Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Afrika is weer een ander topic en daar had ik ook andere motoren. Maar zag vrij recent op Google earth dat het huis en met name de tuin, helemaal kapot was gemaakt en in een goedkoop hotel/parkeerterrein was veranderd, Manja lodge.Ik heb spierpijn van die heavy skull crushes niet normaal
Wil je binnenkort nog terug naar je huis in Afrika?
Ah oké duidelijk antwoord. Ik ben trouwens heel erg benieuwd wat die low-volume trainingen met mijn lichaam gaat doen ik heb namelijk altijd veeeeel te veel herhaling gedaan en totaal anders dan nu mede dankzij jou ben ik hieraan begonnen. Dankjewel hiervoor !Afrika is weer een ander topic en daar had ik ook andere motoren. Maar zag vrij recent op Google earth dat het huis en met name de tuin, helemaal kapot was gemaakt en in een goedkoop hotel/parkeerterrein was veranderd, Manja lodge.
Er zijn in die buurt wel andere villa's te huur voor minder dan 100 euro pn. Mijn vriendin is bang om naar Malawi te gaan, maar misschien doen we ooit nog eens een fly-drive, in het ideale geval met een motor.
@Seth_Fit Ff het internet installeren hier, hopelijk vanavond, dan kan ik een uitgebreid antwoord geven op jouw vragen over mijn visie op trainen met pulley's.
Vroeger volgde ik ook het advies dat bedoeld is voor steroïden gebruikers. In andere sporten heb ik daar ook last van gehad.Ah oké duidelijk antwoord. Ik ben trouwens heel erg benieuwd wat die low-volume trainingen met mijn lichaam gaat doen ik heb namelijk altijd veeeeel te veel herhaling gedaan en totaal anders dan nu mede dankzij jou ben ik hieraan begonnen. Dankjewel hiervoor !
Wel jammsr
Ja en nu heb de grootste armen van dit forum en je bent naturel 😳Vroeger volgde ik ook het advies dat bedoeld is voor steroïden gebruikers. In andere sporten heb ik daar ook last van gehad.
DIk heb spierpijn van die heavy skull crushes niet normaal
Wil je binnenkort nog terug naar je huis in Afrika?
Wovano heeft 48 cm en veel minder vet, maar mijn biceps piek en triceps shape is veel beter - waarschijnlijk omdat ik weet wat ik doe.Ja en nu heb de grootste armen van dit forum en je bent naturel 😳
Ik moet eens goed nadenken WAAROM precies ik machines en pulley's zwaar inferieur aan free weights vind. Het belangrijkste verschil is dat ik denk dat je met free weights je spieren veel beter op het sterkste punt van hun ROM kan trainen. Heb zelf wel uitvoerig vergeleken welke vooruitgang ik heb geboekt met elk van beide methodes en dat valt erg negatief uit voor de apparaten. Het is ook de reden dat ik liever niet in een sportschool train, ondanks de gezelligheid daar.Afrika is weer een ander topic en daar had ik ook andere motoren. Maar zag vrij recent op Google earth dat het huis en met name de tuin, helemaal kapot was gemaakt en in een goedkoop hotel/parkeerterrein was veranderd, Manja lodge.
Er zijn in die buurt wel andere villa's te huur voor minder dan 100 euro pn. Mijn vriendin is bang om naar Malawi te gaan, maar misschien doen we ooit nog eens een fly-drive, in het ideale geval met een motor.
@Seth_Fit Ff het internet installeren hier, hopelijk vanavond, dan kan ik een uitgebreid antwoord geven op jouw vragen over mijn visie op trainen met pulley's.
