS 15x25kg
15x50kg SS 12x25kg

Nog steeds geen energie voor PPL, ook nog spierpijn in tri.

Bb bankdrukken
15x50
10x70
6x90
5x105
8x115
5x115kg

Db flys
2x12x22,5kg zo diep mogelijk

Nog steeds geen energie voor PPL, ook nog spierpijn in tri.

Bb bankdrukken
15x50
10x70
6x90
5x105
8x115
5x115kg

Db flys
2x12x22,5kg zo diep mogelijk
Lekker bezig! Ja ik zou je PPL echt aanraden niet te hoog in volume. Ik ga nu ook 1 dag puur voor armen pakken. Heb zelf flink de griep te pakken dus echt kut nu….

Lekker bezig! Ja ik zou je PPL echt aanraden niet te hoog in volume. Ik ga nu ook 1 dag puur voor armen pakken. Heb zelf flink de griep te pakken dus echt kut nu….
Armen zijn het visitekaartje van een bodybuilder. Ik had vroeger ook een goede rug, benen en schouders, krijg zin om die ook weer te gaan trainen. Pecs blijven moeilijk.

Volgende training wordt curls en side raises.

Train je nu thuis of ook nog wel eens in de gym? Ik sport bij de basic fit maar wil nu gaan switchen naar een echte bodybuilding gym. Iets verder in de stad heb je een kleine sportschool, waar serieus grote gasten sporten met echt old-skool apparatuur.

Train je nu thuis of ook nog wel eens in de gym? Ik sport bij de basic fit maar wil nu gaan switchen naar een echte bodybuilding gym. Iets verder in de stad heb je een kleine sportschool, waar serieus grote gasten sporten met echt old-skool apparatuur.
Tot een paar jaar geleden trainde ik ook in een ouderwetse hardcore gym waar ik een paar goede vrienden had, maar er trainden helaas ook enorme eikels (natuurlijk enhanced) die solliciteerden naar een stomp op hun neus. Die sportschool is al in 1980 opgericht, door een oude wedstrijdbodybuilder (2de bij mr Holland). Leuke vent maar had wel wrijving met hem, hij kon gewoon niet accepteren dat hij met al zijn drugs minder gespierd was dan ik en vooral veel minder sterk. Ik kreeg ook een keer ruzie met een goede vriend van hem, die gast is zeker 10cm groter dan ik en 25 jaar jonger, dacht dat hij me uit kon dagen. Hij had zijn nieuwe vriendin bij zich en probeerde zich ten koste van mij bij haar te profileren als een bad ass door steeds op de plek te gaan trainen waar ik bezig was en mijn halter weg te leggen. Maar hij was even vergeten dat ik in die tijd 4x170kg kon bankdrukken en met 140kg pulldowns en cable rows en hem als een postpakketje kon optillen.

Kreeg toen een woedeaanval maar bleef uiterlijk kalm en ben naar de sportschooleigenaar gegaan om te vragen of ik die pestkop mocht slaan. De eigenaar had echter vanachter de balie de storm al zien aankomen en had zich verstopt in de bezemkast, waar ik hem uiteindelijk vond. Hij gaf me schoorvoetend toestemming, was waarschijnlijk zelf ook bang om een klap te krijgen. Dus ik weer terug naar die vriend van hem met het laatste nieuws. Toen die doorkreeg dat ik echt ging/mocht slaan begon hij me nog uit te schelden, maar toen ik op hem afkwam sleurde hij zijn vriendin mee naar buiten en vluchtten ze samen op zijn scooter de nacht in. Hij durfde daarna zeker 2 maanden niet meer naar de sportschool te komen.

Train nu dus thuis, heb bij mijn vriendin in de garage ook een gym ingericht. Train soms met de buurman in de basic fit om de hoek.

Laatst bewerkt:
De eigenaar had echter vanachter de balie de storm al zien aankomen en had zich verstopt in de bezemkast
That 70S Show Lol GIF by Peacock

Hoe vaak heb je dit verhaal al verteld in de kroeg?

Tot een paar jaar geleden trainde ik ook in een ouderwetse hardcore gym waar ik een paar goede vrienden had, maar er trainden helaas ook enorme eikels (natuurlijk enhanced) die solliciteerden naar een stomp op hun neus. Die sportschool is al in 1980 opgericht, door een oude wedstrijdbodybuilder (2de bij mr Holland). Had wel wrijving met hem, hij kon gewoon niet accepteren dat hij met al zijn drugs minder gespierd was dan ik en vooral veel minder sterk. Ik kreeg ook een keer ruzie met een goede vriend van hem, die gast is zeker 10cm groter dan ik en 25 jaar jonger, dacht dat hij me uit kon dagen. Hij had zijn nieuwe vriendin bij zich en probeerde zich ten koste van mij bij haar te profileren als een bad ass door steeds op de plek te gaan trainen waar ik bezig was en mijn halter weg te leggen. Maar hij was even vergeten dat ik in die tijd 4x170kg kon bankdrukken en met 140kg pulldowns en cable rows en hem als een postpakketje kon optillen.

Kreeg toen een woedeaanval maar bleef uiterlijk kalm en ben naar de sportschooleigenaar gegaan om te vragen of ik die pestkop mocht slaan. De eigenaar had echter vanachter de balie de storm al zien aankomen en had zich verstopt in de bezemkast, waar ik hem uiteindelijk vond. Hij gaf me schoorvoetend toestemming, was zelf ook bang om een klap te krijgen. Dus ik weer terug naar die vriend van hem met het laatste nieuws. Toen die doorkreeg dat ik echt ging/mocht slaan begon hij me nog uit te schelden, maar toen ik op hem afkwam sleurde hij zijn vriendin mee naar buiten en vluchtten ze samen op zijn scooter de nacht in. Hij durfde daarna zeker 2 maanden niet meer naar de sportschool te komen.

Train nu dus thuis, heb bij mijn vriendin in de garage ook een gym ingericht. Train soms met de buurman in de basic fit om de hoek.
Interessant verhaal heb je misschien een foto van je piek fysiek van toen? Ben erg benieuwd eigenlijk, ben zelf van mening dat het heel erg moeilijk is om als naturel met iemand die gebruikt bij te benen. Iemand die gebruikt zijn spieren zijn ook vele malen harder ect.

Aan de anderen kant heb ik genoeg fysieken gezien en ken ik mensen die gebruiken maar die er echt shit uitzien, dit heeft ook te maken met lifestyle ect.

That 70S Show Lol GIF by Peacock

Hoe vaak heb je dit verhaal al verteld in de kroeg?
Ik kom niet in de kroeg. Als je een beetje flink bent en niet met je laat sollen, maak je af en toe dit soort toestanden mee. Maar dat zal jou natuurlijk niet zo snel overkomen. Ik hoorde later dat die vervelende man ook al een keer een strongman enorm had geïrriteerd door voortdurend sexueel getinte opmerkingen te maken over diens dochter. Die heeft hem toen in de Leidse vaart gegooid.

Ik vind trouwens ook een verschil tussen een bodybuilder en powerlifter. Dus ook qua gewichten in de sportschool bij een bodybuilder draait het puur om hypertrofie te creëren en een powerlifter moet gewoon het gewicht verplaatsen. Thats it.

Terug
Naar boven