- Waardering
- 23.840
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij ook kerel.
Ik heb een hele grote en sterke triceps die ik niet eens direct train omdat mijn pecs achterblijven. Probeer tevens mijn biceps groter dan mijn triceps te krijgen (zoals Arnold) of even groot (zoals mijn held Robby dat had).
Zit je nou om half twee 's nachts naar gespierde zwarte mannen te kijken?Mijn grote voorbeeld (hoewel ik een kop groter was):
![]()
![]()
24/7!Zit je nou om half twee 's nachts naar gespierde zwarte mannen te kijken?
Toch weer dat homoseksuele aspect van bb'ing
Vrees niet, in seksueel opzicht ben ik een saaie (hetero).
Lekker onbevooroordeeld, wat nou als ik toevallig wel homo was geweest. Ik ben het type dat mannen in elkaar slaat die homo's in elkaar willen slaan.
Zo ben ikLekker onbevooroordeeld, wat nou als ik toevallig wel homo was geweest. Ik ben het type dat mannen in elkaar slaat die homo's in elkaar willen slaan.
Welke van de 4 mogelijkheden? Onbevooroordeeld, homo, potenrammer of potenrammer rammer?
Onbevooroordeeld, iemand met op aanname gestuurd gedragWelke van de 4 mogelijkheden? Onbevooroordeeld, homo, potenrammer of potenrammer rammer?
Ok mooi, maar het gedeelte na de komma betekent juist bevooroordeeld.Onbevooroordeeld, iemand met op aanname gestuurd gedrag
Wil je dat uitleggen in het moeilijke woorden topic?Ok mooi, maar het gedeelte na de komma betekent juist bevooroordeeld.
Het heeft me inspiratie gegeven voor een nieuw moeilijk woord. ('Moeilijke worden bestaan niet.')Wil je dat uitleggen in het moeilijke woorden topic?
Worden?Het heeft me inspiratie gegeven voor een nieuw moeilijk woord. ('Moeilijke worden bestaan niet.')
Ik praat plat, met Haags accent, je mot bleve uitkeke.
Praten != typen :-oIk praat plat, met Haags accent, je mot bleve uitkeke.
Bleve uitkeke je (de eerste, derde en vijfde e uitspreken met accent grave).
He Harry, ben jè dat?Ik praat plat, met Haags accent, je mot bleve uitkeke.