MuscleMeat

Heb je weleens een vriendin/meisje gehad die...

Ik heb een paar keer een date 'beneden mijn stand' gehad. Ik moet eerlijk zeggen, dat ik er wel erg snel op uitgekeken raakte. Ze zijn zo snel uitgeluld en sommigen missen ook wel enige vorm van diepgang.

??? Elke keer nieuwe input houdt het juist interessant.
denk dat dat inderdaad het punt is, ik wil niet uit de hoogte doen ofzo, maar ikzelf deed vwo en toen heb ik ook welleens wat scharreltjes gehad van de mavo, maar je zit kwa intelligentie etc. gewoon niet op 1 lijn en ik kon het er ook vaak niet echt supergoed mee vinden, dingen die zij geweldig vonden vond ik gewoon dom en kansloos etc. etc.

Ik denk niet dat ik ooit een vrouw tegenkom die even slim/slimmer is als/dan ik. Rijker is altijd welkom.

qua opleidingsniveau niet, maar qua inkomsten en bezit etc wel.

Ik werk parttime, dus ja logisch.

Ik heb wel eens een date gehad met iemand die minder had dan mij .
En iemand die meer had dan mij , maar met de gene die minder had heb ik een beter gesprek gehad dan die met geld .
Die gene met geld had het alleen maar over meer meer meer .
En die met minder had levens verhalden te vertellen en had een hart ....

enkele maanden samengeweest met een meid die 9 jaar ouder was. verdiende goed haar poen als bedrijfspsychologe maar de coïtus was vrij wak.

Ik heb er nu een. Ze is al afgestudeerd psychologe en is nu bezig met 'evolutionaire psychologie'. Als ze dit afrondt, is ze dus Professor Doctorandus en da's toch best knap van d'r.
Daarnaast doet ze het financieel al erg goed (doet werk voor de Rijksuniversiteit van Groningen) en ook haar ouders zitten zeer zeker niet in de geldzorgen.
Een echte goldchick dus! :thumbs:

Volgens mij heeft ze je nu al flink bij de neus ouwe ;) Professor is geen graad maar een aanduiding voor een hoogleraarstoel. Als ze promoveert zal ze een dr. (of Ph.D) titel krijgen, ook nice! :D

Ik heb wel eens een date gehad met iemand die minder had dan mij .
En iemand die meer had dan mij , maar met de gene die minder had heb ik een beter gesprek gehad dan die met geld .
Die gene met geld had het alleen maar over meer meer meer .
En die met minder had levens verhalden te vertellen en had een hart ....

idd, beter een arme sloeber met gezond verstand dan een omhooggevallen luie fl**ker.

Mijn vriendin verdient nu meer dan ik. Zij werkt ook al 5 jaar en ik pas een half jaar fulltime. Heb genoeg opleidings kansen binnen het bedrijf dus ik zit alweer snel boven haar :D

Mijn ex verdiende toen ik haar net kende veel minder dan ik.
ik betaalde dan meestal 2/3 van de vakantiekosten etc.

Na verloop van tijd heeft ze zich steeds verder opgewerkt en ontwikkeld, heeft nu een eigen bedrijf en verdiende de laatste jaren stukken meer dan ik. Toen betaalde zij 2/3 van de vakantiekosten.

Ik heb er geen problemen mee. Sommige mannetjes voelen zich in hun eer aangetast als een vrouw meer verdient :roflol:

Das pas investeren in je toekomst :D

Volgens mij heeft ze je nu al flink bij de neus ouwe ;) Professor is geen graad maar een aanduiding voor een hoogleraarstoel. Als ze promoveert zal ze een dr. (of Ph.D) titel krijgen, ook nice! :D

Ja klopt ja, dat Ph.D gebeuren krijgt ze dus erbij ja. Ze wil inderdaad hoogleraar worden, ik vind het allemaal maar knap hoor, 4 jaar lang iets bestuderen waar nog amper research naar gedaan is en daar dan op promoveren... doe het d'r niet na! :D

Terug
Naar boven