MuscleMeat

Heb ik een beetje aanleg?

Hondsbrutaal!:eek:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Start eating!!! :D

• Topic Starter Topic Starter
Dan vind ik het een beetje achterlijk om zo'n belediging in een forum neer te zetten.
Misschien is dat in dit forum acceptabel ofzo?
In ons forum iig niet.
Reactie hierboven.. Zo zie ik er nou ook weer niet uit toch?

Ik zit eraan te denken om gewoon m'n biceps en buikspieren te training.
Als ik uit de pubertijd kom zal ik toch alleen maar kunnen groeien in de breedte, dus het zou zonde zijn als ik daar nu een flinke start mee maak denk ik.

Nee, gyno is geen belediging, het is iets wat je overkomt of niet. Sommige onder ons krijgen het en laten het zelfs chirurgisch wegnemen.

Ikzelf heb ook gyno maar ik weiger momenteel om onder het mes te gaan omdat ik dat al genoeg heb moeten doen

Tja die tepels gaan vanzelf weg.
(Hoop ik)
Operatie vind ik wel heel onnodig.
Vooral als je hebt gezien hoe het daarna eruitziet.

nuja, normaal gezien trekt dat vanzelf wel weg, maar als je na de pubertijd nog puffy nipples hebt en ze zouden je nog storen dan zou ik het toch overwegen. Zelf ga ik daar ook wel eens wat aan doen, maar de komende jaren nog niet. Want ik sta trouwens nog scheduled voor m'n wijsheidstanden (alle vier), en nog iets

veel lezen en eten.dan kom je al een heel eind.

Hey jongens, is dat een pic uit the machinist ??

Lijkt wel aids fzo ?

Wel dom natuurlijk om te vragen of je aanleg of niet.
Je dacht van jezelf dat je er al goed uitzag, maar dit is dus helemaal niet. Als je een beetje eet en traint dan zal je er beter gaan uitzien. Om er al een beetje goed uit te zien zal je toch al zeker paar jaar nodig hebben met trainen en dan ga je al een beetje spieren hebben.

Vergeleken met jullie wel ja.
Veel mensen rond deze leeftijd zijn beetje zo hoor.
Ik ga gewoon meer eten, en dat zet ik om in spieren op z'n tijd.
Kan ik dit topic niet zelf sluiten?

nee
jammer he !

Ik ga geen discussie met jou voeren, beetje raar hoe het hier gaat in dat forum. Dat ze jou niet waarschuwen :D.
Beetje onnozele opmerkingen maargoed.
Sluit hem maar ik ben klaar hier.

Besef goed, dat eenmaal je hiermee begint er geen weg terug is eh. Je moet en zal discipline en doorzettingsvermogen moeten hebben of dit heeft geen kans van slagen. Besef dat het jaren inspanning en offers zal brengen

Ik ga geen discussie met jou voeren, beetje raar hoe het hier gaat in dat forum. Dat ze jou niet waarschuwen :D.
Beetje onnozele opmerkingen maargoed.
Sluit hem maar ik ben klaar hier.
Gewoon FF je eigen post (thread) rapporteren ;)
Suc6 verder !

knopje met het ! erin........

bwa gewicht zegt echt ni zo veel ne maat van mij weegt 71 en is echt een panlat hij heeft gewoon zware botten zegt de dokter...

Terug
Naar boven