Vortexx029
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 264
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt is ook zwaar maar probeer het door te zetten kerelRespect voor de ochtendcardio man haha. Ben er sinds vorige week ook mee begonnen, maar af en toe is het moeilijk om je er toe te zetten zo 's ochtends vroeg...
Dank u
2xin de weekenden anders niet hoor80 min cardio?
Hoe vaak in de week?
Wat is Ibo toch een sadist![]()
![]()
dankje Marvin inderdaad allebei verhoogt

Tanks kerel gaat ook erg lekkerPfff ik vind 30 min. cardio al veel en dan doe jij er nog 50 min. extra er bij.
Mooie trainingen met redelijk veel volume en dan ook nog flinke gewichten ook.
Kan niet anders zeggen dan dat je top bezig bent man.![]()
dankjewel jongens!
op na de 40kilonice train, maar die dumbbell presses mogen hoger!!![]()

tanks nee zelf gedaan dl doe ik nog steeds niet goed geen zin om me rug te vernken vandaar maar moet nog wel iets zwaarder kunnenMooie training Hendrie! Die rackpulls moet je denk goed kunnen uitbouwen naar een mooi gewicht!
Zijn die overigens ook op advies van Ibo?
lekkahNa zo'n killer leg workout nog cardio doen, top hoor!![]()
Benieuwd naar je meting met Ibo.

klopt was wel killingLIjkt me persoonlijk niet ideaal om de dag voordat je quads moet trainen, hamstrings te trainen!
Uiteraard wel weer een mooie toegewijde training!![]()

lekkah
klopt was wel killing
Meeting weer Gehad en het was super heerlijke training gehad ibo trainde niet mee maar trainde mij echt en dat was wel weer erg leerzaam en leuk en pijnlijk
Gewichten weet ik allemaal niet meer helaas
Latpulldown
Dl
Row
Zittend row
Straight arm pulldown
Triceps liggend pressen
Skull cruces
Small DB drukken
Cable boven het Hooft strekken
Heerlijke pomp in me lats en Triceps daarna effe de verplichte poses door genomen
Toen het belangrijkste moment de meeting
83,3kilo 12,9%vet
Dat is na 4weken carbcycling 2,3kilo erbij en 0,1%vet eraf
Super tevreden ibo ook oogde stuk voller als 4weken terug dus we zijn lekker opweg!
sterk man ! is die 104 met kettingen of moet er nog gewicht van kettingen bij komen?
Dat wordt genieten zo! Nog een lekker sausje erbij?Junkday pan vol met kipfilet en de oven vol met afbak pistoletjes!!!!!!

Dat wordt genieten zo! Nog een lekker sausje erbij?
Meting en meeting zagen er goed uit! Hopelijk kun je deze progressie voortzetten!![]()
heerlijk