Fitness Seller

Heeft iemand tips????

Stuwie

Novice
Waardering
0
beste iedereen,

ik ben nu 2 jaar naturlijk aan het trainen (3 - 4 x per week)
Maar ik vind het resultaat heel erg slecht.
ben nu weer sinds een week aan het trainen na 8 maanden niks gedaan te hebben, dit heeft als gevolg dat ik 5 kg bij ben gekomen en volgens mij alleen bij mijn buikje. (dat ik 8 maanden niet getraint heb heeft als reden dat bij het centrum waar ik trainde de instructors neergeschoten zijn waar ik bij was, das bij Spikes te Kerkrade. zullen velen wel van gehoord hebben)

heeft iemand misschien tips hoe ik het snelste van dat buikje af kom?

en hoe kan ik zo snel mogelijk breed worden want na die 2 jaar trainen (behoorlijk intensief) vind ik het resultaat relatief weinig.

alvast bedankt

Er zijn zoveel trainingsmethoden te bedenken, kijk maar eens op ergogenics.org daar kun je alles vinden op het gebied van training, voeding etc.

• Topic Starter Topic Starter
thanks, begin me langzaam op te winden omdat ik niet het resultaat krijg wat ik wil

dieten.

Voor je buikje, dieten idd. Voor de maximale resultaten het standaard. Hard trainen, voldoende rust, goeie voeding.

opzich is dat geen slechte bench, probeer je 1PR maar eens te vinden, maar zoals iedereen al zei, gewoon goed eten, hard trainen, zacht slapen en motivatie erbij houden..genoeg info te vinden hier !

Als je goed trained ligt het gewoon aan je voeding......aanpassen die hap.....beetje cutten gaat helpen.

En als je breed wilt worden vooral je schouders en je rug gaan trainen. Ik neem aan dat je deze al traint, net als je benen. Want van borst trainen word je niet breed.

sloeber zei:
Als je goed trained ligt het gewoon aan je voeding......aanpassen die hap.....beetje cutten gaat helpen.

zal ik daar eens aan gaan werken

DumphuiZ zei:
En als je breed wilt worden vooral je schouders en je rug gaan trainen. Ik neem aan dat je deze al traint, net als je benen. Want van borst trainen word je niet breed.

doe nu veel mijn schouders en rug trainen ja.

maar nog 1 vraag he, hoe krijg je in godsnaam zo snel mogelijk dikkere bi-ceps?

Stuwie zei:
zal ik daar eens aan gaan werken

doe nu veel mijn schouders en rug trainen ja.

Zou alles maar gaan trainen, voorlopig zonder een nadruk op bepaalde spiergroepen te leggen. Dus OOK benen. Zorg dat je een goed trainingschema maakt en varieer daarmee, Goede voeding heeft nog meer effect dan trainen.

Ik denk dat dit forum je wel goed op gang kan helpen.

Ik wens je veel sterkte na het voorval in Kerkrade (droevig), succes en plezier in het trainen.

Stuwie zei:

Zie mijn vorige mail. Ga a.u.b. niet de nadruk leggen op een bepaalde spiergroep.

Je werkt hiermee overtraining in de hand.

Stuwie zei:

Synthol :)

Maar ik geef m4yd4y gelijk... rug trainen en veeel eten (word je welliswaar ook wat dikker, maar er is geen andere keus).

Laatst bewerkt:
Train gewoon alles zodat je een goede basis hebt......dan ga je pas beginnen met het shapen om je defenitie op punt te stellen.

vooral in het begin de grote spiergroepen goed trainen.......isolatie oefeningen komen later aan bod.

Voor de buik en overtollig vet...als je nog tijd over hebt..ga af en toe zwemmen, ongelovelijk wat je daarbij verbrand!

Snel breed worden en snel dikke armen krijgen bestaat niet, dan zou iedereen hier al een godenlichaam hebben. Hard trainen is de sleutel, het enige wat harder als normaal gaat is met AS, maar dat raad ik je niet aan als je minder als 2 jaar traint.

Goed eten! let op de vetten.

Terug
Naar boven