MuscleMeat

heavy duty

• Topic Starter Topic Starter
Yes !! Basic-fit is shit! 💩 veel te druk altijd en 70% doet maar wat weten niet waar ze mee bezig zijn. Gym waar ik nu naar toe ga mag ik gratis koffie / pre workout pakken het is 9/10 x rustig ze hebben echt zeldzame apparatuur die ze in de 90S ook hadden.

Zijn ook aantal gasten die echt op hoog niveau wedstrijden draaien dus wel sick!
Cool, maak eens wat foto's. Heb zelf getraind van 1977 tot 1983.

armen

Ez bb curls
10x20
8x30
6x40
15x50
15x45kg

Db overhead extensions
10x15kg

Db concentration curls SS db overhead extensions
8x20 ss 12x20kg
10x17,5 ss 12x20kg

woensdag of donderdag doe ik een PUSH

Laatst bewerkt:
Nee, de avonddienst van gisteren liep uit tot na 24:00, had om 10:00 vanochtend een sollicitatiegesprek en nu weer een avonddienst (meewerkend zorgcoördinator).

Waarschijnlijk morgen mtb-en, nog veel spierpijn in de pecs.

Nee, de avonddienst van gisteren liep uit tot na 24:00, had om 10:00 vanochtend een sollicitatiegesprek en nu weer een avonddienst (meewerkend zorgcoördinator).

Waarschijnlijk morgen mtb-en, nog veel spierpijn in de pecs.
Oh goed bezig hoor! Spierpijn is een goed teken, wel je eiwitjes eten hè en je omega / vette vis voor je hart 💪🏻😄

Oh goed bezig hoor! Spierpijn is een goed teken, wel je eiwitjes eten hè en je omega / vette vis voor je hart 💪🏻😄
Ja opa. Ik heb altijd erge spierpijn na een training, doms. Vooral bij oefeningen waarbij ik diep door ga in het excentrische gedeelte.

Daarnet weer een beetje gemountainbiked op de route van Noordwijk. Voor de kenners: 3x deel 1 en 2x de Col d'Aubergine. Ging alweer een beetje harder, paar keer bijna gevallen op de tricky gedeeltes.

🍆 ?
Ken het niet, maar is wel in de buurt :)
Ben 1 van de 3 oprichters van de mtb club De Noordbikers. Dat was ondertussen al weer 20 jaar geleden! Wij hebben al die mtb paadjes aangelegd, in overleg met Staatsbosbeheer en de gemeentes in de regio. Ondertussen hebben we meer dan 1000 leden en dat is maar goed ook want het onderhoud van de paadjes is enorm intensief. Dat Deel 1 van het parcours is zelfs een all weather baan geworden, is zelfs bij grote droogte EN zware regenval berijdbaar.

Col d'Aubergine ligt tegenover het grote parkeerterrein vlakbij De Witte Raaf, op het hoge duin langs (ten Oosten van) de doorgaande weg en blijft daardoor ook goed berijdbaar onder natte omstandigheden.

Laatst bewerkt:
PUSH was weer teveel gevraagd...

Bb bankdrukken, zeer wijde A´nold greep

15x50
10x70
8x90
6x100
12x110
10x110 (10de was een grinder zonder spotter maar wel met sluiters)

Db flys (@Seth_Fit t stijl)
15, 11x22,5kg (11 ivm de grinder)

biceps

Ez bar curls
8x20, 30, 40
13x50
13x45kg

Db concentration curls
13, 10x22,5kg

Schuin bankdrukken, bij het terugleggen van het halter bij de 2de set miste ik 1 steun en moest ik het halter via mijn benen op de grond leggen. Training daarna afgebroken, de flys komen morgen wel...

8x70,90
6x100
2x10x110kg

Ging op zichzelf goed, had nog een set met 8-10 reps gekund.

Nu hernia klachten na dat gegoochel met dat halter.

Nee, wel stekende pijn in onderrug en scheef lopen omdat de onderrugspieren een corset vormen om verdere uitpuiling van de tussenwervelschijven te voorkomen. Ik heb mijn hele leven al last van herniaklachten, zit in de familie, en was de laatste 20 jaar blessurevrij op dat gebied. Gisteren op mijn werk met een stok gelopen en voorzichtig getild (doe als meewerkend teamleider veel lichamelijk werk (in de ouderenzorg)) en nu is de de boel weer een beetje rechtgetrokken.

Vandaag niet trainen, moet ook nog naar mijn werk zo.

Nee, wel stekende pijn in onderrug en scheef lopen omdat de onderrugspieren een corset vormen om verdere uitpuiling van de tussenwervelschijven te voorkomen. Ik heb mijn hele leven al last van herniaklachten, zit in de familie, en was de laatste 20 jaar blessurevrij op dat gebied. Gisteren op mijn werk met een stok gelopen en voorzichtig getild (doe als meewerkend teamleider veel lichamelijk werk (in de ouderenzorg)) en nu is de de boel weer een beetje rechtgetrokken.

Vandaag niet trainen, moet ook nog naar mijn werk zo.
Neem je rust!

.

Laatst bewerkt:
Rug nog een beetje pijnlijk, wilde eigenlijk rustig gaan fietsen, maar toch maar een PUSH gedaan ivm het slechte weer.

Terug
Naar boven