Fitness Seller

Heb je weleens een vriendin/meisje gehad die...

nee, ze hadden allemaal 3 miljoen minder tot nu toe :(

Ik zou wel een vriendin/vrouw willen die slimmer is dan mij, dan kan ze het geld verdienen en ik thuis zitten!

Vooral jij, waarde bascross, moet je eisen niet te hoog leggen. Zorg eerst maar eens dat je 100kg benched. Daarna begin je maar met de ontknaapservice en werk je jezelf via trailerpark-materiaal rustig op naar meer en beter. Carriëre maken moet je toch, geen ontsnappen aan.

Vooral jij, waarde bascross, moet je eisen niet te hoog leggen. Zorg eerst maar eens dat je 100kg benched. Daarna begin je maar met de ontknaapservice en werk je jezelf via trailerpark-materiaal rustig op naar meer en beter. Carriëre maken moet je toch, geen ontsnappen aan.

:roflol:

fl**ker.

Zal moeilijk worden :roflol:

Ik heb er nu een. Ze is al afgestudeerd psychologe en is nu bezig met 'evolutionaire psychologie'. Als ze dit afrondt, is ze dus Professor Doctorandus en da's toch best knap van d'r.

Ze zal je altijd direct door hebben man...
Kom je van café, heb je ff je behoefte op een ander gedaan......

ben nog steeds op zoek...

hmmm eigenlijk nooit gehad maar ja ik val op blond en ik heb dus eigenlijk altijd de echte blondjes gehad..

ik heb zo eentje (ongeveer)

ik ====geen diploma = middelmatige job === heel weinig geld over opt einde van de maand (ik geef heel graag uit,kan niet sparen)

zij === medische opleiding(is nu verpleegkundige,is momenteel bezig aan chirurgopleiding) werkt enkel in het weekend als student (verdient extreeem goed(niet btw plichtig)) === geeft geen tijd om geld uit te geven,gevolg: ferme spaarboek...

ik ga een goede toekomst tegemoet :D

ooit een meisje gehad die rijk was van thuis uit, echt geen aanrader,altijd bang om in te gaan tegen haar ouders uit schrik geld te verliezen...das echt geen leven! het is veel beter een self made girl te hebben!!

Heb een relatie met mijn spychologe...

Mijn vrouw is buitengewoon hoogbegaafd, en sinds bijna een jaar mag ze zich ingenieur noemen. Zelf heb ik geen enkele opleiding ooit afgemaakt. Maar aangezien ik wat praktischer ben, mag ik kostwinner zijn. :)

Terug
Naar boven