Mijn top 10Mijn 10 favoriete bodybuilders, ongeveer in deze volgorde:
Phil Heath (met name de 2009-2011 versies)
Kevin Levrone
Kenneth Wheeler
Arnold Schwarzenegger (1970-1974)
Robby Robinson
Victor Martinez
Bill Pearl
Sergio Oliva
Jay Cutler (tot 2004)
Mike Mentzer
Heb ook eens met Tom Platz getraind in Scheveningen. High bar squats, hack squats, leg extensions, leg curls en stiff leg deadlifts. Woonde toen vlak achter het Kurhaus en de sportschool was bij het zuidelijke havenhoofd. Was over het strand en langs de haven gewandeld om er te komen. Gelukkig kon ik met iemand meerijden op de terugweg.Mijn top 10
Tom Plats
Frank Zane
Markus
Franco
Ronnie
Jay Cutler
Gunter
Kevin Levrone
Arnold
Philip Heath
Hij is qua benen echt een Freak, heb vernomen dat hij ze 1x per 12 dagen trainde maar dan zo erg dat hij bijna niet eens naar zijn auto kon lopen.Heb ook eens met Tom Platz getraind in Scheveningen. High bar squats, hack squats, leg extensions, leg curls en stiff leg deadlifts. Woonde toen vlak achter het Kurhaus en de sportschool was bij het zuidel
Tom Platz trainde toen vrij licht maar met enorm veel reps en forced reps per set.Ik zou het fysiek van Frank Zane naturel willen behalen dit is mijn streven. Vind op bepaalde vlakken dat ik al in de buurt ben.
Hij is qua benen echt een Freak, heb vernomen dat hij ze 1x per 12 dagen trainde maar dan zo erg dat hij bijna niet eens naar zijn auto kon lopen.
Ja klopt maar zijn verhoudingen fysiek vind ik echt prachtig…. Ben benieuwd hoeveel steroïden ze gebruikte vroeger denk echt veelTom Platz trainde toen vrij licht maar met enorm veel reps en forced reps per set.
Zane had een mooi lichaam maar was eigenlijk een soort kleine dunne Schwarzenegger zonder armen en ik vond het erg vreemd dat hij van Mike won en vooral van Robby die nog betere armen had dan A'nold.
Ja zijn benen waren veel dominanter dan arm bovenlichaamTom Platz trainde toen vrij licht maar met enorm veel reps en forced reps per set.
Zane had een mooi lichaam maar was eigenlijk een soort kleine dunne Schwarzenegger zonder armen en ik vond het erg vreemd dat hij van Mike won en vooral van Robby die nog betere armen had dan A'nold.
Ja ik denk wel dat je ver kan komen hoor… ik ga in ieder geval mijn best doen sowieso deze bulk zo lang mogelijk door pushen 💪🏻💪🏻Zane was niet echt mijn voorbeeld, maar zonder steroïden lijkt het me erg moeilijk om zijn overall ontwikkeling te evenaren. Zelf had ik grotere armen en schouders en kuiten maar niet die pecs of die volledige rug ontwikkeling.
Bij mijn gym sport een jongen die zichzelf vol spuit en hij heeft toegegeven dat ik er beter uitzie naturel dan hem. Zijn rug zit vol met Agne en weet ook niet wat hij doet, hij is wel ongelofelijk sterk.Zane was niet echt mijn voorbeeld, maar zonder steroïden lijkt het me erg moeilijk om zijn overall ontwikkeling te evenaren. Zelf had ik grotere armen en schouders en kuiten maar niet die pecs of die volledige rug ontwikkeling.
Tom Platz is ook maar net iets langer dan 1m60, een dwerg met een hoog stemmetje. Robby was niet veel langer dan hem, waaruit blijkt dat Arnold eerder 1m80 dan 1m90 was en Lou Ferrigno hoogstens 1m90.Ja klopt maar zijn verhoudingen fysiek vind ik echt prachtig…. Ben benieuwd hoeveel steroïden ze gebruikte vroeger denk echt veel
Ja zijn benen waren veel dominanter dan arm bovenlichaam
Ben inderdaad benieuwd wat jij natural kan bereiken in deze sport. Hoe lang train je al?Ja ik denk wel dat je ver kan komen hoor… ik ga in ieder geval mijn best doen sowieso deze bulk zo lang mogelijk door pushen 💪🏻💪🏻
Bij mijn gym sport een jongen die zichzelf vol spuit en hij heeft toegegeven dat ik er beter uitzie naturel dan hem. Zijn rug zit vol met Agne en weet ook niet wat hij doet, hij is wel ongelofelijk sterk.