MuscleMeat

Heb je weleens een vriendin/meisje gehad die...

Altijd redelijk gelijk gezeten. Niet echt uitschieters naar boven of onder mijn niveau..

ik had wel eens een vrouw met een dikke vette mavo opleiding en verdiende 500 gulden per maand, die had ik laten schieten want dat was te hoog gegrepen, en was mij ook veelste rijk ;)

toen koos ik toch liever voor een vrouw met dikke t**ten

ik heb net mbo afgerond en zij doet nu universiteit international business en ze is 3 jaar jonger dan mij:P

Hmm ik ben geen echte student geweest dus eigenlijk ook nooit dat soort vrouwen ontmoet.

En nee, het merendeel van de meisjes die ik ken zit mbt opleiding niet hoger.
De dames die ik ken die hoger opgeleid zijn, is het puur kwa opleiding want dagelijkse praktijk schort het daar vaak ook nog aan:)

Mijn vrouw nu werkt maar 17 uur per week dus die red het kwa salaris uiteraard niet. Echter zorgt ze goed voor de kids, iets wat voor mij belangrijker is. Ik zorg wel voor de centen.

is dit niet ongeveer dezelfde vraag als van: Heb je wel eens een MILF gepakt? :D

aangezien tegenwoordig hier alleen nog maar 20 minners zitten :roflol: (ja ik ben ook eens een keer 1 jaartje ouder :D)

Vrouwen met opleiding, bah! Die zijn veel te slim geef mij maar een dom knap mokkel met dikke t**ten :thumbs:

Damn ik ben echt jaloers op Jizza :$

hmm die moet ik nog vinden eerlijk gezegd.

Weleens een vriendin gehad met HEEEL rijke ouders maar om nu te zeggen dat ik daar blij van werd.... nee niet echt

Mijn vriendin verdient in 24 uur wat ik in 40 verdien, telt dat ook?

Zij is criminologe, ik hbo ict-analist.

Voornamelijk val ik meer op gozers die ouder zijn aant werk zijn en niet echt een opleiding hebben afgemaakt/ hoge opleiding hebben gehad. Ze hebbe meestal meer plannen en zijn praktischer ingesteld.. kortom ik val meer op het 'botte boer' type.. niks mis mee dus :)

Laatst bewerkt:
zuinig op zijn jongen !! zulke vind je niet snel ;)
Ben ik zeker!

Thaaaanx man!

Je leert zeker veel van der elke dag?
Gaat je dat nooit vervelen ?
Gelukkig zijn we qua intellect wel op gelijk niveau, al heeft zij meer discipline wat betreft haar studie.
Vervelen doet ze me gelukkig (nog) niet, ze staat met beide beentjes op de grond en ze doet zeker niet uit de hoogte, al kom ik uit een wat 'simpeler' milieu.
Gelukkig ben ik ook een beestachtig leuke vent natuurlijk. Dat helpt ;)

Ik heb een paar keer een date 'beneden mijn stand' gehad. Ik moet eerlijk zeggen, dat ik er wel erg snel op uitgekeken raakte. Ze zijn zo snel uitgeluld en sommigen missen ook wel enige vorm van diepgang.

Je leert zeker veel van der elke dag?
Gaat je dat nooit vervelen ?
??? Elke keer nieuwe input houdt het juist interessant.

Ik heb een paar keer een date 'beneden mijn stand' gehad. Ik moet eerlijk zeggen, dat ik er wel erg snel op uitgekeken raakte. Ze zijn zo snel uitgeluld en sommigen missen ook wel enige vorm van diepgang.

Elke keer nieuwe input houdt het juist interessant.

Ja gelijk heb je genieten van het leven beentjes uit elkaar en accepteren die input ;)

??? Elke keer nieuwe input houdt het juist interessant.

Pff diepzinnig gelul zie ik niet zitten.
Wil het wel gezellig hebben he:D

nope, verdien altijd meer eigenlijk. Hogere opleiding... maybe :p

Mijn ex verdiende toen ik haar net kende veel minder dan ik.
ik betaalde dan meestal 2/3 van de vakantiekosten etc.

Na verloop van tijd heeft ze zich steeds verder opgewerkt en ontwikkeld, heeft nu een eigen bedrijf en verdiende de laatste jaren stukken meer dan ik. Toen betaalde zij 2/3 van de vakantiekosten.

Ik heb er geen problemen mee. Sommige mannetjes voelen zich in hun eer aangetast als een vrouw meer verdient :roflol:

Terug
Naar boven