Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat mij betreft wel qua ``lichaam dat ik zou willen hebben``. Daarop is mijn top 10 gebaserd.
Ik sluit niet uit DAT mijn test laag is, ben altijd moe, maar nee natuurlijk niet.Ja dat zijn elite genen man, zijn echt maar een mini aantal mensen over de hele wereld die daar geluk mee hebben.
Stel jou testosteron zou erg laag zijn, zou je dan TRT overwegen?
Waarom niet? Dit heeft voor jou alleen maar voordelenIk sluit niet uit DAT mijn test laag is, ben altijd moe, maar nee natuurlijk niet.
Omdat ik dat niet doe. Laat ze maar lachen om mijn vet%, hoewel ze dat in de sportschool beter (voor hen) niet doen.Waarom niet? Dit heeft voor jou alleen maar voordelen
Je eigen keuze! Ik snap niet waarom je niet zou doen tenzij je bang bent voor naalden 🤣Omdat ik dat niet doe. Laat ze maar lachen om mijn vet%, hoewel ze dat in de sportschool beter (voor hen) niet doen.
Ik ben niet bang voor naalden. Was wel bang voor spinnen, dat heb ik gedeeltelijk overwonnen in Malawi en hoogtevrees, maar doe toch aan rotsklimmen.Je eigen keuze! Ik snap niet waarom je niet zou doen tenzij je bang bent voor naalden 🤣
Boeien? Je ziet er gewoon goed uit niet zo druk om maken wat anderen hier van je vinden
Netjes hoor. Incline Smit machine zwaar weinig reps heeft mijn chest echt opgeblazen maar vooral die dumbell fly, ik kan zo diep stretch opzoeken heerlijkAl die db presses hebben me niet sterker gemaakt met bb presses...
Bb incline press
8x50
6x70
6x90
5x100
7x110
8x105kg
Incline db flys, wijd en diep
2x17x18kg
Mijn pecs zijn wel iets beter geworden met db presses, ga daarnaast ook weer bankdrukken met halter.
Heb een licht gewicht genomen waarmee ik dieper durf te stretchen. Maar ik had iets van 10x 120kg verwacht met de bb press, met dbs kan ik 10x55.Netjes hoor. Incline Smit machine zwaar weinig reps heeft mijn chest echt opgeblazen maar vooral die dumbell fly, ik kan zo diep stretch opzoeken heerlijk
Zat ook nog een half uur opgesloten in mijn garage homegym, had geen telefoon bij me. Maar dat had niet geholpen want behalve de elektrische bediening deed ook de handbediening het niet.Pecs
Bb bp met zeer wijde suicide greep, A'nold style.
8x50
8x70
6x90
6x105
6x115
10x105kg
Db flys
15, 12x22,5kg
Zat ook nog een half uur opgesloten in mijn garage homegym, had geen telefoon bij me. Maar dat had niet geholpen want behalve de elektrische bediening deed ook de handbediening het niet.
Had ook al mijn gereedschap daar staan, maar kon het zelf niet fixen. Gelukkig heb ik ook de sterkste handen van de gym, zodat ik de deur uiteindelijk toch open kreeg.
Maar toen moestie ook weer dicht, mijn motors, fietsen, gereedschap en sportspullen vertegenwoordigen een klein fortuin voor een armoedzaaiers als ik. En er werd op 20m al vuurwerk afgestoken.
De handige buren wisten me deze keer ook niet verder te helpen, behalve me een lekker tripletje in te schenken. Gelukkig is de buurvrouw de voorzitter van de VVE en die wist nog een noodreparateur te vinden.
😱😱😱😱